Če vam več pomenita umirjenost in udobje, imate vedno na voljo i7, če želite, da sta na maski ogromni ’ledvički’. Če želite še bolj surovo vozno dinamiko, je pri isti znamki tudi M2, čeprav je bil v prejšnji generaciji še bolj surov, tako da raje poiščite kar tistega. No, če vam več pomeni, da odprete streho in uživate v vseh pogledih, ki ste jih potem deležni, je pa takšen M4 cabrio kar prava zadeva. Meni sicer še bolj ustreza, da se umaknem nekam na prazno cesto in tam drsim skozi svet, daleč od vseh ostalih motečih dejavnikov. Če zaključim s filozofiranjem, ponovno ugotavljam, da idealen avto, ki bi lahko vse to združeval, seveda ne obstaja, je pa M4 cabrio skoraj perfekten kompromis, če le ni predrag za vas.
slika
Lahko bi mu rekel, da je dvoživka, ne, heh, celo troživka, ker je lahko celo razmeroma udoben, lahko je pozerski, lahko uživaški in predvsem noro hiter. Jp, to je še malo močnejša varianta competition, kar pomeni zdravih 530 ’konjev’ in samo 3,7 sekunde z mesta do 100!
slika
Če že zaradi česa, je cabrio res dobra izbira, da boste uživali v lepem polnem zvoku. BMWjev vrstni šestvaljnik z dvema turbinama ima v M4 competition globok in močan zvok, je kar precej bolj podoben kakšnemu osemvaljniku kot njihovi klasični šestvaljniki, ki imajo bolj rezek zvok. In tudi lepo poka pri prestavljanju dol, tako da to ima in to je pomembno! Moči ima tudi več kot dovolj, so mu s spremembo v softveru dodali še 20 ’konjev’, da bo močnejši od tistega pred prenovo, motor se rad vrti, je odločen, ampak menjalnik je tisti, ki me totalno navduši. Osem prestav ima, ki jih tako hitro menja, da mu tudi sam z ročnim ne bi bil konkurenčen. Tudi tehnični podatki to potrjujejo. So menjalniku v tej različici competition dodali še zračno-oljni hladilnik, da se ja ne bo pregrel, če mu boste pulili živce. Mogoče edino ena ’malenkost’, in sicer pogon, ki je po novem lahko samo še štirikolesni pri competition. Sicer to večine sploh ne bo zmotilo, ker so raje bolj na ziher, čeprav se ga da pri tem avtu celo izklopiti in imate pogon samo na zadnji kolesi za kakšne lepe krofe ali drsenja, pravi puristi bodo pa rekli, da želijo tistega. Bodo pa spet kupili starega, tu ni izbire. Vseeno se med vožnjo obnaša bolj na zadnji kolesi gnan avto kot štirikolesni, kar je vsekakor plus. Tudi volana zato ne trga iz rok in občutek na njem je večinoma dober, čeprav bi bil za moj okus lahko servo še malo manj močan, torej bi bilo lahko vrtenje volana še bolj težko, kot se vozniškemu stroju tudi poda.
slika
Ko zaidem na področje vožnje, pa je jasno, da za največje navdušence tudi kabrio ni prava izbira. Kot prvo je okrog 150 kilogramov težji od kupeja in zato za dve desetinki počasnejši z mesta do 100, predvsem pa se bolj čuti na slabših cestah, da nima strehe, ki je tudi močan nosilni element. Seveda so dobro ojačali karoserijo spodaj, ampak povem, da se tresljaje in vibracije vseeno čuti, ko voziš zares. In tudi masa blizu dveh ton ni hec. Bo pa marsikdo to brez težav požrl, morda niti ne bo čutil, če ni tako zahteven, ker je tudi vožnja brez strehe poseben užitek, sploh s tako močnim, glasnim in hitrim avtom.
slika
M4 cabrio je res dobro izdelan, kar se potem pozna med umirjeno vožnjo, ko se lahko čisto sproščeno voziš, motor je lahko lepo tih, menjalnik nežno prestavlja, OK, podvozje pač ne more požreti vsega, ampak se da z njim živeti čisto brez skrbi in težav vsak dan, predvsem pa je streha krasno zatesnjena, tako zvočno kot termično, da je tudi vožnja po avtocesti prijetna, če nočete imeti prepiha v glavi. Ker brez vetrne zaščite, ki jo seveda zelo priporočam, pa je kar precej vetra. Sama streha je seveda platnena in potrebuje 18 sekund, da se zloži do hitrosti 50 km/h, torej ravno dovolj hitro, da jo zaprete in spet odprete, ko se zapeljete na in potem z avtoceste.
slika
Če se boste lepo vozili, bo poraba lahko tudi samo 10 do 11 litrov, če ga boste uporabljali tako, kot si pravi BMW M zasluži, pa navzgor skoraj ni meje. Ampak, da se vrnem na realna tla oziroma na sprednji sedež, če vas že zanima uporabnost: sedi se super, prostora je spredaj dovolj, zadaj za silo, torej za kakšno poziranje v mestu, na odprtih cestah pa tam nobena frizura ne bo ostala perfektna, razen najini z Anžetom. Prtljažnik nekaj robe požre, ni pa za selitve, ker je dolg in precej plitek.
slika
In če se vrnem čisto na začetek: ja, noro dober je M4 tudi v izvedbi cabrio. Sem mislil, da bo preveč kompromisov, pa jih v resnici ni. Je kupe seveda še za pikico boljši med divjo vožnjo, ampak če si res želite hiter avto brez strehe, vam bo ta pisan na kožo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki BMW M4 competition M xDrive cabrio
Vrsta motorja turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2993
Moč v KW (KM) pri vrt./min 390 (530) pri 6.250
Največji navor v Nm pri vrt./min 650 od 2.750 do 5.730
Menjalnik samodejni, osemstopenjski, M steptronic
Pogon na vsa štiri kolesa, M xDrive
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4801 x 1887 x 1399
Medosna razdalja v mm 2857
Prtljažnik v litrih 385
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2000 (345)
Največja hitrost v km/h 250
Pospešek 0-100 km/h v s 3,7
Poraba (po normah EU) v l/km 10,3
Poraba na testu v l/km 10,9
Cena osnovnega vozila v EUR 112.000
Cena testnega vozila v EUR 112.000
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 126.930
Posted on

Tukaj ne potrebujete frizerja

Velikokrat se zalotim, da razmišljam o tem, kateri je pravi avto za uživanje v vožnji, tokrat pa razmišljanje ni bilo potrebno, ker smo na test dobili BMW M4 cabrio, ki izžareva samo to – užitek.

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc