Med drugim je 'rinil' tudi na Kofce, kamor sem se kakšen teden za njim z enim od testnih pickupov podal tudi sam in povem vam, da me je bilo kar nekajkrat strah, da bom s pločevino udaril ob kakšno skalo. In sem potem premišljeval, kako je lahko enako pot preplezal bistveno manjši in tudi nižji ignis, a je očitno šlo in to brez poškodb. Manj kot tona 'pleha' in sposoben štirikolesni pogon sta očitno razloga, da po terenu skaklja kot kakšna kozica.
slika
Ampak ignis ni kleni terenec. Nima nobenih dodatnih terenskih pomagal in zaradi pogona ni okrnjen, ko zapelje v mesto. Pravzaprav se tam počuti enako dobro, z le 3,7 metra dolžine pa je na ulicah zelo okreten. Super avtoček za divjino ali mestni vrvež, še najmanj pa za avtocesto, čeprav tudi tam ni neprijeten. Le menjalnik ima zgolj pet prestav, zato se pri 130 km/h motor vrti že s 3.500 vrtljaji in je potem vožnja malce glasnejša. Tam sem šesto prestavo pogrešal, drugod pa prav nikjer.
slika
Če bi se šli igro iskanja razlik med tem testnim ignisom in prejšnjim, to je tale, bi bila igra zelo kratka. OK, barva, ta je očitna razlika. Pa vratni ročaji so tokrat bolj frajerske barve. To je pa najbrž vse. Aja, ne, druga radijska frekvenca je bila še nastavljena skozi celotno obdobje testa. Zakaj ga imamo spet na testu, vas zanima? Da se očitno še enkrat opomnimo, kako super avto je ignis, in da nam je povsem jasno, da se prodaja kot vroče žemljice.
slika
Ker so kolesa nasajena na skrajne robove karoserije, je prostora v njem pravzaprav veliko. Dobro, ignis vseeno ni družinski avto, to je jasno, a pri svojih skromnih gabaritih znotraj ponudi več kot dovolj prostora za štiri potnike. Če sta v avtu le dva, pa lahko zadnjo klop vzdolžno pomaknete naprej in celo prtljažnik postane povsem spodoben … Takšne funkcije nima niti marsikateri pravi družinski avtomobil.
slika
Ja, plastika je znotraj trda, ampak to ne moti. Je vse skupaj odlično sestavljeno in prav nič ne škripa, tudi odlagališč je v bistvu dovolj, zato tukaj nimam nikakršnih pripomb. Tudi pri obliki ne bom odkrival tople vode, meni je super, tudi zadek se mi zdi simpatičen, je pa ravno ignisova 'zadnjica' pogosto stvar polemik in mogoče je tako celo prav. Avto mora malce polarizirati, ker je bolj zanimiv, in ignis od zanimivosti kar poka.
slika
Motor je še vedno eden in edini, kar je morda celo edina prava slabost, če vam točno takšen ni všeč. 1,2-litrski štirivaljni bencinski mlinček brez turbine je sicer dovolj zmogljiv, da je ignis živahen, na avtocesti malce glasnejši in jasno je, da to ni njegovo primarno okolje. Vas bo pa navdušil takrat, ko bodo razmere slabše, zato se mi zdi odličen stroj za vse, ki živite malce bolj odročno in cesta pozimi včasih ni splužena, ali pa je na poti kakšen kos makadama. Patronažne sestre, ki 'letajo' po vseh možnih lokacijah, so totalno zadovoljne z njim. In porabi le okoli 6 litrov, liter več, če boste več na avtocesti.
slika
Ignis je enostaven, hudo privlačen, s takšnim pogonom sposoben, ob tem pa stane le 14 jurjev, kar sploh ni veliko. Če vam je všeč, takoj ponj! Samo drugo barvo priporočam, da bo še bolj vpadljiv.
Tehnični podatki Suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance
Vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1242
Moč v KW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 4.400
Menjalnik ročni, petstopenjski
Pogon na vsa štiri kolesa, allgrip
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 3700 x 1690 x 1595
Medosna razdalja v mm 2435
Prtljažnik v litrih 204/227
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 905 (425)
Največja hitrost v km/h 165
Pospešek 0-100 km/h v s 11,9
Poraba (po normah EU) v l/km 6,2/4,6/5,2
Poraba na testu v l/km 6,3
Cena osnovnega vozila v EUR 9.950
Cena testnega vozila v EUR 14.050
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.700
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nindža

S prejšnjim testnim ignisom je Matej odkrival gorske koče in si privoščil konkreten test, sploh ga ni spustil iz rok, zato sem se tokrat bolje pripravil in takoj zaplenil ključe enega najboljših malčkov.

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc