Nissan X-trail je bil na trg poslan že prehistoričnega leta 2013, kar pomeni, da ima v sebi le še za kakšno leto ali dve 'soka'. Na testu ga imamo, ker je predlani dobil rahlo osvežitev, tako motorno kot kozmetično. Od spredaj boste novi X-trail prepoznali po rahlo posodobljeni maski in lučeh. Linije okoli sprednjih meglenk so nove, takisto so malenkost, ampak res malenkost, drugačne tudi zadnje luči. Značka z logotipom je zdaj še bolj izpostavljena, to pa bo tudi vse, kar se tiče zunanjih novosti.
slika
Nekaj novitet je za najti tudi v kabini. Nov je volan, ki je zdaj bolj našpičen in domala enak kot v vseh ostalih aktualnih nissanih ter v rokah zelo prijeten, tudi nekoliko športen; softverski vmesnik je tudi posodobljen, ampak to mu ne pomaga dosti, da ne bi še vedno izgledal zastarelo. V primerjavi s kakšnim peugeotom 5008 je nissan X-trail na oko ostal precej zadaj. Mene moti tudi, da je armaturna plošča nekoliko izbočena in sem se je občasno dotikal s kolenom.
slika
Ob osvežitvi so predstavili še nov dvolitrski dizelski motor s 130 kW oz. 177 'konji'. Ta je zdaj močnejši od dveh dizlov, na voljo je še šibkejši s 110 kW, ampak glede na to, da avto tehta 1.720 kilogramov, je smotrna izbira močnejši motor. Ta ni več preglasen, bivši 1.6-litrski motor se je zdel glasnejši, četudi imamo občutek, da bi kabina lahko bila še bolje zvočno izolirana, kot je. Je tudi relativno uglajen, zmogljiv pa tudi dosti za praktično vsak teren. Ker je moči in navora (380 Nm) na pretek, se boste včasih peljali tudi hitro, ampak v tem primeru se izognite nenadnim zavijanjem. Na bok se seveda ne bi smeli prevrniti, ampak mu nenadni zavoji tipa losov test niso pisani na kožo, ker je precej visok in mehkega blaženja, zato pa prijetno udoben in kot takšen za umirjene voznike.
slika
Menjalnik je neskončnostopenjski CVT, X-tronic, kot mu pravijo, in upam reči, da je na nivoju Subarujevega, kar pomeni, da sploh ni neprebavljiv. Običajno so rak rana vseh konfiguracij, saj so glasni, tečni in požrešni, pri X-trailu pa ob mirni vožnji sploh ne moti. Ko pohodite plin, bo itak tulil, ampak ker je motor dovolj umirjen, ne moti, navora je pa dovolj že takoj ob startu, da ga niti ni potrebno navijati. Menjalnik poskuša imitirati delovanje klasičnih oz. dvosklopčnih (beri: prestave) in do neke mere celo deluje, ampak le dokler ne pritisnete preveč na plin. Se pa težko izognete malce večji porabi, slabih 9 litrov nam je pil na testu, in kakšen liter je doprinesel ravno menjalnik.
slika
Testni X-trail je opremljen še s 4-kolesnim pogonom, ki z močnejšim dizelskim motorjem pride serijsko in sam ve, kdaj se mora aktivirati, lahko ga pa tudi zaklenete za stalno. V tem načinu in s programom za spuščanje po klancu se X-trail prelevi v še kar zmogljivo beštijo za občasen izlet v neznano, pri čemer pa teren vseeno ne sme biti preveč zahteven, da mu ne odpade zaščitna plastika ali obstane v kakšnem blatu. Takole opremljen s praktično vsem razen tretje vrste sedežev stane 41 jurjev. Je veliko, ampak glede na to, da dobite SUV, ki mu zlepa ne bo zmanjkalo prostora za celo družino, niti ni preveč. Ga priporočam? Težko, konkurenca je enostavno prehuda, čeprav vse manjkrat ponuja štirikolesni pogon in zato tudi takšni dinozavri še ne bodo takoj izumrli.
Tehnični podatki Nissan X-trail 2.0 dCi 4WD X-tronic tekna
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1995
Moč v KW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
Največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 2.000
Menjalnik samodejni, brezstopenjski, X-tronic
Pogon na vsa štiri kolesa
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4640 x 1830 x 1715
Medosna razdalja v mm 2705
Prtljažnik v litrih 550
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1720 (520)
Največja hitrost v km/h 196
Pospešek 0-100 km/h v s 10,0
Poraba (po normah EU) v l/km 6,7/5,8/6,1
Poraba na testu v l/km 9,2
Cena osnovnega vozila v EUR 25.900
Cena testnega vozila v EUR 40.300
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.980
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Dinozaver z botoksom

Dinozaver, tako po duši kot velikosti, ki se kliče X-trail, se poskuša z v morju sveže in trendi konkurence z malenkostnimi popravki obdržati nad gladino. In še vedno ponuja štirikolesni pogon.

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc