Udobje po ameriško
Nissan murano 2,5 dCi premium A/T


Udobje pa ima seveda svoj davek. Na ameriških ravnicah je takšno vzmetenje odlično, na ozkih in zavitih cestah pri nas pa malo manj. Avtomobil se namreč zaradi njega kar precej nagiba, krmilni mehanizem ni med pohvalno komunikativnimi, zavojev ta avtomobil pravzaprav sploh ne mara in vedno znova želi z nosom kar lepo naravnost, torej podkrmiliti. Kdor bi se želel peljati s tem avtomobilom hitro, naj na to kar pozabi.
Murano je skratka odličen sopotnik za nekoga, ki večino voženj naredi na avtocestah, kjer je izjemno udoben, pravi potovalnik. Kilometre tam požira z lahkoto, udobna potovalna hitrost je lahko precej večja od dovoljene, zaradi nekoliko višjega sedenja pa je tudi pogled na okolico zelo dober. Pomoč pri spuščanju po strmem klancu je ena od terenskih pritiklin, ki pa se zdi popolnoma nesmiselna. Štirikolesni pogon, kakorkoli odličen že je, je v praksi pri muranu uporaben le zaradi večje varnosti v slabih cestnih pogojih. Da bi kdo z njim rinil na teren, to pa ne.
Že prej smo omenili, da je preglednost dobra, nasploh je dober celoten položaj za volanom, čeprav je volanski obroč zelo položen. Je udoben, prostoren, delovno okolje pa diši po prestižu. Tudi na zadnjih sedežih je prostora dovolj, ga pa je občutno manj v prtljažniku. Ta ponuja le 400 litrov, kar je glede na mere avtomobila malo, a s tem murano namiguje, da ni nobena delovna mula.
Je res, da bencinar porabi okoli tri litre goriva več, a že v začetku bencinski murano stane tisočaka in pol manj, pri vrednosti več kot petdeset tisoč evrov, kolikor znaša cena tega avtomobila, pa tudi vsak evro več pri gorivu ne bi smel vplivati na debelino vaše denarnice.
tehnični podatki | Nissan murano 2,5 dCi premium 6 AT |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2488 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 140 (190) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 pri 2000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4860 x 1885 x 1720 |
medosna razdalja v mm | 2825 |
prtljažnik v litrih | 402 – 838 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1895 (600) |
največja hitrost v km/h | 196 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,1/6,8/8 |
poraba na testu v l/100 km | 9,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 48.490 |
cena testnega vozila v EUR | 50.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 51.740 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 |
renault clio | 382 |
dacia duster | 342 |
škoda kamiq | 189 |
volkswagen T-cross | 185 |
volkswagen T-roc | 177 |
Podatki veljajo za marec 2021.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.291 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















