Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prava redkost

Renault clio RS Akrapovič edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje smo skozi leta postali razvajeni in to je dejstvo. Razvajeni in zahtevni, zato mora biti vsaka stvar dobra v vseh pogledih. Recimo avtomobil – ta mora biti poceni, prostoren, varen, nabit z opremo, varčen, lep, kakovosten in še kaj bi se našlo. Če zadevo zožim, športen avtomobil mora biti športen, udoben, varčen in spet, še kaj bi se našlo.
Prava redkost
Foto: Anže Jereb
27. 6. 2012 ob 21:08
Komentarjev: 0
video test renault clio RS Akrapovič edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je večina cenovno dostopnih športnikov pač takšna, vsestransko uporabna. V segmentu, kjer je tudi tale clio RS so njegovi nasprotniki zelo civilizirani. Corsa OPC, citroën DS3 racing, abarth punto, prihajajoča fiesta ST, polo GTI, fabia RS ter ostali, vsi so sicer do neke mere športni in s turbobencinskimi motorji prožni ter tako uporabni v vsakdanjem prometu. In iz te množice že nekaj let prav nenavadno izstopa clio RS. Nima turbomotorja in nima veliko navora. Zdi se počasen in je tudi presenetljivo glasen. Pa še neudoben kot hudič, ker so njegovo blaženje očitno zamenjali za deske.

Grozno ne? Pravzaprav ne. Sam od športnega avtomobila pričakujem da je športen. Da je trd in glasen, da me skozi zavoj zapelje tako agresivno, da se mi smeji še dva dni. Prav tako kot od enoprostorca pričakujem, da je uporaben in prostoren, za vozne lastnosti pa mi ni posebej mar, ker se takšne ogromne kočije nikakor ne morejo peljati vrhunsko. Že razumem, da kompromis mora biti, a danes noben avtomobil ni več zanič, zato tudi clio RS zame osebno ni pretrd in ni preglasen. Res pa je glasnejši, če posežeš po posebni izvedenki z Akrapovičevim izpuhom.

Celo pri njih pravijo, da je tak clio avtomobil za entuziaste. A se z njimi povsem ne strinjam, ker je tudi brez  njihovega izpuha avtomobil prezahteven za pomehkužene. Z njihovim izpuhom je šele postal tak, kot bi že ves čas moral biti. Glasen! Ampak prijetno glasen, lepo se vidi, da izpuha niso izdelali v vaški lopi v Zgornji Kungoti, ker ni preglasen, ko se peljete umirjeno, prav nič glasnejši od originalnega, ko pa od motorja zahtevate visoke obrate, pa postreže z lepim in precej globokim zvokom. Baaam, baaaaam baaaaam, prav lepo zapoje.

Zato bi sam imel prav takšnega, morda le brez napisov in emblemov. Clio RS namreč ostaja eden redkih dinozavrov, pravih športnikov, ki vam za dvajset evrskih tisočakov lahko pričarajo več užitka, kot trikrat dražji avtomobili. Res je neverjeten ta avtomobil in kar se tiče voznih užitkov, povsem brez konkurence. S tem izpuhom ima kilovat in pol več moči, izpuh je štiri kilograme lažji, predvsem pa, kot rečeno, se dere, kot bi se clio RS že od nekdaj moral dreti. Bravo Akrapovič!

Pri avtocestnih 130 km/h vam ušesa sicer ne bodo krvavela zaradi glasnosti, a prav tih vseeno ne bo ta avto. Z njim boste poskakovali še na avtocesti, težko boste lezli vanj, vsebina vrečke se vam bo stresla takoj, ko boste speljali, vse to, ker je povsem čistokrven dirkalnik. Če vam ta avtomobil ne bo dovolj športen, vam na voljo ostane le še formula ali pa norišnica.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault Clio RS 2,0 16v Akrapovič
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (203) pri 7.100
največji navor v Nm pri vrt./min 219 pri 5.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4017 x 1769 x 1484
medosna razdalja v mm 2585
prtljažnik v litrih 288
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (400)
največja hitrost v km/h 225
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/6,5/8,2
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 20.930
cena testnega vozila v EUR 25.350
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 31. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 dnevi  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 dnevi  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 tedni  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 tedni  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 2 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  |