Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dobra posebnost

Kia soul 1,6 CRDi VGT style

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ni kaj dosti gruntati; že po naravi so nam stvari, ki niso povsem običajnega izgleda, velikokrat všeč. Prav tako je s soulom. Odbita ceglasta oblika, nasajena na skoraj terensko osnovo in dodelana z nepričakovanimi detajli 'funky' stila.
Dobra posebnost
Foto: Anže Jereb
8. 2. 2011 ob 19:58
Komentarjev: 0
video test kia soul 1.6 CRDi VGT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Soul je že stari znanec naših cest. Mešanec med enoprostorcem, kombilimuzino in SUV-jem si z velikimi kolesi uspešno utira pot med suhoparno vsakdanjostjo množice teh in onih štirikolesnikov. Zajeten kos avtomobila zaradi svoje širine in višine deluje prepričljivo in zanesljivo, predvsem pa vedno živahno. Ker soul takšen tudi je. Zunaj in znotraj, pri miru ali med vožnjo. Ja, znotraj se zgodba zabavne zunanjosti nadaljuje. V kabini soula ne boste našli zdolgočasenih linij ali pustih barv; še material, iz katerega je notranjost grajena, je boljše sorte. Enostavnost je njena vrlina. In simpatičnost le-te dopolnjuje v testnem avtomobilu barvno lepo usklajena in za piko bolj umirjena kombinacija temnosivih in bež oblog ter tapeciranja sedežev. Zato bo potnikom v soulu vedno prijetno.

Dobro se bodo počutili zaradi višjega sedenja, prostornosti okoli glav, ramen in nog ter zračnosti, ki jo gre začutiti zaradi malce višje postavljene strehe. Nobene pripombe ne bo tudi čez kompaktne in ergonomsko prijazne sedeže, ker so enostavno dobri za sedenje, in četudi nimajo ravno dirkaških bočnih opor, učinkovito držijo potnika v svojem objemu. Počutje za volanom je dobro, občutek med vožnjo tudi. Aja, pri soulu velja pohvaliti zvočno zatesnjenost. Tako proti hrupu dizelskega pogonskega stroja, kot vetrnemu pišu pri večjih (avtocestnih) hitrostih kljub velikemu prečnemu preseku in oglatosti. Malce manj pa hvalim njegove odlagalne prostore: prostoren predal pred sovoznikom ni osvetljen, odlagala za plastenke so pohvalno napravljena za veliko enainpollitrsko, tista 'kahlica' na vrhu sredinske konzole je imenitna za oči, služi pa lahko edino prevozu lončkov trobentic iz cvetličarne. Podobno tudi miniaturni prtljažni prostor, v katerem ne boste zaradi visokega dna prepeljali kaj več od platojčka mandarin s tržnice.

Opremsko ostaja testni soul namenjen nezahtevnim kupcem. Osnovni varnostni paket s šetimi zračnimi vrečami, ABS-om in ESP-jem dopolnjuje ročna klimatska naprava, enostavni multimedijski predvajalnik, električno odpiranje stekel, osrednje zaklepanje in opcijsko tempomat ter parkirni senzorji. Le-ti so nujni, saj je preglednost nazaj v soulu najšibkejša točka. Prav tako bi si želel potovalnega računalnika, ampak tu ga ne boste našli.

Vožnja s soulom je udobna zaradi uglajenih nastavitev podvozja, kateremu je namenjeno malce bolj čvrsto vzmetenje, ki preprečuje neprijetna nagibanja in nihanja, katerih smo vajeni pri višje stoječih avtomobilih. Vodljivost avtomobila je solidna, stabilnost boljša, kot gre od njega pričakovati. Dobro je tudi, da so zavore predimenzionirane in služijo soulu vedno odlično.

Sicer pa je tokrat motoriziran z 1,6-litrskim turbodizelskim agregatom, ki v zadnji različici premore 94 kilovatov moči in 260 Nm navora med 1900 do 2750 vrtljaji na minuto. Ta je za vsakdanjo uporabo temu avtomobilu pisan na kožo, prave živahnosti pa avtomobilu manjka. Po vsej verjetnosti zaradi predolgo izbranih prestavnih razmerij v petstopenjskem ročnem menjalniku, ki vožnjo zaradi šibkejše odzivnosti pogonskega sklopa precej umirjajo. S svojo žejo je dokaj zmeren, s 7,1 litra plinskega olja na 100 km, kar je pravzaprav povsem sprejemljivo.

Najboljša lastnost takšnega soula, poleg prej naštetih, je zagotovo cena. Za dobrih 16 tisočakov si je moč omisliti povsem drugačen, unikaten in čisto spodoben avtomobil. Takšen, kot si ga pravzaprav želi večina ljudi, ampak nimajo poguma, da bi ga dejansko zapeljali v svojo garažo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia soul 1,6 CRDi VGT style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1900 - 2750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4105 x 1785x 1610
medosna razdalja v mm 2550
prtljažnik v litrih 222-340/1511
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1195 (485)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/5,2/6,3
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.190
cena testnega vozila v EUR 18.490
cena testnega vozila v akcijski ponudbi v EUR 16.190

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |