Predhodniki so bili v osnovi razviti kot gospodarska vozila, ki so jih šele potem priredili za prevoz potnikov. Combo life je torej najbolj udoben in varen Oplov mali kombi za prevoz potnikov do danes. Kje je skrivnost? V bistvu je ni, osnovo si deli s citroënom berlingo, saj je Opel zdaj del skupine PSA. Narobe sem napisal, v bistvu si deli vse razen imena in oblike, zato so zaključki praktično isti kot pri tem testu berlinga.
slika
Že takoj lahko rečem, da za približno 24.800 evrov, kolikor s popustom stane testni, težko dobite bolj uporaben družinski avto. Cene so med trojčki zelo podobne in bolj odvisne od izbire financiranja, kjer lahko dobite kakšne dodatne popuste, zato se lahko mirno odločite za tistega, ki vam je na videz najbolj všeč.
slika
Combo se zdi najbolj zadržano oblikovan, celo dolgočasen. Na tej predstavitvi so dejali, da ima poseben Oplov dizajn, kar naj bi bila njegova prednost. Pri Volanu nas ravno to ni prepričalo, boste pa seveda kupci povedali svoje. Armaturka je med tremi najbolj klasična, a ima projekcijski zaslon, ki je odlična rešitev, da ste bolj pozorni na dogajanje na cesti.
slika
Na 4,40 metra zunanje dolžine je prostora naravnost ogromno, prtljažnik skoraj pravokotne oblike pa požre le malo manj kot 600 litrov do police. Na stropno polico in v zadnji predal lahko naložite ogromno dodatne krame, za oba je seveda treba doplačati, in nad glavo je velika panoramska streha. Ja, če zadaj sedijo otroci, lahko celo trije v otroških sedežih, ker so sedeži ločeni, in če vi niste preveč zahtevni pri materialih, bo v combu life zelo prijetno.
slika
Odraslim potnikom zadaj ne bo všeč, da se ne sedi dovolj udobno in da je blaženje preveč ’trdo kombijevsko’, zahtevnim voznikom pa, da se električni servoojačevalnik včasih med vožnjo izklaplja, kar bodo najbolj občutljivi v rokah čutili kot čisto rahlo zatikanje, ko bodo vrteli volan. Enako je bilo pri berlingu. Nagibanja avta kljub konkretni višini ni veliko in tudi sicer se ovinkov nič ne boji, nikakor pa ne mara pretiravanja, na kar vas bodo verjetno še prej opozorili potniki.
slika
Na sorodstvo s Francozi pa vas bo najbolj spomnil multimedijski sistem, ki se prikazuje na uporabno velikem 8-palčnem osrednjem zaslonu na dotik. Meniji in grafika so isti kot v ostalih avtomobilih znamk PSA, kar seveda ni slabo, saj smo delovanje že pohvalili, za tolažbo pristašem Opla pa ostajajo značilni volanski obroč z uporabnimi gumbi ter klasični merilniki pred njim.
slika
Močnejši dizelski motor si tudi v combu life zasluži dobre ocene, 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik ima 96 kilovatov, na testu pa je povprečno pil okrog 7 litrov. Bistveno boljši je od svojega šibkejšega brata, tako da v vsakem primeru izberite ta motor. Če ne drugega, že zaradi za vsaj dva razreda boljšega ročnega menjalnika s prestavo več (6 namesto 5).
slika
Moj nasvet? Vsi trije, torej citroën berlingo, peugeot rifter in opel combo life, so mehansko isti, zato odločitev tokrat prepustite ženi in naj med njimi izbere tistega, ki ji je na videz bolj všeč.
Tehnični podatki Opel combo life 1.5 dizel L1H1 innovation
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1499
Moč v KW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 3.750
Največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4403 x 1848 x 1841
Medosna razdalja v mm 2785
Prtljažnik v litrih 597
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (690)
Največja hitrost v km/h 185
Pospešek 0-100km/h v s 10,6
Poraba (po normah EU) v l/km 4,9/4,3/4,5
Poraba na testu v l/km 7,4
Cena osnovnega vozila v EUR 17.410
Cena testnega vozila v EUR 22.900
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.860 (*3.050 EUR popusta)
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kombinacija uporabnosti

Ime combo pri Oplu že dobro poznamo, zato je pred nami že peta generacija malega kombija. Za nemško znamko so spremembe pri tem uporabnem modelu velike, za voznike pa sploh ne.

Beri dalje
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc