Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Status terenca

Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4matic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Avtomobil ostaja statusni simbol in kaj ponazarja status lepše kot zvezda. Mercedes-Benz si je davno nazaj izbral res krasen znak za svoja vozila in s ponosom ga razkazuje tudi novi ML.
Status terenca
Foto: Matej Mitruševski
24. 1. 2013 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

status ostaja najpomembnejša lastnost pri Mercedes-Benzu
položaj za volanom je boljši, ročici ob njem na primernejših mestih
veliko prostora za drobnarije med potnikoma spredaj
lepo urejena notranjost s kvalitetnimi materiali
razkošno sedenje na sprednjih sedežih
lepo obdelan prtljažni prostor z uporabnima kljukama
zračno vzmetenje dokaj učinkovito pobira neravnine
majhna poraba goriva, ko ne zahtevate preveč
zelo obširen spisek dodatne opreme
zelo velika masa se konkretno čuti med vožnjo
motor se zdi malenkost prešibek za tolikšno gmoto
menjalnik je prepočasen in premalo odločen
zadaj bi glede na mere pričakoval več prostora za potnike
blaženje kljub zračnemu vzmetenju še ne zna umiriti vseh razpok
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (8 glasov)

Ima celo status terenca, pa sami veste, kako terenska vozila so v resnici vsi sodobni SUVji, čeprav se je v Jurskem parku tudi na terenu presenetljivo dobro odrezal. S svojo elegantno obliko in samozavestnimi linijami tvori nekakšno jedro imidža znamke. In v takšni barvi ter z dodatki, kot so pragovi, velika kolesa in krom, zasije v še lepši luči. Novi se mi zdi oblikovno bolj zadržan kot prejšnje generacije, ampak bo jasno, da je nov. Od daleč po LED-lučeh.

Ko ga pogledate in otipate od blizu, je jasno, da gre za klasiko. Kar pomeni prijetno visoko sedenje in pogosto mazanje hlač na širokem pragu. Pomeni tudi odličen položaj za konkretnim volanom in vse potrebne stvari na dosegu roke. Celo ročici ob volanu sta zdaj postavljeni na primernejši mesti: tista od menjalnika je zelo priročna, leva pa je končno postavljena malo višje in jo lažje najdete med vožnjo brez pogleda. Tudi pomožna parkirna zavora ni več mehanska ampak električna.

Prostora je seveda veliko, sploh v širino, v dolžino pa bi ga na zadnji klopi glede na mere pričakoval več, ampak so sedeži oblikovani tako, da ni grizenja kolen. Prtljažnik je seveda velik, skriva pa zelo priročna obešalnika za suknjič, da se poslovnež lahko preobleče in ni ves zmečkan.

Že po nekaj kilometrih vožnje lahko potrdim tisto, kar govorim že ves čas, odkar so SUVji tako popularni. Udobje ni in ne more biti na takšnem nivoju kot pri recimo Eju. Karoserija se preveč nagiba in nevzmetenih mas je preveč, čemur niti zračno vzmetenje, ki ga ima takšen ML, ne more biti kos. Fizika vedno zmaga. Je pa v primerjavi s konkurenco vseeno precej bolj udoben in miren. Gumb sport je pač brez smisla. Ne vem, kaj je lahko na tem avtu športnega, čeprav se čuti razlika, ko se peljete v ovinek. Ampak ML, tudi če ima najšibkejši motor v ponudbi, tehta več kot 2.150 kilogramov!

Turbodizelski štirivaljni motor ima, kljub oznaki, le 2,2 litra delovne prostornine in 150 kilovatov, kar je 204 'konjev'. Premalo, je prva misel. Ni, je moj odgovor. Čisto lepo se premika, ampak ne smete biti prezahtevni. Tudi menjalnik je počasen in vse skupaj kar sili voznika k umirjeni vožnji. Z aditivom, ki ga dolivajo na servisu, izpolnjuje norme Euro6, porabi pa lahko presenetljivo malo goriva. Zadnjič sem bil na daljši vožnji s kar nekaj počasnega prometa in sem imel povprečje samo 6,5 litra na 100 kilometrov. Kombinacija avtoceste in mestne vožnje pa je povprečje ustavila nekje na slabih 9 litrih, kar ni veliko.

Pri ceni ne bom filozofiral; osnovni stane 56 tisoč evrov, testni pa zaradi bogate dodatne opreme 73.596 evrov. In čeprav v resnici ni za zahteven teren, z njim kupite tudi status terenca.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz ML 250 BlueTEC 4matic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2.143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.500 do 2.000
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4803 x 1926 x 1796
medosna razdalja v mm 2916
prtljažnik v litrih 690
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2150 (800)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5,7/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 56.280
cena testnega vozila v EUR 59.475
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 73.596

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2021
November 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 5 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |