Za svoj denar ni slab, s popusti takšen, kot je testni, stane pod 40 jurjev. Se mu pa že zelo poznajo leta. Niti ne pri pogonu in menjalniku, v kabini, sploh pri armaturki, pa zelo. Problem je, ker je zelo slabo uporabna, enega praktičnega odlagalnega mesta ni za drobnarije. Dobro, zgoraj pod vetrobranskim steklom je velika luknja, ampak tam se med vožnjo vse vozi na gladki plastiki in je ves čas na soncu, v vratih spodaj je pa tudi nerodno daleč, če hočeš kaj odložiti na dno. V vratih samih je še veliko prostora v zgornjem delu ob kljuki in ne vem, zakaj niso vsaj tam naredili še odprtega predala, ker je notri vse votlo, torej prostor je. In še kakšen odprt predal bi bil lahko pod kontrolnimi gumbi, tako pa so uspeli namestiti le neko držalo za pijačo, pa še to je tako majhno in plitvo, da vanj pašejo le majhni lončki za kavo.
slika
Plastika je cenena, kar se med vožnjo dostikrat sliši, ko kaj škripa, sploh levo v vratih okoli ročaja. In da je izdelava dokaj površna, se vidi tudi spredaj na odbijaču, ki se stalno odmika iz svoje lege in potem štrli ven ob strani, kot da bi se kdo kam s kombijem naslonil. Tudi gumbi in merilniki so iz tistih starih renaultov, ampak tega mu ne zamerim, ker je vse skupaj pregledno, dovolj enostavno, pozna se pač, da je trafic v osnovi že star in da bo prej ali slej pripeljal nov model.
slika
Dobro se pa odreže med vožnjo. Spredaj je dovolj udobna, čisto zadaj zaradi tršega vzmetenja seveda malo manj, ampak je zato res veliko prostora. Pri podaljšanem grandu je kljub klopi za tri v prtljažniku še vedno ogromno prostora, zadnja klop pa se pomika in odstrani po en, dva, ali vsi sedeži skupaj. Zelo dobra rešitev, ni kaj. Sedeža v drugi vrsti se vrtita in imata naslonjali za roke, v sredini je zložljiva mizica, kar je spet odlična zadeva, če se notri vozi kakšna skupina zelo pametnih ljudi in potrebuje prostor za sestanek na poti.
slika
Motor ima zdaj dva litra! Ja, so kar potiho zamenjali 1,6-litrskega, da ne bi mislili, da so s tem priznali svojo napako, ko je bil enostavno premajhen. Poznam kar nekaj lastnikov kombijev, ki so se ravno zaradi tega odločili za drugo znamko. Novi ima sicer enako moč, 107 kilovatov, kar je 145 ’konjev’, samo malo več navora, ampak je bistveno bolj prijazen za uporabo, sploh pri speljevanju, ker deluje bolj odločno, enako bolj zvezno pospešuje, ko se trafic že premika. Poraba je pričakovano 9,3 litra na 100 kilometrov, menjalnik pa tudi ni slab. Sicer je robotiziran z dvojno sklopko in šestimi prestavami, ampak sem v bistvu presenečen, da dokaj lepo speljuje brez cukanja, ki velikokrat pesti tovrstne menjalnike, med vožnjo pa prestavlja pričakovano suvereno. Gumb za izbiro voznih programov je na levi strani, sami programi pa se mi zdijo za izkušenega voznika povsem nepotrebni, ker zgolj spreminjajo nastavitev delovanja sistemov ABS in ESP, da se sprednji gnani kolesi lahko pod določenimi pogoji zavrtita v prazno. Na spolzki cesti bo morda komu prišlo celo prav, ko bo speljeval in morda nima toliko občutka z nogo, sicer pa doplačilo ni potrebno.
slika
Vožnja sama je kombijevska, kar pomeni visoko sedenje, dobro preglednost, slabšo okretnost za tiste, ki vanj sedejo iz avta, zato pa položaj za volanom ni slab in se vsak dovolj enostavno znajde za njim. Je pa trafic manj vozniški kot nekateri seveda bistveno dražji konkurenti. Tudi dokaj okoren je na mestu, ko je treba kje obračati ali na tesno parkirati, ampak še enkrat lahko zapišem, da za svoj denar ponuja kar veliko. Seveda, če je pa trafic grand passenger spaceclass!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1997
Moč v KW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 3.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.500
Menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 5399 x 1956 x 1967
Medosna razdalja v mm 3498
prtljažnik v m3 1,8
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2344 (726)
Največja hitrost v km/h 176
Poraba (po normah EU) v l/km 7,8
Poraba na testu v l/km 9,2
Cena osnovnega vozila v EUR 28.090
Cena testnega vozila v EUR 37.290 (* 9% popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.955 (* 9% popusta)
Posted on

Superlativi

Testni trafic ima same superlativne nazive: grand passenger energy spaceclass, kar pomeni same dobre stvari. Da je dolga verzija, da je za potnike, da ima moderen motor in bogato opremo. Pa je res tako dober?

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc