Ko smo pred tremi leti Audijev A4 v našem testu PRIMA postavili ob bok tekmecem, je zaključil na četrtem mestu, a vmes so bila področja, kjer je bil naravnost briljanten že takrat in je tudi sedaj. Je pa postal že na oko bolj drzen, zaradi česar bi mu sedaj najbrž dodali še kakšno točko, ki jo je takrat zamudil. Za Audi sicer blazno agresivne linije niso posebej značilne, če ne govorim ravno o najbolj brutalnih različicah RS, ampak se mi vseeno zdi, da so si tukaj dali malo duška in spili kak ’šnaps’ več ter potem na boku zrisali dodatno režo, pa še eno spredaj na maski, ta je po vzoru legendarnega dirkalnika, nastreljali so en kup mrežic in med zadnje luči potegnili še črno linijo. Detajlov in ureznin je en kup!
slika
Zato takšen A4 z opremo S line sploh ni zadržan, pa čeprav je tokrat barva v osnovi precej neopazna. Preveč je stvari, ki sekajo in ga naredijo nastopaškega, tudi nove matrične luči, ki so res dobre. Saj na boku piše, da se vam bodo cedile Sline … vem, star hec, ampak mi je še vedno všeč. Skratka, takšen izgleda zelo dobro, svoje dodajo še atraktivna platišča, da se bo vseeno dokaj izgubil v poplavi ostalih, pa bo najbrž poskrbelo dejstvo, da jih bo na cestah veliko. In pač ne bo tako ekskluziven kot na primer volvo V60.
slika
Znotraj je v bistvu sprememb manj, ampak je to kar dobro, ker je bila in je kabina itak ena najboljših. Notranjost je že področje, kjer smo takratnega pred prenovo najbolj pohvalili. Nov je predalček pred prestavno ročico, kjer je bil prej vrtljivi gumb, ki sedaj ni več potreben, ker je nov osrednji zaslon. Za razliko od tistega v A6 ni haptični, torej ne vibrira ob dotiku, kar je škoda, vseeno pa vsaj odda prijeten klik, da veš, da si nekaj le pritisnil. In tudi precej pregleden je, dobro organiziran, ikone so dovolj velike pa še ločljivost je dobra. No, dokler ne prestavite v vzvratno, ampak je za slabšo sliko v tem primeru potem kriva kamera zadaj, ne ločljivost zaslona. Kamera seveda ni najslabša, kar se jih najde v avtomobilih, ni pa posebej dobra in ob takšni ceni avtomobila bi pričakoval boljšo.
slika
Materiali ostajajo super, vse okoli sprednjih potnikov je mehko in prijetno, obenem pa izdelano kot v tanku. Vrhunska sta tokratna sedeža, ki ostajata predvsem udobna, a zmoreta tudi precej dobro objeti hrbta potnikov, bi pa ob ceni 65 'jurjev' pričakoval električni pomik, pa ga ni. Ampak me še bolj moti to, da je celo v dragem primeru testnega A4 potrebno avto odkleniti s ključem, ki je le delno pameten, saj pozneje za sam zagon ni potreben in je temu namenjeno stikalo. Audi, a res? Na kljukah je celo kvadratek, ki da slutiti, da je ključ dovolj pameten, da ves čas ostane v žepu, pa očitno ni, zato vrat ne boste odklenili brez pritiska na gumb ključa. Vsaj v tem primeru ne, za doplačilo pa vsekakor, a zmoti že dejstvo, da je ob tolikšni ceni za takšno odklepanje sploh potrebno doplačati.
slika
Malo me motijo tudi kljuke, ker se ne potegnejo ven, ampak nekako navzgor, kar se mi zdi manj naraven gib, sicer je pa prostora dovolj tudi zadaj. Za dva potnika, trije ne boste sedeli udobno, ker je greben vmes malo zoprn in visok, ampak tam pač mora biti, če želite, da sta gnani tudi zadnji kolesi. Pa prtljažnik? 495 litrov ni nekaj norega; če to primerjam s škodo, ga ima skoraj toliko že 2 številki manjša karavanska fabia, golf palice ali 22 vrečk, v katerih so modne cunjice za gospo, bo pa sprejel. Zlahka in v zelo finem okolju. Pravzaprav bo tudi družinam dovolj velik, nikakor pa ga ne gre primerjati z manj premijskimi različicami. V superbu je prostora povsod več, a dvomim, da vas to sploh zanima.
slika
Ena od bolj hvalevrednih stvari je pri A4 tudi vozniška lahkotnost. Avtomobil je res udoben, prijeten in lahkoten, da ga je pravo veselje voziti. Ob poplavi križancev, ki jih kupujete kot vroče žemljice, je prav prijetno sesti spet v klasični karavan, kjer sta lahkotnost in udobje prvi dve vodili. A4 je še vedno med najbolj vozniško prijetnimi in to tudi, če ga postavim ob bok ostalim premijskim predstavnikom. Čeprav ni med najbolj ostrimi in dinamičnimi predstavniki, bolj cenim to, da vas bo premikal v popolni eleganci. Sploh takšen s pogonom quattro, ki izniči večino podkrmiljenja in avtomobil sledi zavoju kot vlak tračnicam. Da ga dejansko ima, boste še najbolj čutili med obračanjem na mestu, recimo pri parkiranju, ves ostali čas pa bo navduševal s praktično perfektnim prenosom moči motorja na vsako podlago. Tudi za menjalnik smo že večkrat povedali, da malo cukne le še pri speljevanjih, sicer je pa res odličen. Naša poraba pa okoli 8 litrov na 100 kilometrov, kar je tudi sprejemljivo.
slika
Vozniško je torej res prijeten in občutek na volanu je krasen. Oznaka 40 pomeni, da je pod pokrovom dvolitrski turbodizel s 140 kilovati oziroma 190 ’konji’. Če se še niste navadili na nove oznake in ste pričakovali 'štirinula' motor, ste najbrž malo razočarani, ampak je tudi ta precej dober. Sicer ni tako tih in uglajen, kot bi včasih želel, je pa zelo lepo prožen in 7,6 sekunde z mesta do 100 km/h tudi ni ravno počasi.
slika
Audi A4 je torej ob prenovi postal lepši oziroma vsaj bolj nastopaški, notranjost so še malo dodelali in nasploh je krasen avtomobil. Ampak so krasni tudi tekmeci. Priporočil bi ga predvsem zaradi res prijetnega okolja in nenapornih voznih lastnosti, najbolj dejansko zaradi samega udobja, to dvoje res obvlada. Če vam seveda cena 65 'jurjev' pač ne orosi očesa in vas že v startu ne odvrne od nakupa. ’Premijci’ pač zahtevajo takšno. Vsi!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Audi A4 avant 40 TDI quattro S tronic S line
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1968
Moč v KW (KM) pri vrt./min 140 (190) od 3.800 do 4.200
Največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.000
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, S tronic
Pogon na vsa štiri kolesa, quattro
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4762 x 1847 x 1435
Medosna razdalja v mm 2820
Prtljažnik v litrih 495
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1700 (530)
Največja hitrost v km/h 210
Pospešek 0-100km/h v s 7,6
Poraba (po normah EU) v l/km 5,3
Poraba na testu v l/km 7,9
Cena osnovnega vozila v EUR 36.310
Cena testnega vozila v EUR 51.070
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 65.754
Posted on

Stari A4 za pozabo, novi za anale

Audi A4 je po prenovi še bolj simpatično zašiljen in z ostrimi linijami precej nastopaški. Če mu dodate še paket S line, bo lovil poglede kljub zadržani barvi ter vsem dal vedeti, da je superavto.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc