Če ste že kdaj v svojem življenju slišali za znamko MG, je to mogoče zaradi tega, ker ste že dolgo na svetu in veste, da so bili to zanimivi angleški avtomobili. V resnici je sama znamka stara že 100 let! Lahko pa, da ste videli že veliko ZSov ali pa štiric na cestah in se spraševali, kaj so to za eni kitajski avti. Oboji imate seveda prav, ker je nekdaj angleški MG zdaj res kitajska znamka, ki niti približno nima 100-letne tradicije, ponuja pa še kako zanimive avte. In zadnji med njimi je mali MG3.
slika
Izgled je čisto simpatičen, moderen. Lahko bi rekel, da je malček, čeprav je v bistvu s 4,11 metra največji med malimi v tem segmentu. To niti ni slabo, ker je v kabini zato več prostora in tudi prtljažnik meri skoraj 300 litrov, s čimer je eden največjih v razredu. Ima pa eno slabost, in sicer se naslonjalo podre samo v celoti, ne deljeno, da bi ob prevozu daljših predmetov še vedno ostal prostor za vsaj enega potnika, kar malo omejuje uporabnost. Izgled armaturne plošče je všečen, moderen, odlagalna mesta so zelo uporabna in ni jih malo, čeprav prevladuje povsod trda plastika; tu se pa že pozna varčevanje in ni za tiste, ki ste na to občutljivi.
slika
Prva stvar, ki me je zmotila za volanom, je v mojem primeru ta, da je volan predaleč stran in žal tudi ni nastavljiv po globini. Anžeta to ne moti, ker ima krajše noge, mene pa, čeprav tudi sam nimam dolgih. Pa tudi sam občutek na njem ni dovolj dober in krmiljenje ni preveč natančno, na avtocesti pa me je zmotila še slabša smerna stabilnost, sem imel pogosto občutek, da moram stalno nekaj popravljati, kar dela vožnjo manj lahkotno, kot bi lahko bila. Potem pa je tu še preveč vsiljiv lane assist, ki popravlja volan, in na koncu se nabere nekaj malenkosti, ki me vsaj med vožnjo zmotijo.
slika
V času testa je bilo zunaj zmernih 15 stopinj in sem imel kar nekaj težav še z nastavljanjem primerne temperature v kabini, ker ko sem imel na 23 stopinj, me je zeblo, pri 24 pa je pihalo vroče. Naslednje jutro, ko je bilo zunaj mrzlo, je bilo potem OK, ker takrat itak želiš stalno topel zrak, še bolje pa se je obnesel, ker ima v bogatem paketu opreme ogrevana volan in sedež. Med vožnjo po avtocesti je dokaj glasen piš vetra, ampak to razumem, ker načeloma govorimo o nižjem cenovnem rangu avta, zato zvočna izolacija ni tako bogata kot pri dražjih, so mi pa všeč velika vzvratna ogledala, ker se res dobro vidi nazaj.
slika
Potem pa pridem do pogona, ki je v bistvu najbolj zanimiv del tega avta. Na papirju ponuja veliko, kar 143 kilovatov moči, to je 194 ’konjev’, celo 425 njutonmetrov navora. Kot včasih tisti nabriti malčki, hot-hatchi. Potem pa pogledaš končno hitrost: 170 kilometrov na uro, pospešek do 100 8 sekund … hja, hibridni sistem, ki ga ima, je zelo odvisen od napolnjenosti baterije, in čeprav je elektromotor zelo močan, 100 kilovatov ima, mu hitro zmanjka energije.
slika
Pospešuje v redu, sploh so mi všeč vmesni pospeški, ko močno pohodiš pedal, ampak to traja omejen čas in če se vozite hitro po avtocesti, potem je pa pred vami še dolg klanec, recimo na primorski avtocesti do Kozine proti Ljubljani, bo na koncu komaj sopihal s 130 kilometri na uro. Tudi glasno bo takrat, ker bo iz motorja vlekel vse, kar ima, zato bodo vrtljaji visoki. Za razliko od nekaterih popularnih hibridov nima CVT-menjalnika, ampak je tukaj poseben hibridni samodejni menjalnik s samo tremi stopnjami, s katerimi naj bi bil bolj učinkovit in odziven. Ko pohodiš pedal, kar dolgo traja, da se kaj zgodi, zato tako zelo odziven spet ni, varčen pa še kar, dokler se boste večinoma vozili v mestu. Takrat bo zlahka porabil pod 5 litrov, na moji testni vožnji pa je že blizu 6, ker sem se več vozil na avtocesti.
slika
Fino je, da je baterija precej velika za klasičen hibrid, 1,83 kilovatne ure energije lahko shrani, zato je veliko vožnje v mestu v tišini na elektriko. In takrat se pelje najlepše. Ko se vklopi še bencinski motor, pa nista tako lepo usklajena kot pri konkurenci. Predvsem regeneracija ne deluje dovolj zvezno, preveč se čuti, kdaj se vklopi, čeprav lahko stopnjo nastavljaš v meniju. Je pa zanimiv dodatek še podatek na zaslonu z merilniki, ki prikazuje, koliko kW v danem trenutku potrebuješ za vožnjo. Večinoma precej manj, kot si mislimo.
slika
Mešane občutke pusti mali MG, ker tudi cena pri nas v primerjavi s konkurenco ni tako zelo nizka, da bi rekel, da je res dober nakup. Testni na primer stane z veliko opreme kar 24.490 evrov, čeprav ponuja pa zelo veliko tehnologije za svoj denar, zato se zdi cena osnovnega hibridnega modela pod 20 tisočakov potem precej bolj zmerna, sploh pa bo zanimivo, ko k nam pripelje še različica s klasičnim bencinskim motorjem, ki bi znala biti cenovno precej ugodna. Zmoti lahko kup malenkosti, kot je recimo malo nelogičen vmesnik s premajhno pisavo, čeprav deluje dovolj hitro, digitalni merilniki so tudi v redu, čeprav čisto neklasični, radio ima, ampak je sprejem zanič, gumbi na volanu so zakon, čeprav sta dva, ki si ju lahko nastavite po želji, praktično neuporabna, ker lahko nastaviš samo 4 različne bližnjice za oba, skratka, nekaj dela še imajo inženirji, da izdelajo super avto, ker osnovo za to pa že imajo dobro.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki MG3 hybrid+ luxury
Vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1498
Moč v KW (KM) pri vrt./min 143 (194)
Največji navor v Nm pri vrt./min 425
Menjalnik samodejni, tristopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4113 x 1797 x 1502
Medosna razdalja v mm 2570
Prtljažnik v litrih 293
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1308 (458)
Največja hitrost v km/h 170
Pospešek 0-100km/h v s 8,0
Poraba (po normah EU) v l/km 4,4
Poraba na testu v l/km 5,8
Cena osnovnega vozila v EUR 19.990
Cena testnega vozila v EUR 23.990
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.490
Posted on

Poceni hibrid za množice?

MG nadaljuje s predstavitvami novih avtov na naših cestah in vsak je boljši. Zadnji, ki smo ga dobili na test, je model MG3, in za ta test sem se prav zagrebel, ker me je tako zanimalo, kaj novega je pripeljal.

Beri dalje
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc