Mušica
Citroën C1 1.0i tendance


Sicer pa so največje prednosti takšnega malčka relativno ugodna cena, majhni stroški vzdrževanja in majhna poraba goriva. Je zelo enostaven, zato je nadvse primeren za tiste voznike, ki jim avtomobil ne pomeni kaj dosti in se na bluetooth, vhode USB, aktivni tempomat in ostale reči ne spoznajo, omenjeni elementi pa so jim celo prej v breme kot korist. In morda je C1 zaradi tega tudi tako zanimiv, saj opravlja le tisto osnovno nalogo, ki jo mora avtomobil opravljati, in to počne zelo dobro. Kot tudi takšen peugeot 107.
Kratki previsi in velika stekla vse naokoli pomenijo, da je preglednost zelo dobra. Manevriranje po mestu je lahkotno, ker je obračalni krog majhen. Čeprav krmilni mehanizem nima funkcije city, ki bi ga naredila še lahkotnejšega, pa je obračanje volana vseeno mačji kašelj tudi za nežne roke brhkih gospodičen. Zmotiti vas znata dejansko le dve stvari, prva je odsotnost stikala za odpiranje sovoznikovega stekla na voznikovih vratih, druga pa odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu, ko zunaj močno sveti sonce. Slednja težava je dejansko velika, saj pošteno zareže v varnost avtomobila, zato pravim, da se bodo morali inženirji včasih z avtomobili tudi zapeljati in jih ne le načrtovati. Na srečo so v mestih, kjer se C1 tudi najbolje počuti, stavbe precej visoke.
Motorček pod pokrovom je prav simpatičen, zvočno malce robat in prav zaradi tega poseben, ne porabi veliko – na testu 6,5 litra – je dovolj prožen in v primerjavi z majhnimi dizelskimi agregati precej bolj živahen v najnižjih vrtljajih. Z avtomobilom prava kombinacija. C1 se pelje solidno, dokler hitrosti ne presežejo 100 km/h, čeprav gre tudi 160. Po novem je serijski ESP, za klimo pa boste morali doplačati 750 evrov, tako da za spodobno varianto C1 pripravite vsaj 9 tisočakov.
tehnični podatki | citroën C1 1.0i tendance |
vrsta motorja | bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 50 (68) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 93 pri 3.600 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3430 x 1630 x 1470 |
medosna razdalja v mm | 2340 |
prtljažnik v litrih | 130 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 785 (395) |
največja hitrost v km/h | 157 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/3,8/4,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 7.590 |
cena testnega vozila v EUR | 8.240 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 8.240 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















