Nikakor, tudi po petih letih je videti privlačno, njegova največja prednost pa ostaja v kompaktni obliki, saj v dolžino meri le dobre 4 metre 15. Skoraj vsi ostali konkurenti so v povprečju od 20 do 25 centimetrov daljši, izjema je le fiat qubo, ki pa je že tako star, da je skoraj irelevanten. Majhne mere pomenijo, da je avtomobil okreten, lažji (prazen tehta le 1.291 kg) in zato vozniško bolj prepričljiv.
slika
Dobro, ne bom mu pisal hvalospevov, ker tole vseeno ni fiesta ST, ampak za tip vozila se pelje odlično. Zanimiv je tudi litrski trivaljni bencinski motor ecoboost s 74 kilovati oziroma okroglimi 100 'konjički'. Ta je s pomočjo 170 Nm navora po občutku dovolj zmogljiv, pa čeprav številke na papirju tega ne potrjujejo (14,1 sekunde do sto in končna hitrost 173 kilometrov na uro), moti me le, da pri odločnejšem pospeševanju malce cukne. Si pa pohvale zato zasluži nov menjalnik, ki ima zdaj šest stopenj in se manj zatika kot prej, tudi poraba goriva je lahko z njim ves čas pod sedmimi litri.
slika
Če lahko pogrešate vso moderno elektroniko, je tole družinski dostavnik za vas. Ne glede na velikost je v notranjosti dovolj prostora, sam pogrešam le kakšno fino odlagališče za mobilni telefon. Ta, ki so, so vseeno prevelika in preveč plastična, zato stvari hitro letijo vsepovprek. Za potnike so pri Fordu poskrbeli bistveno bolje, saj bosta tako spredaj kot zadaj dva odrasla sedela brez težav. Prostora nad glavo je naravnost ogromno, pohvaliti moram tudi naklon klopi, kjer se za razliko od nekaterih precej večjih tekmecev sedi bolj udobno. Družine z majhnimi otroki boste še bolj cenile to, da so sidrišča isofix lahko dostopna, je pa res, da bo ob dveh otroških sedežih med njima ostalo le malo prostora.
slika
Ker ima kurirček na boku par drsnih vrat, je odpiranje na tesnih parkiriščih še bolj enostavno, pogrešam pa ločeno odpiranje zadnje šipe, sploh ker so prtljažna vrata velika in težka. Sam prtljažnik je z več kot 700 litri (tovarniški podatek) naravnost ogromen, hvalim, da ima še nizek nakladalni rob ter številna pritrditvena mesta. Všeč mi je tudi rešitev, da lahko polico prtljažnika enostavno pospravim za naslonjalo klopi in jo imam ves čas v vozilu. Ford za tako ’bogato’ opremljen titanium s popustom zahteva vsaj 17.500 evrov, kar se tudi ne zdi pretirano – še posebej, ker je prostora v notranjosti dovolj, zaradi bolj kompaktnih mer pa je avtomobil vozniško bolj prepričljiv.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford tourneo courier 1.0 ecoboost 74 kW titanium
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 999
Moč v KW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.400 do 4.000
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4157 x 1764 x 1784
Medosna razdalja v mm 2489
Prtljažnik v litrih 708
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1291 (494)
Največja hitrost v km/h 173
Pospešek 0-100km/h v s 14,1
Poraba (po normah EU) v l/km 6,6
Poraba na testu v l/km 8,0
Cena osnovnega vozila v EUR 14.060 (*1.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 17.090 (*1.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.540 (*1.000 EUR popusta)
Posted on

Starešina še ni za odpis

Da se leta v avtomobilizmu še kako poznajo, dokazuje testni tourneo courier. Z izjemo modernega zaslona, omejevalnika hitrosti in tempomata nima niti enega naprednega sistema. Pa vam ga zato odsvetujemo?

Beri dalje
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc