Nikakor, tudi po petih letih je videti privlačno, njegova največja prednost pa ostaja v kompaktni obliki, saj v dolžino meri le dobre 4 metre 15. Skoraj vsi ostali konkurenti so v povprečju od 20 do 25 centimetrov daljši, izjema je le fiat qubo, ki pa je že tako star, da je skoraj irelevanten. Majhne mere pomenijo, da je avtomobil okreten, lažji (prazen tehta le 1.291 kg) in zato vozniško bolj prepričljiv.
slika
Dobro, ne bom mu pisal hvalospevov, ker tole vseeno ni fiesta ST, ampak za tip vozila se pelje odlično. Zanimiv je tudi litrski trivaljni bencinski motor ecoboost s 74 kilovati oziroma okroglimi 100 'konjički'. Ta je s pomočjo 170 Nm navora po občutku dovolj zmogljiv, pa čeprav številke na papirju tega ne potrjujejo (14,1 sekunde do sto in končna hitrost 173 kilometrov na uro), moti me le, da pri odločnejšem pospeševanju malce cukne. Si pa pohvale zato zasluži nov menjalnik, ki ima zdaj šest stopenj in se manj zatika kot prej, tudi poraba goriva je lahko z njim ves čas pod sedmimi litri.
slika
Če lahko pogrešate vso moderno elektroniko, je tole družinski dostavnik za vas. Ne glede na velikost je v notranjosti dovolj prostora, sam pogrešam le kakšno fino odlagališče za mobilni telefon. Ta, ki so, so vseeno prevelika in preveč plastična, zato stvari hitro letijo vsepovprek. Za potnike so pri Fordu poskrbeli bistveno bolje, saj bosta tako spredaj kot zadaj dva odrasla sedela brez težav. Prostora nad glavo je naravnost ogromno, pohvaliti moram tudi naklon klopi, kjer se za razliko od nekaterih precej večjih tekmecev sedi bolj udobno. Družine z majhnimi otroki boste še bolj cenile to, da so sidrišča isofix lahko dostopna, je pa res, da bo ob dveh otroških sedežih med njima ostalo le malo prostora.
slika
Ker ima kurirček na boku par drsnih vrat, je odpiranje na tesnih parkiriščih še bolj enostavno, pogrešam pa ločeno odpiranje zadnje šipe, sploh ker so prtljažna vrata velika in težka. Sam prtljažnik je z več kot 700 litri (tovarniški podatek) naravnost ogromen, hvalim, da ima še nizek nakladalni rob ter številna pritrditvena mesta. Všeč mi je tudi rešitev, da lahko polico prtljažnika enostavno pospravim za naslonjalo klopi in jo imam ves čas v vozilu. Ford za tako ’bogato’ opremljen titanium s popustom zahteva vsaj 17.500 evrov, kar se tudi ne zdi pretirano – še posebej, ker je prostora v notranjosti dovolj, zaradi bolj kompaktnih mer pa je avtomobil vozniško bolj prepričljiv.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford tourneo courier 1.0 ecoboost 74 kW titanium
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 999
Moč v KW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.400 do 4.000
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4157 x 1764 x 1784
Medosna razdalja v mm 2489
Prtljažnik v litrih 708
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1291 (494)
Največja hitrost v km/h 173
Pospešek 0-100km/h v s 14,1
Poraba (po normah EU) v l/km 6,6
Poraba na testu v l/km 8,0
Cena osnovnega vozila v EUR 14.060 (*1.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 17.090 (*1.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.540 (*1.000 EUR popusta)
Posted on

Starešina še ni za odpis

Da se leta v avtomobilizmu še kako poznajo, dokazuje testni tourneo courier. Z izjemo modernega zaslona, omejevalnika hitrosti in tempomata nima niti enega naprednega sistema. Pa vam ga zato odsvetujemo?

Beri dalje
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Kralj okretnosti
TESTI
Kralj okretnosti
Renault twingo TCe 95 EDC intens
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc