Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ne cupra, cufa!

Seat leon 2.0 TSI cupra R

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med poplavo športnih malčkov se dokaj zadržano skriva tudi leon cupra R. Svojih mišic navzven ne kaže in le malokdo pomisli nanj, a povsem neupravičeno, saj gre za pravega atleta, ki vas s svojimi zmogljivostmi zna pošteno presenetiti.
Ne cupra, cufa!
Foto: Matej Mitruševski
27. 12. 2012 ob 9:53
Komentarjev: 0
video test seat leon 2.0 TSI cupra R
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot rečeno, leon svojih mišic ne kaže, a ga je vseeno treba jemati resno pa čeprav gledate avtomobil, ki se poslavlja in ga bo vsak trenutek zamenjala nova generacija. Dejansko nima niti pravega imena, moral bi biti seat leon cufa. Tako hud je! Vsi tisti, ki bi želeli imeti športen avtomobil pa nočete, da bi se že na 100 metrov videlo, da se vozite v bombici, za vse vas je cufa. Ne v tej barvi, logično, v kakšni beli pa je avtomobil skoraj tak kot vsak navaden leon, le črnina spredaj in zadaj je drugačna.

Ampak ni navaden, s svojimi 195 kilovati moči je pravzaprav presenetljivo poseben. Pospešuje tako suvereno, da na utrjevanje vratu ne bo treba hoditi v fitnes. Cufa, saj pravim. In to ne kot pobezljan konj, ki ga je ves čas treba krotiti, navor se resda čuti na volanu, a so inženirji svoje delo opravili vrhunsko. Za toliko 'konjev' le na sprednjih kolesih je cufa presneto lahkotna tudi pri agresivnih pospeševanjih. Pa še zvok ima zanimiv, kot kakšen jezen bik.

Takšni hot hatchi, kot pravijo Angleži, so mi všeč, ker so lahko zelo hitri, obenem pa v njih lahko vozite tudi otroke in robo iz trgovine. So skratka zelo uporabni. In cufa je zaradi petih vrat in dokaj velikega prtljažnika, pa tudi zato, ker ni agresivno trda, dovolj uporabna, da se bo z njim vozila tudi vaša boljša polovica. Pa še le povprečno je žejna in nam je na testu porabila okoli enajst litrov na vsakih sto prevoženih kilometrov

Torej lahko test zaključim s tem, da je leon cufa odličen športnik. V bistvu ne. Notranjost je preveč dolgočasna, saj razen malce bolj športnih sedežev in napisa cupra ni prav nič drugačna od notranjosti v ostalih leonih. Glede na to, da po cestah tako ali tako ne moremo brezglavo noreti, dirkališč pa nimamo, se hočem v takšnem avtomobilu počutiti posebno tudi takrat, ko se vozim le 50 km/h. In tukaj se ne. Šele, ko se zares zapodite po cesti, vas bodo navduševali pospeški in v določeni meri tudi lega na cesti. Ni slaba, ne razumite me napak, avtomobil je kot prilepljen na cesto, ampak vseeno mi ob tem ne zaigra srce. Temu leonu manjka duša, vožnja je kot v playstationu. Perfektna, sterilna in germansko dodelana. Prav nič slogana auto emocion ne zaznavam.

Za lažjo odločitev še vprašanje, kako se cupra R obnese v primerjavi z ostalimi tekmeci. Hitra je skoraj toliko kot megane RS in le malce manj od focusa RS, a od obeh lahkotnejša in lažja za vsakodnevno življenje. Od brutalne in roke trgajoče mazde 3 MPS veliko spodobnejša in mnogo hitrejša od civica type-R. Pa čeprav je ravno slednji s svojim maničnim motorjem dejansko najbolj poseben in navdušujoč že takrat, ko se vozite lepo počasi.

A vseeno, cupra R je avtomobil mnogih talentov, za katerega pa je treba odšteti 30 tisočakov. In jih je vreden.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon 2.0 TSI cupra R
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 195 (265) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 2.200 do 5.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315 x 1768 x 1455
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 341
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1450 (495)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,7/6,6/8,1
poraba na testu v l/100 km 11,2
cena osnovnega vozila v EUR 12.990
cena testnega vozila v EUR 28.261
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.447

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |