Oblika mi je bila že prej všeč, sploh tale testna je izgledala res dobro. Ampak 900-kubični Renaultov trivaljnik nam vsem v uredništvu že od nekdaj ni bil všeč, ker je bil neuglajen in požrešen, zato so pri Nissanu pohiteli in prvi v skupini začeli v malo micro vgrajevati novo ’mašino’.
slika
Še vedno je motor turbobencinski in ima tri valje, zato pa je prostornina zrasla na en liter, moč pa za 10 ’konjev’, da jih ima zdaj okroglo 100 (74 kilovatov). Tudi navora je za 10 Nm več. Vse skupaj se sliši malo, v praksi pa je kar veliko. Motor je po zaslugi električnih aktivatorjev turbopolnilnika precej lepše odziven, čeprav še vedno potrebuje nekaj časa, da se odzove. Ko se, presenetljivo lepo vleče tudi pri nižjih vrtljajih in še kar rad se zavrti, da sem se pogosto zalotil, kako sem prestavljal pri višjih vrtljajih, kot bi bilo dejansko treba, ker je pač fino. Če bi bil še menjalnik malo bolj natančen in z eno prestavo več, bi se mi že smejalo. Šest prestav žal dobite samo pri močnejšem litrskem motorju.
slika
Pa je micra daleč od športnosti, v resnici je avto nastavljen precej udobno, kar mi je seveda tudi všeč. Sicer se zato malo bolj nagiba in občutek na prevelikem volanskem obroču ni ne-vem-kaj, je pa vožnja prijetna in mogoče ima tako sovoznik vseeno malo več časa, da občuduje tudi kvalitetno armaturko pred sabo. Za malenkost več vozniške ostrine bi bilo potrebno izbrati različico N-sport, ki je pri nas ni v ceniku, se pa zdi testna N-connecta nekako najbolj smiselna izbira, ker ima že alu platišča, ’talepšo’ delno mehko armaturko, električno pomična vsa stekla, samodejno klimatsko napravo, navigacijski sistem ter pametni ključ. V kabini je prostor glede na zunanje mere dobro odmerjen, prtljažnik pa s 300 litri zadostuje za povprečno zahtevne. Zvočna zatesnitev še vedno ni v vrhu razreda, je pa po zaslugi malo tišjega motorja tudi vožnja po avtocesti prijetnejša.
slika
Novi motor v micri lahko samo priporočim, v tem trenutku je skupaj z močnejšo različico edini v ponudbi. Tudi poraba okoli 7 litrov, z lahkoto še manj, je znosna. Bistvo novih motorjev je seveda skladnost s predpisi, ki prihajajo, zato so inženirji na primer izpušni kolektor vgradili kar v glavo valja, da se katalizator hitreje ogreje. Samo cena me še vedno ne prepriča. Vem, ima boljše materiale in veliko opreme, zato je med dražjimi malčki, tale recimo stane dobrih 17 jurjev. Če obrnem drugače in povem, da ima celo tehnologijo nissana GT-R, je pa še kako vredna! Pa čeprav je to samo premaz v valjih, da je manj trenja.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Nissan micra 1.0 IG-T 100 N-connecta
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 999
Moč v KW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 5.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2.750
Menjalnik ročni, petstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 3999 x 1743 x 1455
Medosna razdalja v mm 2525
Prtljažnik v litrih 300
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1105 (445)
Največja hitrost v km/h 184
Pospešek 0-100km/h v s 10,9
Poraba (po normah EU) v l/km 5,6/4,0/4,6
Poraba na testu v l/km 6,4
Cena osnovnega vozila v EUR 14.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Cena testnega vozila v EUR 16.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.410 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Posted on

Samo malo je potrebno

Kako malo je potrebno, da mi je določen avto takoj bolj všeč kot prej. Nissan me je prepričal z novim motorjem v micri, ki z nekaj zadržki ponuja točno tisto, kar smo pogrešali doslej.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc