MG res na polno vstopa na naš trg, lani smo vozili kar tri njihove nove modele pri nas in največji, pa trenutno tudi najdražji, je novi HS. Križanec, kaj pa drugega, ki nastopa v zelo konkurenčnem razredu C-SUV.
To je razred, v katerem se za svoj kos pogače tepejo tucson, sportage, tiguan in podobni, zato se zdi včasih praktično nemogoče, da neka znamka, ki sploh še ni uveljavljena, sploh poskuša osvojiti svoj tržni delež v že tako nakopičenem segmentu. Ampak očitno se da, ker so se že zelo dobro izkazali z manjšim ZS, HS pa spet prinaša to, kar pričakujemo, torej veliko avta za dobro ceno. Kaj pa veliko dobrega avta za svojo ceno?

4,65 metra je dolg, torej kar dolg, če gledam povprečje razreda, ki pa je tudi kar precej zraslo zadnja leta. In svojo zunanjo dolžino kar lepo izkoristi v kabini, ker je prostora dovolj za odrasle tudi na klopi. Prtljažnik z dobrimi 500 litri je spodoben in čeprav je rob za nakladanje visoko kot pri vseh podobnih križancih, boste ta avto lahko zelo lepo izkoristili za svoje družinske potrebe.

Sem bil ravno dva dneva nazaj na eni domači premieri, kjer so se hvalili, da je njihov avto v premium segmentu, pa je imel tako trdo in ceneno plastiko vsepovsod, da smo se novinarji samo spogledovali. Kaj bi bil potem HS, ki stane zelo podobno, pa ima za tri razrede bolj prijetne materiale, ki so lepo mehki, čeprav umetni, in ki je po občutku še zelo dobro sestavljen? V času testa nisem našel nobenih napak pri sami izdelavi, nič ni škripalo, se premikalo in podobno.

Ima pa kar nekaj napak pri delovanju sistema, to pa še vedno moti, kot me je že pri manjših modelih. Vmesnik je včasih neodziven, radio je velikokrat zmrznil, da ne govorim o tem, kako slabo sprejema DAB-signal. In prevodi ... priznam, da sem se večkrat prav glasno nasmejal, ko sem bral nekatere. K sreči sem si jih dobesedno prevajal v angleščino, da sem potem vedel, kaj sploh kaj pomeni, ampak tu bi se pa moral uvoznik res malo bolj potruditi, če se že hvali, da je v slovenščini. Pa tudi ni vse, vmes sem še vedno našel kakšne tekste v angleščini, moti pa tudi, da so nekatere besede napisane pravilno z malimi začetnicami, večinoma pa kar vsaka beseda v besedni zvezi z veliko. Dobro, zamižim na eno oko, omeniti pa seveda moram tudi to.

Ena moja kaprica, ker imam vedno rad ledveno oporo bolj napihnjeno, je tudi to, da očitno blaznica vsakič spusti zrak, ko grem iz avta, tako da si jo moram potem vedno na novo nastavljati, ampak to je malenkost. Ker vse ostalo, kar se tiče vožnje, je pa vsaj za oceno dobro. Bolje, kot sem pričakoval, ker je vožnja prijetno udobna, tudi lepo tiha, da me prav nič ne moti, če se želim samo umirjeno premikati. Seveda če želim rezati ovinke, to ni pravi avto, ker je volan premalo komunikativen in tudi karoserija se preveč nagiba, ampak dvomim, da so pri MGju kaj dosti razmišljali o dinamiki, kar se vidi tudi po rezultatih EuroNCAP, kjer je za varnost dosegel vseh 5 zvezdic, torej odlično!

Motor je praktično pri vseh kitajskih avtih že enak, 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik s 125 kilovati, torej 170 ’konji’. Lahko ocenim, da je prijeten, ni preglasen, čisto dovolj zmogljiv za 1675 kilogramov, kot tehta prazen HS, ni pa varčen, poraba na testu je bila 8,6 litra, kar je podobno, kot smo imeli pri ostalih kitajskih križancih. Tukaj so predvsem evropske znamke še vedno malo spredaj, kar je logično, saj imajo na področju termičnih motorjev tudi daleč največ izkušenj.

Je pa zato robotizirani menjalnik kar spodoben, 7 prestav ima in dvojno sklopko, zato prestavlja precej nemoteče, samo včasih malo cukne pri speljevanju, ko se motor izklopi, in med počasnejšimi tovrstnimi je, sicer pa deluje dovolj lepo, da bo zadovoljil večino okusov. Sam bi imel le veliko ročico rajši kje ob volanu, da bi bilo med sedežema več prostora za odlaganje, ampak eni imajo pa radi klasiko, da lahko kaj držijo med vožnjo, čeprav bi morali volanski obroč.

V glavnem me je HS kar lepo presenetil. Zelo prijeten je za umirjeno vožnjo, prostora je veliko, cena je kar v redu glede na opremljenost, določeni varnostni sistemi rabijo še nekaj uglaševanja in predvsem radijski sprejemnik je nujno potrebno zamenjati. Pa lepo prevesti menije, ker samo Google translate še ne obvlada preveč slovenščine. Tudi izgleda privlačno in zaenkrat je še zelo redek na naših cestah, tako da če želite malo izstopati, vam bo všeč. Imam pa občutek, da jih bo kar hitro več, ker je boljši, kot si morda mislite.
Tehnični podatki | MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury |
---|---|
Vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
Prostornina v ccm | 1496 |
Moč v KW (KM) pri vrt./min | 125 (170) pri 5.500 |
Največji navor v Nm pri vrt./min | 275 od 3.000 do 4.000 |
Menjalnik | robotiziran, sedemstopenjski, DCT |
Pogon | na sprednji kolesi |
Mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4655 x 1890 x 1664 |
Medosna razdalja v mm | 2767 |
Prtljažnik v litrih | 507 |
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1675 (400) |
Največja hitrost v km/h | 195 |
Pospešek 0-100 km/h v s | 9,6 |
Poraba (po WLTP) v l/100 km | 7,6 |
Poraba na testu v l/km | 8,6 |
Cena osnovnega vozila v EUR | 28.490 |
Cena testnega vozila v EUR | 32.990 |
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 33.490 |
Vzhod vse bolj navdušuje
Beri dalje