Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliki mali brat

BMW X3 xDrive 20d

Avtor prispevka: Anže Jereb
To je nova generacija modela X3, ki je seveda bolj napredna v vseh pogledih, nabita s sodobno tehnologijo, oblikovana po vzoru večjega X5 in ostalih najnovejših modelov, ter nadvse privlačna in markantna. Je pa tudi večja. Daljša je za osem centimetrov, kar se pozna predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku.
Veliki mali brat
Foto: Matej Mitruševski
9. 5. 2011 ob 11:00
Komentarjev: 0
video test BMW X3 20d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Leta 1999 je BMW pokazal model X5 in nemudoma dokazal, da kupci za avtomobile, pri katerih so terenske lastnosti postavljene bolj ob stran in je glavno vodilo prinašanje luksuza, obstajajo. Pet let zatem so pokazali še manjšega X3, ki pa se je od prvega trenutka zdel le kot bleda senca večjega brata. Še vedno dober, a nikakor ne tako prestižen, tako poseben. Je pa vseeno nespremenjen zdržal pohvalno dolgo.

Saj veste, svet dandanes hiti kot še nikoli. TV-sprejemnik mora biti nov vsakih nekaj let in ne več vsakih dvajset let, če nimate skoraj vsako leto novega telefona, pa vas imajo lahko za čudaka. Tudi avtomobile menjamo pogosteje kot včasih, zato se modeli menjajo hitreje. Le redkokateri zdrži več kot pet let, tistih, ki bi zdržali osem let, kot je to uspelo BMW-ju X3, pa je zelo malo.

Ampak starostne gubice doletijo vsakogar, tudi Madonno in tudi BMW-ja X3. Zato je tu sedaj nova generacija, ki je seveda bolj napredna v vseh pogledih, nabita s sodobno tehnologijo, oblikovana po vzoru večjega X5 in ostalih najnovejših modelov, ter nadvse privlačna in markantna. Je pa tudi večja. Daljša je za osem centimetrov, kar se pozna predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku.

Dolžinski prirastek je pravzaprav dovolj občuten, da potrebe po večjem avtomobilu sploh ne vidimo, saj vam ga tukaj zlepa ne bo zmanjkalo. Brez zadrege bo šlo tudi takrat, ko boste poslovne partnerje povabili na vožnjo do restavracije ali morda do igrišča za golf. Tudi zadaj je namreč udobje zagotovljeno. Večji model potrebujete le v primeru, da večja številka ob X-u, torej X5 namesto X3, pomeni, da imate več pod palcem. In bi to radi pokazali ostalim.

O voznikovem delovnem okolju posebej ni treba razglabljati, je takšno kot v vseh BMW-jih, se pravi perfektno. To pri BMW-ju res obvladajo, ker se voznik kar zlije z avtomobilom, vsi elementi so na pravih mestih, vse skupaj je tudi nadvse uporabno in pregledno. Nič načičkano, kar je v teh časih težava marsikaterega proizvajalca.

Posebej moram pohvaliti dve stvari. Prva je osemstopenjski samodejni menjalnik, ki se je izkazal že večkrat in svoje delo vrhunsko opravlja tudi tukaj. Je namreč izjemno hiter, prestavlja pa skoraj brezčutno. Pravzaprav le merilnik vrtljajev pokaže, da se je prestava ravnokar zamenjala. Druga zanimiva stvar, ki bi ji ob nakupu nedvomno dodal kljukico, pa so samodejno prilagodljivi žarometi. Ti znajo sami menjati snop dolgih in kratkih luči ter delujejo zelo dobro. Menim celo, da bi s takšnimi lučmi morali biti opremljeni vsi avtomobili.

Testni X3 je bil opremljen še z nastavljivim podvozjem, ki smo ga že spoznali pri nekaterih drugih modelih in precej spremeni delovanje blažilnikov, menjalnika in krmilnega mehanizma. A prav športen X3 ne bo nikoli. To je pravzaprav edina velika zamera, prejšnji X3 je bil bolj lahkoten za vožnjo, pred kratkim preizkušeni mercedes GLK pa tudi. Tukaj pa se povečane mere že precej občutijo in avtomobil kar ni na pričakovanem nivoju, ni tako vozniško orientiran kot predhodnik.

Prav nobene zamere pa si ne zasluži motor z dvema litroma prostornine. Je izredno zvezen in tih, spodobno zmogljiv pa tudi pije ne veliko, okoli osem litrov. Za tono in osemsto kilogramov zelo spodoben rezultat. Če bi bili malce razvajeni, bi dejali le, da njegov zvok ni tako prijeten kot zvok šestvaljnega trilitrskega dizla.

S tem motorjem je X3 vaš lahko za nekaj več kot 42.000 evrov, a ne bo takšen. K omenjenemu znesku prištejte še 26 tisočakov, pa boste dobili avtomobil, kakršnega gledate na fotografijah in v videu. Ja, spisek doplačljivih zadev je dolg in predvsem drag – navigacija vas bo olajšala za dobra dva tisočaka, platišča ravno tako, za ceno usnjenega oblazinjenja pa si lahko privoščite že odlično usnjeno sedežno garnituro.

A dokler obstajajo kupci, ki imajo dovolj denarja, da si takšne igrače privoščijo, je prav, da imajo izbiro.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X3 xDrive 20d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 1750-2750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4648 x 1881 x 1661
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1790 (500)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.636

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
2122  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |