Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Višje, hitreje, močneje

Subaru impreza XV 2.0D trend

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V našem uredništvu je nekaj znamk, ki jih imamo vsi radi. Saj veste, ljudje smo različni, naši okusi so različni, Subaru pa pri nas vsi obožujemo, ker znajo Japonci na zelo enostaven način narediti nekaj, kar je tistim, ki preživijo veliko časa za volanom, najbolj pomembno.
Višje, hitreje, močneje
Foto: Matej Mitruševski
25. 3. 2011 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test subaru impreza XV 2.0D
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To so vozne lastnosti, uporabnost in zanesljivost. No, zdaj pa imamo na voljo še tole, imprezo XV. Po besedah Japoncev naj bi bila še bolj uporabna, tovarna pa ta model označuje celo za križanca, ker naj bi združeval lastnosti limuzin in SUV-jev. Kompromisi niso vedno najboljša rešitev, tukaj pa sploh niso slaba. Ker je takšna impreza za 3 centimetre višje od tal od običajne, jo lažje parkirate na kakšni 'čudni' podlagi, s čimer mislim prepovedane pločnike ali razrite zelenice, in lažje jo zapodite na makadam. Ne na teren, na makadam! Po drugi strani pa so morali malo spremeniti vzmetenje zadaj, da ima več hoda in čeprav pravijo, da je še malo trše, se meni v večini primerov dejansko zdi celo bolj udobno. Potem so tu še plastične obrobe, ki so tu po eni strani zaradi izgleda, po drugi tudi malo bolje ščitijo karoserijo. Platišča imajo 16 palcev in malo bolj grobe gume, na strehi pa so še sani.

Pri tako dobrem avtomobilu kot je impreza XV, je vedno kakšna brezvezna malenkost, ki te potem razjezi in pokvari vtis. Pri tem je škripanje plastike. Ne vem, kaj se je dogajalo s tem avtomobilom pred našim testom in res je imel že 23 tisoč kilometrov, ampak vsakič, ko je zapeljal čez luknjo, je v armaturki vse pokalo, iz prtljažnika pa so stalno prihajali škripajoči zvoki roloja. Slednji je škripal že pri običajnih imprezah, zato bi ga pri Subaruju lahko že popravili. Sicer pa je armaturna plošča plastična in čisto nič posebnega, kar se tiče izgleda. To kupci, razvajeni od drugih znamk, Subaruju zamerijo. Vendar mu prav nič ne manjka. Podatki potovalnega računalnika so res skopi in se prikazujejo na enovrstičnem zaslonu na vrhu armaturke. Tudi merilniki prikazujejo le osnovne informacije brez, na primer, temperature hladilne tekočine, le modra lučka označuje hladen motor in sveti, dokler se ne ogreje.

Seveda to po drugi strani pomeni manj motečih elementov za voznika, ki se lahko tako bolj osredotoči na samo vožnjo. Zato moram pohvaliti krasen položaj za volanom. Sedi se blizu vetrobranskega stekla, zaradi česar je preglednost okoli avtomobila takšna kot mora biti – odlična. Volan je lahko dirkaško blizu, zelo dobrima sedežema spredaj pa manjka še nastavljiva ledvena opora.

Prostor zadaj je precej majhen, kar je pač davek vsekolesnega pogona. Predvsem tu mislim prtljažnik, čeprav tudi na zadnji klopi trije potniki nikakor ne bodo sedeli udobno. V tem primeru bo vsekakor potrebno razmisliti o legacyju, kjer je prostora seveda ogromno.

Za konec pa seveda najboljše: vožnja je s tem avtomobilom en sam užitek. Podvozje odlično pobira luknje, volan je izredno komunikativen, impreza pa gre točno tja, kamor si vi želite. In to zelo hitro. Pomembno je, da voznik avtomobil dobro čuti in da ga mehanika pri tem podpira. Subarujev pogon se namreč res odlično obnese, zato gre impreza lepo počez, če si to želite, lahko pa zelo nevtralno in varno ohranja smer, kljub velikim hitrostim. Skupaj z njim si vse pohvale zasluži še dizelski bokserski motor, ki je dovolj močan in pohvalno varčen. Na našem testu je bila poraba okoli 6 litrov in pol, kar je za tovrsten avtomobil odličen dosežek. Morda se bo komu zdel agregat premalo odločen v nizkih vrtljajih, menjalnik ima šest prestav, žal pa v tej kombinaciji ni še reduktorja, da bi se impreza XV bolje odrezala še na zahtevnejših terenskih podlagah.

Ampak spet, pri Subaruju imajo za takšne podvige foresterja. Kot vedno, subaru ni poceni, kakšnih 26 tisoč evrov pride takšen, ga je pa užitek imeti. Sploh, če je tam, kjer se vozite, velikokrat sneg ali kakšen fin makadam.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru impreza XV 2,0D trend
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4415 x 1740 x 1470
medosna razdalja v mm 2620
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1480
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/5,2/5,9
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.400
cena testnega vozila v EUR 26.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.400

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |