Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nikjer za takšno ceno

Chevrolet orlando 2.0 LTZ plus AT

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Chevrolet je ena najhitreje rastočih znamk v Evropi in to sploh ni čudno; v zadnjem času nas stalno presenečajo z novostmi, njihovi avtomobili pa so vse boljši. In še vedno ponujajo za svojo ceno toliko kot skoraj nihče drug. Zato je bil test čisto novega modela v ponudbi zelo zanimiv, na kar so opozorila že pričakovanja kupcev.
Nikjer za takšno ceno
Foto: Anže Jereb
5. 4. 2011 ob 12:38
Komentarjev: 0
video test chevrolet orlando 2.0 LTZ plus AT
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Saj smo že večkrat povedali, da je bil evropski Chevrolet včasih Daewoo, danes pa ima že toliko ameriškega in evropskega v sebi, da težko rečem, da je to korejski avtomobil. Orlando si platformo recimo deli celo z Oplovo astro.

Najbolj sem si zapomnil, ko so na predstavitvi povedali, kaj so najpomembnejše prednosti novega orlanda: velikost, cena in oblika. Z oglato obliko res spominja na stare Chevroletove kombije, ki so služili roparjem in mafijcem, danes pa pomeni, da ga nikakor ne boste zamenjali za kakšen drug avto. Znotraj znamke ali med vso konkurenco. Kar je lahko samo dobro! Impozantna maska z naravnost ogromnim logotipom je namreč že od daleč prepoznavna, ostro odrezane in ravne linije pa po eni strani skrbijo za prepoznavnost in po drugi notranjo uporabnost. Ne zdi se, da bi bil piš vetra okoli karoserije zaradi oglatosti kaj glasnejši.

Da znotraj deluje malo ceneno, pričakujete od tega cenovnega razreda. Plastika se po kvaliteti ne more primerjati s tisto pri dražjih tekmecih, je pa zato oblikovanje čisto spodobno, čeprav bodo nekaterim čudni navzdol obrnjeni merilniki. Marsikdo je rekel, da mu ravno slednje deluje zastarelo. Ampak vse je lepo na dosegu in dovolj praktično, da se dobro počutite. Odlično se da nastaviti sedež in volan, kar je za moje pojme bistveno pri vsakem avtomobilu. Orlando ima še eno zanimivo in pripravno domislico: v radijskem sprejemniku se namreč skriva še en predal, ki je lahko precej uporaben, dokler zanj ne bodo izvedeli nepridipravi.

Tudi prostora je veliko, čisto zadaj pa seveda ne. Sedem sedežev nekateri hočejo imeti, žal pa se jih v primeru orlanda ne da ostraniti iz vozila, če potrebujete še več prostora. Tako je nakladalni rob v majhnem prtljažniku zelo visok, je pa dno ravno in srednja klop se krasno zloži. Celo prekucne se naprej, da je ja še več uporabnega prostora.

Ne ustrašite se cene. Testni je že res stal 24 tisoč evrov, ampak je takšen najdražji model v ponudbi in ima vso opremo, ki si jo v tem avtomobilu lahko zaželite. Kje pa boste za toliko denarja še dobili enoprostorsko vozilo s sedmimi sedeži in usnjem na njih, močnim dvolitrskim dizlom, vso varnostno opremo in samodejnim menjalnikom? Nikjer. Seveda pa vam še vedno ostane osnovni bencinski model, ki stane samo 15 tisoč evrov.

Moram reči, da je ta motor kar precej močan in se orlandu lepo poda, je pa precej požrešen. Na testu je porabil za dvolitrskega dizla konkretnih 8 litrov na 100 kilometrov, kar pa tudi ni veliko, če bi se vas peljalo sedem. Menjalnik sicer ima šest prestav in svoje poslanstvo opravlja dovolj lepo, dokler niste preveč zahtevni. Deluje zelo 'ameriško'; prestavlja počasi, prepozno prestavlja navzdol, hkrati pa se tudi ne uči sloga voznikove vožnje kot nekateri naprednejši in sodobnejši menjalniki predvsem evropskih znamk avtomobilov. K sreči ima možnost ročnega prestavljanja s pomikom ročice v levo, da si vseeno lahko pomagate z zaviranjem z motorjem med spuščanjem po klancu.

Najbolj me je razočaralo podvozje tega avtomobila. Res, da ima kar 18-palčna platišča, ampak se orlando na slabi cesti tako grdo stresa, da notri vse ropota in ne daje občutka dolgotrajnosti, tako da vsekakor raje izberite manjše gume. Hkrati to ne pomeni, da se drži ceste kot prilepljen, ker je le družinski avtomobil, vendar mu ne bi škodilo več suverenosti v ovinkih in še nekaj občutka na volanu.

Kot sem pričakoval, kljub velikemu napredku je najslabši del tega chevroleta še vedno mehanika. Ko bodo znali še to popraviti, bo avtomobil krasen. Verjetno pa ne več tako poceni. Zato so imeli na predstavitvi prav, toliko za tolikšno ceno ne dobite nikjer.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet orlando 2,0 LTZ plus AT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4652 x 1836 x 1633
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 458
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1659
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 11
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/5,7/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.571
cena testnega vozila v EUR 24.209
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.209

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 11 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 11 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |