
Kombinacija dvolitrskega turbobencinarja in elektromotorja skupaj nanese 180 kilovatov, porabi pa okoli 9 litrov, kar je povsem spodobno in skoraj na nivoju bolj zmogljivega dizelskega motorja. Ker so baterije majhne, praktično ne zavzamejo prtljažnega prostora (nameščene so pod njegovim dnom), avtomobil zaradi njih tudi ni bistveno težji. Se pa zaradi majhnosti hitro izpraznijo, pri močnejšem pospeševanju je skoraj na oko mogoče videti padanje merilnika za količino energije. A v praksi to ni težava, saj se ravno zaradi majhosti baterije tudi hitro napolnijo, predvsem z regeneracijo zavorne energije, zato so skoraj vedno polne več kot polovico, pri izvenmestni vožnji pa praktično vedno polne.
Audi Q5 že tako ali tako ni avtomobil, s katerim bi kupci vozili po brezpotjih, takšen hibrid pa še manj, saj je postavljen dva dodatna centimetra bližje tlom. Ker ima ob straneh še ogromna ogledala (kot vse različice) in ker sedim malo nižje, pa je pogled naprej vstran zelo slab. Na križiščih sem vedno stegoval vrat, saj nikakor nisem videl, če mi kdo prihaja z leve oziroma z desne. Seveda pa je zato odličen pogled nazaj, zato bi bilo morda bolje, če bi ju namestili na mesto, kjer bi manj zastirali pogled vstran.
Ta avtomobil bo našel svoje mesto med kupci, čeprav vas ne bo veliko. A bo zanj treba odšteti vsaj šestdeset tisočakov, za katere smo že ugotovili, da jih imate, pa kljub temu ne boste imeli niti tempomata, niti povezave bluetooth in niti parkirnih senzorjev. To pa je pretiravanje s ceno, ki jo celo kupci, vajeni dolgih spiskov dodatne opreme, težko prezrejo.
tehnični podatki | audi Q5 2.0 TFSI quattro hybrid |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj in elektromotor |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 155 (210) pri 4.300-6.000 + 40 (54) elektromotor |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 1.500-4.200 + 210 elektromotor |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4629 x 1898 x 1625 |
medosna razdalja v mm | 2807 |
prtljažnik v litrih | 460 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1985 (505) |
največja hitrost v km/h | 225 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,6/7,1/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 8,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 36.200 |
cena testnega vozila v EUR | 59.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 66.705 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















