V bistvu je možna samo ena razlaga, če dobro pomislim! Tukaj si lahko preberete prejšnji test in opazili boste, da mi je bil GLC pred prenovo zelo všeč, zato je logična posledica, da mi je všeč tudi po dodelavah. Niti ne zaradi zunanjosti, ki s tem paketom off-road izgleda zanimivo, kljub tokrat precej nedomiselni črni barvi ... znotraj je po novem bistveno bolj sodoben! Če vprašate mene, bi bil v takšni barvi kot ta GLC coupe še bistveno bolj atraktiven.
slika
Prenova je prinesla najnovejšo Mercedes-Benzovo armaturno ploščo z velikim osrednjim zaslonom in digitalnimi merilniki, oboje izgleda fantastično, predvsem pa je tudi vrhunsko uporabno. Zaslon je zelo odziven, nastavitev je skoraj milijon, ampak je sprehajanje po menijski strukturi sila enostavno in intuitivno. Doplačljive sedeže lahko nastavljate v skoraj vseh smereh in to kar preko zaslona, da je pregledno, hitro in natančno. Kot v kakšni računalniški igrici.
slika
Le upravljalna ploščica mi ni najbolj všeč, bi bil vrtljiv gumb ali kaj podobnega boljši, se pa na srečo vse lahko nastavlja še z dotikanjem zaslona ali s stikali na volanu, zato je možnosti res veliko. In z Mercedesovim glasovnim upravljanjem se tudi ne razumeva najbolje, kakorkoli je sistem pameten in razumljiv, ne prideva skupaj, z Iztokom sta pa na ti. Če ste vsaj malo avdiofila, si privoščite še ozvočenje Burmester, tako dobrega zvoka v avtu nisem že dolgo slišal.
slika
Nasploh je okolje zelo dobro, izdelava je krasna, materiali so kvalitetni, odlagališč je veliko, ročica menjalnika je še vedno dobro postavljena desno od volana in za potnike je prav tako veliko prostora. Zadaj na klopi ga je za dva razvajena več kot dovolj, prtljažnikovih 550 litrov prostornine skupaj s tistim pod polico je sicer premalo za prevoz koles ali velikega hladilnika, za vse ostalo pa dovolj. Pa še vlečna kljuka je lahko lepo skrita zadaj, da boste lažje naokoli prevažali svoj nov čoln, čeprav mi ni še jasno, zakaj so enega od gumbov za električno pospravljanje kljuke dodali tudi na voznikova vrata. A ni dovolj tisti na prtljažnih?
slika
Glavni razlog za to, da nad križanci skoraj nikoli nisem navdušen, so vozne lastnosti. Višje težišče in večja masa sta vedno pomenila, da so se avti stresali in bili zato manj udobni. GLC je bil prvi v segmentu z zračnim vzmetenjem in ča ga ima kot testni, je vožnja naravnost odlična. Grbine lepo pobira, preko grdih lukenj se popelje kot jadrnica preko manjših valov, skoraj brezčutno. Ob tem se niti ne nagiba preveč, še posebej ne, če vse skupaj prestavim v način sport+, ko podvozje otrdi, volan postane težji, motor ter menjalnik pa se postavita v napadalni položaj. Razlika med sport+ in comfort je kot dan in noč.
slika
In tudi občutek na volanu je brezhiben, zato je vozniško GLC bolj prijeten kot Q5 ali X3. Bolj udoben in med vožnjo zelo sproščen, da ne boste mislili, da pri tem avtu cenim dirkaške vrline. V tem segmentu je udobje najbolj pomembno. Če si boste privoščili še štirikolesni pogon in motor z oznako 300 d, torej dvolitrski štirivaljni dizel s 180 kW oziroma 245 KM, boste brez dvoma navdušeni.
slika
Šest sekund in pol potrebuje do sto in z 9-stopenjskim menjalnikom se odlično ujameta, zato je lahko nenaporno umirjen ali pa živahno hiter, kakor boste želeli. Motor je zunaj precej glasen in ne deluje nič kaj mondeno, znotraj pa se ga ne sliši kaj dosti, zato je skorajda vseeno. Saj ni pomembno, kaj si drugi mislijo, ne, da le vas ne moti hrup. Če je pomembno, predlagam 400 d s šestvaljnikom v nosu. Ali pa kar 63 S AMG! No, testni je povprečno porabil okoli 8 litrov, menjalnik pa je kakšnih 99,5 odstotka časa vrhunski, le sem ter tja ga preseneti kakšna stvar in malce nadležno cukne. Ampak res zelo redko.
slika
Takšna kombinacija opreme, motorja in pogona je skratka odlična in že naslov testa vam lahko da slutiti, da je avto odličen. Seveda vse skupaj ni poceni, prav takšen stane 91.850 EUR, ampak me to sploh ne moti oziroma preseneča več, ker sem večkrat naletel že na podobno drage in bistveno manj impresivne avtomobile. Temu pa hvalospev namenjam, ker si ga enostavno zasluži.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mercedes-Benz GLC 300 d 4Matic off-road
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1950
Moč v KW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4.200
Največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.600 do 2.400
Menjalnik samodejni, devetstopenjski, 9G-tronic
Pogon na vsa štiri kolesa, 4matic
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4655 x 1890 x 1644
Medosna razdalja v mm 2873
Prtljažnik v litrih 550
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (665)
Največja hitrost v km/h 232
Pospešek 0-100 km/h v s 6,5
Poraba (po normah EU) v l/km 7,2
Poraba na testu v l/km 8,2
Cena osnovnega vozila v EUR 49.140
Cena testnega vozila v EUR 54.410
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 91.850
Posted on

Spet standard segmenta

Samo dve možni razlagi sta, da bo ta test skorajda hvalospev: prva, da sem postal tako star, da so mi kar naenkrat všeč križanci, in to kategorično zavračam, ter druga, da je GLC enostavno odličen.

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc