Izgled vleče kupce
Hyundai ix35 1.7 CRDi 2WD comfort


Pravim Nemci, ker Hyundai vsa svoja vozila za Evropo sedaj razvija v Evropi. V Rüsselsheimu v Nemčiji. Ampak ix35 smo pri nas že imeli na testu, tokrat je bolj pomembna novost, ki je pod motornim pokrovom. Gre namreč za novi 1,7-litrski dizelski motor, ki ima 85 kilovatov, to je 115 'konjev', in ki je na voljo le s sprednjim pogonom. In ker vsi dobro vemo, da se vozniki SUV-jev praktično ne vozijo po terenu, se zdi kombinacija kar prava. Pa je?
Za nezahtevne voznike bo čisto ok. Ker ima menjalnik šest stopenj, lepo izkoristi navor, ki ga res ni toliko kot pri za 1.000 evrov dražjem dvolitrskem dizlu, poraba pa je lahko z mehko nogo prav zmerna. Od 6 do 7 litrov je znašala na testu.
Vozne lastnosti so pričakovane. Visoko težišče in glavnina mase v nosu vozila pomenita, da je tale hyundai kar konkretno podkrmiljen, torej nos sili naravnost, avtomobil pa se v ovinkih precej nagiba, čeprav podvozje ni tako mehko. Znotraj je veliko prostora in vse skupaj se zdi kljub trdi plastiki zelo dobro narejeno. Celo uporabna odlagalna mesta so naredili, kar je res fino. Seveda pa so ga spet ušpičili z malenkostma, kot je škripanje sredinskega naslona za roko ali vrtljivo glavo prestavne ročice.
No, splošnega vtisa to k sreči ne pokvari, hyundai ix35 je dejansko privlačen avtomobil, ki takšen stane 24 tisoč evrov. Če se ne vozite veliko, pa si vseeno raje kupite bencinski motor, ker je za kar 2.500 evrov cenejši.
tehnični podatki | Hyundai ix35 1,7 CRDi 2WD comfort |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1685 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (115) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 260 pri 1250-2750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | Na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4410 x 1820 x 1670 |
medosna razdalja v mm | 2640 |
prtljažnik v litrih | 465 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1490 (450) |
največja hitrost v km/h | 173 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,8/5,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.490 |
cena testnega vozila v EUR | 23.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.090 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















