Neomejen prevoz
Ford tourneo 2.2 TDCi limited


Znotraj je namreč ogromno prostora tako za potnike kot prtljago. Logično, saj so tudi mere samega vozila velike. V dolžino namreč meri 4,86, v širino in višino pa skoraj 2 metra. Če potrebujete več prostora za prtljago ali kakšen večji tovor, lahko dokaj enostavno, ampak obvezno s pomočjo še ene osebe, odstranite zadnjo klop, ki tehta kar 72 kilogramov. S pomočjo ne le zaradi same mase klopi, to z nekaj napora odstrani močnejši moški tudi sam, bolj problematične bodo vse odrgnine in podobne poškodbe na vozilu, ko jo boste vlačili ven. In seveda jo je potrebno nekam potem tudi pospraviti, da ne bodo na njej imeli veselice sosedovi mački. Prostor, ki ga s tem pridobite, je lahko kakšnim popotnikom za silo uporaben tudi za spanje. Tourneo je tako v tej izvedenki res uporaben kombi in ga bo lahko marsikdo s pridom izkoristil.
Turbodizelski motor je dovolj zmogljiv, sedaj ima 2,2 litra delovne prostornine in 103 kilovate, na armaturni plošči pa poleg volana še gumb eco, ki ne pusti, da gre takšen ford več kot 115 kilometrov na uro. Tudi s hitrostjo se varčuje gorivo, ja! Seveda gre še precej več, do 150 km/h, in ga sama hitrost nič kaj ne moti. Pregovorno dobre vozne lastnosti fordov se očitno prenašajo na vsa njihova vozila, saj se tudi kombiji prav solidno, če ne celo odlično, vozijo. V ovinku zadek presenetljivo dobro sledi sprednjima gnanima kolesoma, ki prav tako učinkovito držita stik s podlago. Vožnja je lahko glede na namembnost vozila prav dinamična, verjetno za vse potnike, ki bi se morebiti znašli v tem kombiju, veliko prehitra.
In to je dobro vedeti, saj je tudi vozna dinamika ena od pomembnih lastnosti varne vožnje. Pri umirjanju vozila pomaga še sistem ESP, če odmislite mere, pa ga bodo brez težav vozili vsi vozniki osebnih avtomobilov, tako enostavno si je nastaviti dober položaj za volanom. Odlično je postavljena prestavna ročica z natančnimi gibi in solidno hitrim šeststopenjskim menjalnikom, razmerja pa so izračunana dovolj dobro, da so pospeški spodobni, poraba pa zelo zmerna. Na testu je znašala v povprečju okrog devet litrov, z ekstremoma med osem na odprtih cestah in deset po mestu. Zelo uporaben del opreme je električno ogrevanje velikega vetrobranskega stekla. Sploh pozimi in kadar je na steklu led, boste tega še kako veseli.
Najslabša lastnost tega vozila je tako na nekaterih mestih obupna izdelava. Zadaj je pod stropom visela plastična obroba, spredaj pa so predali kar strigli, ker so kosi plastike tako nenatančno sestavljeni skupaj. Dvojna bočna drsna vrata so zakon in super, da sta v njih še manjši okenci, ki se ju da odpreti, ampak sta spet izdelani tako, kot da bi si nekdo na koncu, ko bi bil tourneo že sestavljen, popoldan vzel še čas in ju dodal. In to je res škoda, ker je tourneo sicer odličen kombi. Marsikdo, ki se je usedel vanj, je začel samo zaradi izdelave vihati nos, in ga ostale kvalitete sploh niso več zanimale. Pa bi ga vseeno morale, ker se tako dobro vozi redkokateri tako prostoren in uporaben kombi, ki tudi s ceno ne pretirava.
tehnični podatki | ford tourneo 2.2 TDCi limited |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2198 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 3.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 1.450 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4863 x 1974 x 1989 |
medosna razdalja v mm | 2933 |
prtljažnik v litrih | do 5600 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2015 (810) |
največja hitrost v km/h | 150 |
pospešek 0-100 km/h v s | / |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,6/6,3/7,2 |
poraba na testu v l/100 km | 9,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 27.400 |
cena testnega vozila v EUR | 36.630 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.439 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















