Po prenovi je Fordov tourneo custom zunaj bistveno elegantnejši in znotraj uporabniško učinkovitejši. Z opremo sport pa dobi še nekaj tiste vizualne športne nabritosti, s katero je vozniško med kombiji pravi prvak.
Že Matej je tournea custom pohvalil v zadnjem testu, preberite si ga tukaj, prenova mu je očitno tako dobro dela, da se mu leta prav nič ne poznajo. Zunaj je z novimi lučmi modernejši in bolj obel, znotraj pa je voznikovo okolje postalo občutno modernejše in z velikim zaslonom na dotik prijetnejše. Sama uporabnost in dober položaj za volanom sta bila zanj značilna že prej in to se je ohranilo tudi sedaj. Pravzaprav smo skoraj takšen tourneo custom že imeli na testu, edina razlika je tokrat v opremi.
Če si poleg klasičnih vrlin, ki jih prinašajo dostavniki, želite še, da je kombi atraktiven in športno eleganten, potem predlagam tourneo custom z opremo sport. Okoli dva tisočaka in pol je dražji od tournea z opremo titanium, za ta znesek pa dobite še atraktivne črte po vzoru legendarnega forda GT40. Če se vam to ne zdi dovolj, paket vseeno prinese še nekaj ostalih stvari. Za začetek takšen tourneo ob boku nima tiste dolge stopničke, ki je sicer uporabna in pomaga pri vstopanju, a hkrati malce pokvari linijo in izgled avtomobila. Spremenjena sta še oba odbijača, za kolesi ni zavesic in drugačna so platišča. Vse skupaj je dovolj, da je izgled precej zanimiv.
Tudi znotraj je nekaj sprememb, najočitnejša je ta, da so sedeži odeti v delno usnje in se na njih nasploh sedi zelo dobro. Sprednja dva sta še električno pomična, voznikov celo v desetih smereh, in oba imata še naslonjali za roke. Skratka, tudi pri notranjosti nimam pomislekov, ker je tudi odlagališč veliko, zmotil me je le zaslonček med merilnikoma z zelo osnovno grafiko. Ne paše k sicer precej moderni notranjosti, zato le doplačajte za barvnega.
Ostalo poznate, kljub letom je tourneo custom še vedno res dober kombi, edino sedeži so pretežki, kar vas bo zmotilo, če jih boste slučajno odstranjevali. In sedala sedežev druge ter tretje vrste so malce prekratka, a se tega 'trika' poslužujejo praktično vsi proizvajalci, ker je potem veliko več prostora za noge. No, vsaj zdi se. V takšnem primeru podaljšane različice L2 pa vseeno vedite, da boste v prtljažniku ob treh sedežnih vrstah vseeno imeli še dovolj prostora za prtljago.
Čeprav je motor tokratnega tournea še vedno ponudil klasičnih 125 kW moči oziroma 170 ’konjičkov’, so ga pred nedavnim peljali na fitnes in je sedaj še močnejši. Enajst kilovatov več moči ima in je najbrž še malce bolj prožen, a o tistem drugič, ko ga zapeljemo na test. Takšen, kot je na fotografijah, pa vas bo stal okoli 43 tisočakov.
Tehnični podatki | Ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW L2H1 310 sport |
---|---|
Vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
Prostornina v ccm | 1996 |
Moč v KW (KM) pri vrt./min | 125 (170) pri 3.500 |
Največji navor v Nm pri vrt./min | 405 od 1.750 do 2.500 |
Menjalnik | ročni, šeststopenjski |
Pogon | na sprednji kolesi |
Mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5340 x 1986 x 1977 |
Medosna razdalja v mm | 3300 |
Prtljažnik v litrih | 1900 |
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2379 (761) |
Največja hitrost v km/h | 180 |
Pospešek 0-100km/h v s | ni podatka |
Poraba (po normah EU) v l/km | 7,3/6,1/6,5 |
Poraba na testu v l/km | 10,7 |
Cena osnovnega vozila v EUR | 35.620 (*1.500 EUR popusta) |
Cena testnega vozila v EUR | 42.120 (*1.500 EUR popusta) |
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 44.020 (*1.500 EUR popusta) |
GT40 med kombiji
Beri dalje