Že Matej je tournea custom pohvalil v zadnjem testu, preberite si ga tukaj, prenova mu je očitno tako dobro dela, da se mu leta prav nič ne poznajo. Zunaj je z novimi lučmi modernejši in bolj obel, znotraj pa je voznikovo okolje postalo občutno modernejše in z velikim zaslonom na dotik prijetnejše. Sama uporabnost in dober položaj za volanom sta bila zanj značilna že prej in to se je ohranilo tudi sedaj. Pravzaprav smo skoraj takšen tourneo custom že imeli na testu, edina razlika je tokrat v opremi.
slika
Če si poleg klasičnih vrlin, ki jih prinašajo dostavniki, želite še, da je kombi atraktiven in športno eleganten, potem predlagam tourneo custom z opremo sport. Okoli dva tisočaka in pol je dražji od tournea z opremo titanium, za ta znesek pa dobite še atraktivne črte po vzoru legendarnega forda GT40. Če se vam to ne zdi dovolj, paket vseeno prinese še nekaj ostalih stvari. Za začetek takšen tourneo ob boku nima tiste dolge stopničke, ki je sicer uporabna in pomaga pri vstopanju, a hkrati malce pokvari linijo in izgled avtomobila. Spremenjena sta še oba odbijača, za kolesi ni zavesic in drugačna so platišča. Vse skupaj je dovolj, da je izgled precej zanimiv.
slika
Tudi znotraj je nekaj sprememb, najočitnejša je ta, da so sedeži odeti v delno usnje in se na njih nasploh sedi zelo dobro. Sprednja dva sta še električno pomična, voznikov celo v desetih smereh, in oba imata še naslonjali za roke. Skratka, tudi pri notranjosti nimam pomislekov, ker je tudi odlagališč veliko, zmotil me je le zaslonček med merilnikoma z zelo osnovno grafiko. Ne paše k sicer precej moderni notranjosti, zato le doplačajte za barvnega.
slika
Ostalo poznate, kljub letom je tourneo custom še vedno res dober kombi, edino sedeži so pretežki, kar vas bo zmotilo, če jih boste slučajno odstranjevali. In sedala sedežev druge ter tretje vrste so malce prekratka, a se tega 'trika' poslužujejo praktično vsi proizvajalci, ker je potem veliko več prostora za noge. No, vsaj zdi se. V takšnem primeru podaljšane različice L2 pa vseeno vedite, da boste v prtljažniku ob treh sedežnih vrstah vseeno imeli še dovolj prostora za prtljago.
slika
Čeprav je motor tokratnega tournea še vedno ponudil klasičnih 125 kW moči oziroma 170 ’konjičkov’, so ga pred nedavnim peljali na fitnes in je sedaj še močnejši. Enajst kilovatov več moči ima in je najbrž še malce bolj prožen, a o tistem drugič, ko ga zapeljemo na test. Takšen, kot je na fotografijah, pa vas bo stal okoli 43 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW L2H1 310 sport
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1996
Moč v KW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 405 od 1.750 do 2.500
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 5340 x 1986 x 1977
Medosna razdalja v mm 3300
Prtljažnik v litrih 1900
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2379 (761)
Največja hitrost v km/h 180
Pospešek 0-100km/h v s ni podatka
Poraba (po normah EU) v l/km 7,3/6,1/6,5
Poraba na testu v l/km 10,7
Cena osnovnega vozila v EUR 35.620 (*1.500 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 42.120 (*1.500 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.020 (*1.500 EUR popusta)
Posted on

GT40 med kombiji

Po prenovi je Fordov tourneo custom zunaj bistveno elegantnejši in znotraj uporabniško učinkovitejši. Z opremo sport pa dobi še nekaj tiste vizualne športne nabritosti, s katero je vozniško med kombiji pravi prvak.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc