Za svoj denar ni slab, s popusti takšen, kot je testni, stane pod 40 jurjev. Se mu pa že zelo poznajo leta. Niti ne pri pogonu in menjalniku, v kabini, sploh pri armaturki, pa zelo. Problem je, ker je zelo slabo uporabna, enega praktičnega odlagalnega mesta ni za drobnarije. Dobro, zgoraj pod vetrobranskim steklom je velika luknja, ampak tam se med vožnjo vse vozi na gladki plastiki in je ves čas na soncu, v vratih spodaj je pa tudi nerodno daleč, če hočeš kaj odložiti na dno. V vratih samih je še veliko prostora v zgornjem delu ob kljuki in ne vem, zakaj niso vsaj tam naredili še odprtega predala, ker je notri vse votlo, torej prostor je. In še kakšen odprt predal bi bil lahko pod kontrolnimi gumbi, tako pa so uspeli namestiti le neko držalo za pijačo, pa še to je tako majhno in plitvo, da vanj pašejo le majhni lončki za kavo.
slika
Plastika je cenena, kar se med vožnjo dostikrat sliši, ko kaj škripa, sploh levo v vratih okoli ročaja. In da je izdelava dokaj površna, se vidi tudi spredaj na odbijaču, ki se stalno odmika iz svoje lege in potem štrli ven ob strani, kot da bi se kdo kam s kombijem naslonil. Tudi gumbi in merilniki so iz tistih starih renaultov, ampak tega mu ne zamerim, ker je vse skupaj pregledno, dovolj enostavno, pozna se pač, da je trafic v osnovi že star in da bo prej ali slej pripeljal nov model.
slika
Dobro se pa odreže med vožnjo. Spredaj je dovolj udobna, čisto zadaj zaradi tršega vzmetenja seveda malo manj, ampak je zato res veliko prostora. Pri podaljšanem grandu je kljub klopi za tri v prtljažniku še vedno ogromno prostora, zadnja klop pa se pomika in odstrani po en, dva, ali vsi sedeži skupaj. Zelo dobra rešitev, ni kaj. Sedeža v drugi vrsti se vrtita in imata naslonjali za roke, v sredini je zložljiva mizica, kar je spet odlična zadeva, če se notri vozi kakšna skupina zelo pametnih ljudi in potrebuje prostor za sestanek na poti.
slika
Motor ima zdaj dva litra! Ja, so kar potiho zamenjali 1,6-litrskega, da ne bi mislili, da so s tem priznali svojo napako, ko je bil enostavno premajhen. Poznam kar nekaj lastnikov kombijev, ki so se ravno zaradi tega odločili za drugo znamko. Novi ima sicer enako moč, 107 kilovatov, kar je 145 ’konjev’, samo malo več navora, ampak je bistveno bolj prijazen za uporabo, sploh pri speljevanju, ker deluje bolj odločno, enako bolj zvezno pospešuje, ko se trafic že premika. Poraba je pričakovano 9,3 litra na 100 kilometrov, menjalnik pa tudi ni slab. Sicer je robotiziran z dvojno sklopko in šestimi prestavami, ampak sem v bistvu presenečen, da dokaj lepo speljuje brez cukanja, ki velikokrat pesti tovrstne menjalnike, med vožnjo pa prestavlja pričakovano suvereno. Gumb za izbiro voznih programov je na levi strani, sami programi pa se mi zdijo za izkušenega voznika povsem nepotrebni, ker zgolj spreminjajo nastavitev delovanja sistemov ABS in ESP, da se sprednji gnani kolesi lahko pod določenimi pogoji zavrtita v prazno. Na spolzki cesti bo morda komu prišlo celo prav, ko bo speljeval in morda nima toliko občutka z nogo, sicer pa doplačilo ni potrebno.
slika
Vožnja sama je kombijevska, kar pomeni visoko sedenje, dobro preglednost, slabšo okretnost za tiste, ki vanj sedejo iz avta, zato pa položaj za volanom ni slab in se vsak dovolj enostavno znajde za njim. Je pa trafic manj vozniški kot nekateri seveda bistveno dražji konkurenti. Tudi dokaj okoren je na mestu, ko je treba kje obračati ali na tesno parkirati, ampak še enkrat lahko zapišem, da za svoj denar ponuja kar veliko. Seveda, če je pa trafic grand passenger spaceclass!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1997
Moč v KW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 3.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.500
Menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 5399 x 1956 x 1967
Medosna razdalja v mm 3498
prtljažnik v m3 1,8
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2344 (726)
Največja hitrost v km/h 176
Poraba (po normah EU) v l/km 7,8
Poraba na testu v l/km 9,2
Cena osnovnega vozila v EUR 28.090
Cena testnega vozila v EUR 37.290 (* 9% popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.955 (* 9% popusta)
Posted on

Superlativi

Testni trafic ima same superlativne nazive: grand passenger energy spaceclass, kar pomeni same dobre stvari. Da je dolga verzija, da je za potnike, da ima moderen motor in bogato opremo. Pa je res tako dober?

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc