Oblika je skoraj ista, čeprav so luči nove in maska malo drugačna. Predvsem spodnja letvica pod satovjem je zdaj raztegnjena čez celotno širino, da sportage izgleda nekoliko širše. Najpomembnejši razlog za prenovo so bila strožja pravila glede emisij, zato ima sportage namesto 1,7 zdaj nov 1,6-litrski turbodizelski motor, v testnem primeru je bil šibkejši s samo 85 kilovati, torej 116 ’konji’. Sliši se malo, pa ni tako hudo. Sploh pospešek 11,5 sekunde je obetaven, zasluga pa gre lepemu navoru, 280 Nm že od 1.500 vrtljajev. Na avtocesti se malo muči v klanec, po ravnem gre pa v redu in poraba je bila na testu s 6,5 litra na 100 kilometrov dobra. Zdi se tudi, da je malo tišji od svojega predhodnika. V tem primeru je pogon lahko speljan samo na sprednji kolesi in samo večji dvolitrski motor ima zraven še tehnologijo blagega hibrida.
slika
Če je notranjost kot celota dobro sestavljena in lepo urejena, zmoti le sredinski naslon za roko, ki škripa kot najbolj nadležni škržati poleti na morju. Novi ceed je izdelan bistveno bolje, torej tudi Kia to zna. Prav tako zahtevnejših okusov ne bo prepričala trda in na otip ne preveč prijetna plastika armaturne plošče in oblog; tudi to nas je pri cenejšem in kot modelu novejšem ceedu bolj navdušilo.
slika
Postavitev gumbov in zaslona ostaja enaka in ergonomsko dobra, čeprav tisti gumbi za prezračevanje vseeno izgledajo že malo zastarelo. Ena od mojih kapric je bila ta, da morate ob prikazovanju zemljevida na osrednjem zaslonu z okroglim gumbom dejansko spremeniti temperaturo, da sploh vidite, kakšna je nastavljena. Sicer sistem deluje hitro in se lepo odziva na vaše prste, tudi razporeditev menijev je dovolj logična, da se na njih hitro navadite.
slika
Volanski obroč je zelo prijeten in lepo odebeljen nad položajema za palca, gumbi na njem pa so še kako priročni, da bo potrebno roko odmikati z obroča samo med prestavljanjem. Menjalnik ni slab, sicer je pri tovrstnih avtomobilih vse bolj zaželen tisti, ki delo opravlja namesto voznika, ampak tudi ročni prepriča z mehkimi gibi, le prehitri ne smete biti z ročico. Enako sportage kljub ’športnemu’ imenu ni za športno rezanje ovinkov. Deluje že bolj lahkotno, kot pričakujete od velikosti samega avtomobila, celo precej zanesljivo in hitro lahko sledi zastavljeni smeri, ampak podvozje z dokaj glasnim blaženjem in občasnim pretresanjem razkrije, da še vedno ni popolnoma na nivoju najboljših konkurentov. Tudi volan bi moral v tem primeru ponuditi še malo več informacij. Sam v takšnih primerih vedno pomislim, da bi mu lažje odpustil napake, če se ne bi trudil biti dinamičen, ampak bi svoje potnike razvajal predvsem z udobjem.
slika
Sicer pa je prostora v kabini in prtljažniku še vedno veliko, kar smo vedno pohvalili pri tem modelu, in vožnja je načeloma prijetna. Cena ni majhna, po ceniku kar 32 jurjev, se pa konkretno zniža s popusti. Ampak konkurenca je močna. Zelo močna.
Tehnični podatki Kia sportage 1.6 CRDi EX fresh
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1598
Moč v KW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.500 do 2.750
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4485 x 1855 x 1645
Medosna razdalja v mm 2670
Prtljažnik v litrih 480
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1579 (541)
Največja hitrost v km/h 175
Pospešek 0-100 km/h v s 11,5
Poraba (po normah EU) v l/km 5,4/4,8/5,0
Poraba na testu v l/km 6,6
Cena osnovnega vozila v EUR 25.190 (*7.500 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 31.690 (*7.500 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.140 (*7.500 EUR popusta)
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Na polovici

Beri dalje
Najboljši sodobni M
TESTI
Najboljši sodobni M
BMW M3 sedan M xDrive competition
Iztok Krajnc
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc