Dobra posebnost
Kia soul 1,6 CRDi VGT style


Dobro se bodo počutili zaradi višjega sedenja, prostornosti okoli glav, ramen in nog ter zračnosti, ki jo gre začutiti zaradi malce višje postavljene strehe. Nobene pripombe ne bo tudi čez kompaktne in ergonomsko prijazne sedeže, ker so enostavno dobri za sedenje, in četudi nimajo ravno dirkaških bočnih opor, učinkovito držijo potnika v svojem objemu. Počutje za volanom je dobro, občutek med vožnjo tudi. Aja, pri soulu velja pohvaliti zvočno zatesnjenost. Tako proti hrupu dizelskega pogonskega stroja, kot vetrnemu pišu pri večjih (avtocestnih) hitrostih kljub velikemu prečnemu preseku in oglatosti. Malce manj pa hvalim njegove odlagalne prostore: prostoren predal pred sovoznikom ni osvetljen, odlagala za plastenke so pohvalno napravljena za veliko enainpollitrsko, tista 'kahlica' na vrhu sredinske konzole je imenitna za oči, služi pa lahko edino prevozu lončkov trobentic iz cvetličarne. Podobno tudi miniaturni prtljažni prostor, v katerem ne boste zaradi visokega dna prepeljali kaj več od platojčka mandarin s tržnice.
Vožnja s soulom je udobna zaradi uglajenih nastavitev podvozja, kateremu je namenjeno malce bolj čvrsto vzmetenje, ki preprečuje neprijetna nagibanja in nihanja, katerih smo vajeni pri višje stoječih avtomobilih. Vodljivost avtomobila je solidna, stabilnost boljša, kot gre od njega pričakovati. Dobro je tudi, da so zavore predimenzionirane in služijo soulu vedno odlično.
Najboljša lastnost takšnega soula, poleg prej naštetih, je zagotovo cena. Za dobrih 16 tisočakov si je moč omisliti povsem drugačen, unikaten in čisto spodoben avtomobil. Takšen, kot si ga pravzaprav želi večina ljudi, ampak nimajo poguma, da bi ga dejansko zapeljali v svojo garažo.
tehnični podatki | kia soul 1,6 CRDi VGT style |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1582 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 94 (128) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 260 pri 1900 - 2750 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4105 x 1785x 1610 |
medosna razdalja v mm | 2550 |
prtljažnik v litrih | 222-340/1511 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1195 (485) |
največja hitrost v km/h | 182 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,6/5,2/6,3 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.190 |
cena testnega vozila v EUR | 18.490 |
cena testnega vozila v akcijski ponudbi v EUR | 16.190 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















