Jasno, da je vsakič boljši, bolj varen, sodobnejši, ampak vsakič ponuja tudi točno to, kar od njega pričakujete. Da je eden najboljših avtov nasploh in da boste z njim res težko zgrešili.
slika
Tudi oblike ne boste zgrešili. Meni sprednje luči pri zadnji generaciji sicer nikoli niso bile všeč, ampak sem se jih že toliko navadil, da mi je zdaj izgled OK, mogoče tudi zaradi malo temnejše barve pri testnem avtu, ko se vse skupaj lepše zlije. Radar pa so prestavili nižje na maski, da je lahko logotip po novem osvetljen. Saj je lepo, zanimivo, celo futuristično, meni sicer čisto preveč kičasto, ampak zadeva izstopa in v temi izgleda zelo moderno. Mi je bil pa golf vedno všeč z boka, ker ima še vedno značilno masiven C-stebriček, če je opremljen s privlačnim paketom R-line, pa izgleda tudi malo športno, sploh v poplavi vseh modernih križancev, ki skoraj vsi po vrsti izgledajo nerodno in okorno. Odbijača sta malo bolj lepo zavihana v tem primeru in zadaj nima več tistih lažnih izpušnih cevi.
slika
Ravno zato mi je verjetno zdaj bolj všeč, ker je vse bolj enostavno, in sploh to velja za notranjost. Sicer tu tudi ni bistvenih sprememb, je pa ena zelo velika in pomembna zame: na volanu so končno spet klasični gumbi, ker tisti na dotik, ki jih je imel prej, so enostavno obupni. Zdaj pa klikneš in je točno to, kar pričakuješ. Škoda, da niso v skladu s tem dodali še kakšnih pravih gumbov na sredinsko konzolo, da bi bil kakšen okrogel za prezračevanje in podobno, ker moraš vedno najprej klikniti na površino za dotik, kjer piše ’clima’, potem pa s prstom pritiskati na zaslon, kar meni ni niti najmanj všeč. Vseeno pa vidim napredek, dobro, eno je večji in lepši zaslon s precej hitrejšima procesorjem in vmesnikom, bolj pomembno pa je, da so bližnjice zdaj bistveno lažje in hitreje dostopne, recimo tista za kroženje zraka, ali pa dostop do asistenčnih sistemov je tudi zdaj enostavnejši.
slika
Kar se prostora tiče, seveda ni čudežev, golf po modernih standardih sploh ni več velik avto, ampak že skoraj majhen v poplavi križancev. Spredaj je po mojem prostora več kot dovolj za dva normalno rasla odrasla, tudi odlagalna mesta so fina, zadaj je za odrasle tudi še OK, če niso noge predolge, prtljažnik je pa bolj povprečen, čeprav tudi dovolj prostoren glede na mere avta. Točno to, kar od golfa pričakujemo, a ne?
slika
slika
Jaz pa seveda pričakujem še, da se pelje kot golf in … se, v bistvu celo bolje, kot sem pričakoval, in to mi je res všeč pri tem avtu. Tako lahkotno in suvereno se danes premika že malokateri avto, ker so vsi težki in visoki, golf se pa krasno znajde tako na ravnih avtocestah kot na lepo zavitih cestah. Občutek na volanu je dober, ni sicer takšen, da boste čutili res vsako razpoko na cesti, je pa dober, to je dovolj. Tudi blaženje je dobro, prava mešanica dinamike in udobja, vodljivost je dobra ... ves čas govorim, da je vse dobro. Pa je? No, motor ni tako dober. Spet, če ga ocenjujem z vidika povprečnega voznika, je v redu, jasno, meni pa ni všeč, da je včasih neodločen, da nimaš občutka, da se rad vrti, in da je tudi zvok, ki ga oddaja pri višjih vrtljajih, dokaj nadležen, dronast, kot rečejo kolegi Angleži.
slika
Menjalnik DSG7 je po občutku zdaj bistveno boljši. Tukaj se najbolj pozna, da ima zraven še ’e’ pri oznaki motorja eTSI, torej da mu čisto malo pomaga še elektrika, kar se pozna pri hitrem zagonu motorja, v praksi pa, da ne bo vsakič cuknil, ko se bo motor izklopil in boste speljali. Na začetku me je motilo, da je vsakič prestavil v prosti tek, ko sem spustil plin in sem se prehitro približeval avtom pred sabo, potem pa sem ugotovil, da enkrat kliknem na minus na ’ušesku’ menjalnika levo ob volanu in začne zavirati najprej z rahlo rekuperacijo, potem pa tudi z zavoro, če je potrebno, tako da to je OK. Najbolj me je pa pozitivno presenetila poraba. Ne vem, mogoče pokrita platišča tako pomagajo, ampak povprečna poraba bencina je bila 5,7 litra, pa noben na testu ni posebej varčeval. 1,5-litrski turbobencinski motor s 110 kilovati, torej 150 ’konji’, je zdaj nekakšno jedro ponudbe pri golfu in se bo verjetno znašel v največ prodanih vozilih, čeprav niti ni poceni, ko ga malo založiš z dodatki, saj testni stane že 35.748 EUR.
slika
50 let se mora nekje poznati, a ne? Golf letos praznuje abrahama, je kar težko verjeti, da je res že tako dolgo med nami. Seveda, novi je zdaj res najmlajši in najmodernejši, ampak vidi se, da je v ta avto vgrajeno res veliko znanja in izkušenj, ker je malokateri tako celovit, nekateri bi rekli kar popoln, ampak jaz nočem te besede uporabljati, ker takšnega avta ni. Je pa golf tudi v zadnji izdaji zelo blizu!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1498
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150)
Največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4282 x 1789 x 1483
Medosna razdalja v mm 2620
Prtljažnik v litrih 381
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1376 (484)
Največja hitrost v km/h 224
Pospešek 0-100km/h v s 8,4
Poraba (po normah EU) v l/km 5,2
Poraba na testu v l/km 5,7
Cena osnovnega vozila v EUR 24.342
Cena testnega vozila v EUR 32.720
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.748
Posted on

Stalnica v avtomobilizmu

Še dobro, da obstaja golf, ker je z njim vsaj ena stvar v avtomobilizmu pa res stalnica, odkar obstajam. Vse ostalo se spreminja, povečuje, elektrificira, golf pa še kar ostaja golf.

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Kralj okretnosti
TESTI
Kralj okretnosti
Renault twingo TCe 95 EDC intens
Iztok Krajnc