Rdeča barva in številni spojlerji so lep dokaz, da po takšni astri starejši ne bodo posegali. Pa čeprav običajno pravimo, da avtomobile te znamke kupujejo tisti s klobuki, ta astra cilja predvsem na mlade. Na tiste, ki bi želeli pokazati svoj avtomobil, in na vse tiste, ki simpatizirajo z lepo ukrivljeno pločevino in dodatki v obliki spojlerjev. Vsi že tako privlačen avtomobil še dodatno oplemenitijo, na svoj način in zgolj za določen tip kupcev seveda, končni izdelek pa je očem prijeten.
Počutje v notranjosti smo v astrah pohvalili že večkrat in ga lahko spet. Stikal je sicer preveč in vse skupaj deluje malce konfuzno, je pa notranjost lepo oblikovana in dobro izdelana. Če boste vzeli ergonomske sedeže, boste v le redkokaterem avtomobilu sedeli tako udobno in kvalitetno. Ta dva pri opremi sport sploh lepo objameta hrbet. Spet me je nekoliko razočarala prostornost, glede na to, da je astra med daljšimi v svojem segmentu; ob tolikšnih merah bi pričakoval še več prostora na zadnji klopi in še bolj uporaben prtljažnik. Nekako se zdi, da je vse skupaj narejeno zelo masivno in potem zmanjka prostora za uporabnike.
Atraktivna zunanjost in podvozje flexride sta obljubljala veliko užitkov med zavoji, a je splošen občutek pokvaril malce anemičen motor. Glede na to, da podvozje suvereno prenaša hitro ovinkarjenje, me je motor razočaral zaradi omejene ponudbe moči. Ni slab, a tudi prav nič poseben ne, ne zna dvigovati srčnega utripa, kot sem glede na zunanjost pričakoval. Manjka mu nekaj živahnosti, nekaj moči, ki bi bila vsekakor dobrodošla, saj bi podvozje to z lahkoto preneslo. V primeru, da vam je pomemben predvsem izgled, bo dovolj zmogljiv, za tiste, ki pričakujete izgledu primerne zmogljivosti, pa premalo. Tudi porabi ne malo, v povprečju okoli devet litrov, če boste nežni s stopalko za plin. Kar je tudi preveč.
Naj priporočim še dva sistema, ki ju je imela tokratna astra, oba sta pri Oplu nova. Prvi je opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, ki voznika na to hitro opozori s piskom, ne zna pa dodatno tudi pomagati s popravki na volanu, kot to znajo nekateri podobni sistemi. Druga zadeva je sistem za prepoznavo znakov, dejansko bolj zanimiv pripomoček. Dobro prepoznava hitrostne omejitve, celo tako dobro, da nam je na avtocesti pri prehitevanju tovornjaka pokazal omejitev 70 km/h, ker je imel tovornjak pač takšno nalepko. Hitrostne omejitve torej dobro prepoznava, je pa le delno uporaben, saj ne prepoznava še drugih oznak. Recimo tabel za naselja, kar bi bilo seveda celo bolj dobrodošlo, saj manj pozoren voznik pogosto lahko pozabi, ali se še vedno vozi skozi naselje ali ne.
Takšna astra z opremo sport in atraktivno zunanjostjo je dober skupek avtomobila, sem pa za 26 tisoč evrov pričakoval več. Za omenjeni znesek se pri nekaterih tekmecih lahko dobi podobno opremljen in atraktiven avtomobil, ki pa pod svojim pokrovom skriva tudi precej več moči. In k takšnim linijam bi močnejši motor nedvomno sodil. Zato ga pri Oplu tudi imajo v ponudbi model OPC.