Pred tem smo imeli že takšno z litrskim turbobencinskim motorjem v nosu in s sprednjim pogonom, test najdete tukaj. In seveda električno, ki je po svoje zelo zanimiva in posebna, ampak hkrati zahteva precej prilagajanja in tudi vozniško ni tako prijetna, ker je pač njena masa podobna masi Zemlje. Tukaj je test. Najmočnejši nas ni tako prepričal, ker ni dovolj športen ob veliki porabi bencina, in čeprav nisem poseben pristaš dizelskih motorjev, je tokratna kombinacija super, 100-kilovatni pogonski stroj je dovolj zmogljiv, menjalnik dovolj hiter in prijeten, štirikolesni pogon pa doda svoj čar. Mogoče si drznim trditi celo, da šele z njim takšen avtomobil sploh dobi smisel.
slika
V tem segmentu majhnih križancev je kona s štirikolesnim pogonom pravi posebnež, mi je pa slednji všeč zaradi dveh lastnosti: sam še vedno nisem pristaš visoko nasajenih avtomobilov, če nimajo štirikolesnega pogona, ker so samo bolj neudobni od klasičnih. S tem pa lahko zapeljem tudi na kakšno slabo podlago in me ne bo skrbelo, pomoč za spuščanju po klancu navzdol imam, pač, povsem drug karakter dobi avto.
slika
Druga stvar so vozne lastnosti, takšna kona med pospeševanjem z nosom manj manj rine iz zavoja, dolgo je nevtralna in prijetna, sicer nekoliko trša, kot so itak vse, ampak se kar lepo pelje. Tista z bencinskim motorjem je v ostrejših zavojih z nosom kar konkretno rinila iz zavoja, električna pa je ponujala toliko navora, da so se kolesa mimogrede zavrtela v prazno. Tukaj je vse skupaj bistveno bolj nevtralno in prijetno.
slika
S skromnimi merami kona ni ravno družinski stroj, čeprav je vseeno dovolj prostora. Predvsem prtljažnik bo hitro javil, da ni posebej razkošen, potniki pa posebnih pripomb ne bodo imeli. Tudi izdelava je dobra, odlagališč je dovolj, vse skupaj je pregledno in intuitivno, pač, vse štima. Celo krmilni mehanizem je dovolj dober in lepo obtežen.
slika
No, motor: 100-kilovatni, torej ’136-konjski’ turbodizel je dovolj zmogljiv, čeprav nikoli ne da občutka, da poka od moči. Je pa spodobno močan in kljub le 1,6-litrski prostornini prehitevanja ali avtocesta zanj niso nikakršna težava, porabi pa okoli 6 litrov in pol. Niti preveč glasen ni, predvsem pa se fino ujame s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom. Sicer pogrešam obvolanski ušesci za prestavljanje, ampak gre dobro tudi povsem samodejno. Za 30 'jurčkov' je takšna kona lahko vaša, kar nikakor ni poceni, ampak v tej barvi res dobro izgleda, a ne?
Tehnični podatki Hyundai kona smartstream 136 4WD DCT impression
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1598
Moč v KW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 2.000 do 2.250
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
Pogon na vsa štiri kolesa
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1800 x 1565
Medosna razdalja v mm 2600
Prtljažnik v litrih 361
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1537 (413)
Največja hitrost v km/h 186
Pospešek 0-100 km/h v s 11,2
Poraba (po normah EU) v l/km 5,3/4,8/4,9
Poraba na testu v l/km 7,6
Cena osnovnega vozila v EUR 17.290 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 27.820 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.720 (*2.000 EUR popusta)
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Modra izbira

Prava kombinacija motorja, menjalnika in pogona lahko avtomobil spremeni iz povprečnega v odličen. Tole je naša četrta testna kona in ta mi je najbolj všeč, ker ima zmogljiv dizelski motor, predvsem pa, ker ima štirikolesni pogon!

Beri dalje
Električna petka turbo
TESTI
Električna petka turbo
alpine A290 GTS EV52 160 kW GTS
Iztok Krajnc
Najboljši sodobni M
TESTI
Najboljši sodobni M
BMW M3 sedan M xDrive competition
Iztok Krajnc
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc