Bi rekel, da slednje, ampak avtomobil očitno ni bil popoln, ker je zgodba znotraj vseeno malce drugačna. Tale je opremljen z novim paketom black edition, ki se uvršča v sam vrh ponudbe, temelji pa na bogatem paketu Bose, od katerega je dražji za dobrih 1.200 evrov. Novinec je z njim zelo prijeten, še posebej hvalim nova sprednja sedeža, ki imata dodatno bočno oporo, obenem pa sta odeta še v krasno kombinacijo usnja in alkantare. Prvič lahko nastavljam še dolžino sedalnega dela, tudi naslon za roke je nastavljiv, zato se boste spredaj počutili odlično. Na zadnji klopi imam vseeno nekaj pomislekov glede prostora nad glavo, predvsem v primeru, ko je nad mano velika panoramska streha, ki odžre nekaj centimetrov. Prtljažnik s 472 litri medtem ostaja malo manjši od povprečja razreda.
slika
Renault kadjarju namenja še nova stikala klimatske naprave, zdaj so fina in velika, podobna tistim, ki jih najdemo v dacii duster. Nov je še 7-palčni zaslon na dotik in multimedijski vmesnik R-link 2, ki je bolj pregleden, obenem pa omogoča tudi povezavi z iOS in Androidom. Moti me samo, da so fizična stikala ob zaslonu nadomestili z na dotik občutljivimi, ki med vožnjo zahtevajo več odmikanja pogleda s ceste, in da odlagališča niso najbolj uporabna. Sicer jih je kar veliko, ampak primernega prostora za telefon vseeno nisem našel. Pogrešam tudi radarski tempomat – da ga s prenovo niso dodali, bi mi bilo še jasno, če ga ne bi Nissan ponujal v qashqaiju, ki je pod kožo tehnično enak avtomobil. Največ prostora za izboljšave ostaja pri kvaliteti izdelave, ker je armaturna plošča pri praktično novem avtu precej škripala.
slika
Bistvo prenovljenega modela se tokrat skriva pod motornim pokrovom. Enako zadnje mesece govorimo pri vseh novih renaultih, nissanih in mercedesih. Gre za nov 1,3-litrski štirivaljni turbobencinski motor, ki so ga razvili omejeni trije in je seveda v marsikaterem pogledu boljša izbira od smrdljivih dizlov. Predvsem bolj miren in uglajen je, tudi poraba se z dobrimi osmimi litri zdi povsem sprejemljiva, če upoštevam, da razvije 117 kilovatov oziroma okroglih 160 'konj'. V praksi se sicer ne zdi tako zmogljiv, kot kažejo številke, je pa že serijsko povezan s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom EDC, ki ga seveda priporočam. Bistveno boljši je kot stari CVT, hitro prestavlja, le malokrat izbere napačno prestavo in celo v ročnem načinu lepo sledi voznikovim ukazom. Edino pri speljevanju še vedno malce cuka, kot to stalno počnejo robotizirani. Če je podlaga dobra, se kadjar na 19-palčnih platiščih pelje solidno, na slabših podlagah pa je vseeno pretrd in bolj naporen, zato bi sam izbral za kakšen palec manjša, pa čeprav potem ne bo videti tako dobro.
slika
Za tako dobro motoriziran in opremljen kadjar Renault s popustom zahteva slabih 26 tisočakov, kar se zdi zelo sprejemljivo. Sploh, ker je pogonski sklop dober in ker je s prenovo naredil korak proti najboljšim. Med najboljšimi pa bo, ko bo še znotraj brezhibno izdelan.
Tehnični podatki Renault kadjar TCe 160 FAP EDC black edition
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1332
Moč v KW (KM) pri vrt./min 117 (160) pri 5.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1.750
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, EDC
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4489 x 1836 x 1613
Medosna razdalja v mm 2646
Prtljažnik v litrih 472
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1471 (447)
Največja hitrost v km/h 210
Pospešek 0-100km/h v s 9,3
Poraba (po normah EU) v l/km 7,0
Poraba na testu v l/km 9,1
Cena osnovnega vozila v EUR 20.490 (*4.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 28.290 (*4.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.870 (*4.000 EUR popusta)
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Boljši, a prostor za izboljšave še ostaja

Ko vidim prenovljeni kadjar, ki ostaja skoraj enak kot prej, nisem čisto prepričan, ali so Renaultovi oblikovalci delo opravili površno, ali si zaslužijo vse pohvale, ker so z obliko očitno zadeli že v prvo.

Beri dalje
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc