Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ofenzivni igralec

Kia venga 1.6 CRDi VGT cup

Avtor prispevka: Miha Dovč
V času, ko je domača nogometna reprezentanca zelo vzpodbudno igrala, so tudi največji nogometni analfabeti spremljali najbolj pomembno postransko stvar na svetu. Kia pa je, kot eden glavnih pokroviteljev, priložnost izkoristila še za posebno ponudbo svojega novega ofenzivnega igralca v priljubljenem razredu malih enoprostorcev.
Ofenzivni igralec
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2011 ob 20:26
Komentarjev: 0
video test kia venga 1.6 CRDi VGT cup
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še nedolgo nazaj so bili avtomobili s tega konca sveta popolni outsajderji, nakar je prišel cee'd in premešal karte v razredu, kjer sta kraljevala golf in megane. Sedaj je završalo še v segmentu nižje, kamor se je samozavestno pripeljala venga. Čeprav po dolžinskih centimetrih spada v razred, kjer kraljuje clio (razlike v dolžinskih centimetrih med puntom evo in vengo je 3 centimetre v korist slednji), se po prostornosti že spogleduje z za razred večjim avtomobilom. Ker je višinska razlika v primerjavi z že omenjenim avtomobilom narasla na 11 centimetrov, je toliko več prostora tudi na zadnji klopi.

Prtljažni prostor meri vsaj 314 litrov. Ob odstranitvi police, ki prtljažnik razdeli na dva dela (dvojno dno), s pomikom zadnjih sedežev naprej ali s podiranjem sedežev v ravno dno pa ta številka lahko naraste na 1253 litrov, kar je dovolj tudi za pomivalni stroj. Dovolj prostora imata potnika spredaj. Največ zaslug za to ima visoka karoserija in posledično dovolj prostora nad glavo, vendar ga vseeno ni toliko kot izgleda na prvi pogled. Sedeža sta namreč kljub višinskemu nastavljanju malo previsoka. Očitno so Korejci ocenili, da je visoka pozicija sedenja in s tem boljši razgled na cesto najbolj pomemben. Prostora za drobnarije je dovolj v namenskem prostoru med sedežema, na žalost pa primanjkuje zaprtih predalov in ključavnica predala pred sovoznikom.

Veseli, da so same vozne lastnosti zelo predvidljive, saj je podvozje malenkost bolj čvrsto nastavljeno, manjka le še malo več občutkov na volanu pa bi lahko venga dobila odlične ocene. Že z osnovno opremo pride stabilizacijski sistem ESP, pomoč pri speljevanju, šest zračnih blazin, ročna klimatska naprava, z opremo cup pa boljši radio, potovalni računalnik, lahka kolesna platišča in modrozoba povezava z mobilnikom. Kia je že s cee'dom dokazala, da zna (če hoče) izdelati privlačen avtomobil in te prakse so se držali tudi pri vengi. Ker je v celoti zamišljena in izdelana na Stari celini in le za ta trg. Privlačna oblika pa pride še bolj do izraza v kakšni bolj živi barvi. Črna se ji ne poda najbolj.

Prav tako kot agregat, ki jo žene. Resda je to najmočnejši motor, ki si ga sploh lahko omislite v njej, vendar vas z zmogljivostmi ne bo tako navdušil. 1,6-litrski turbodizel ima deklariranih 94 kilovatov, kljub temu pa pospešek in končna hitrost nista dih jemajoča. Kljub šestim prestavam vas bo pri avtocestni omejitvi vseskozi opominjal na svoje turbodizelsko poreklo. Je pa robustne izdelave, saj tovarna zanj in na vse ostale dele avtomobila jamči kar sedem let oziroma 150.000 kilometrov. Bistveno bolj uglajen je bencinski agregat, ki smo ga tudi že preizkusili.

Z dobrimi 16 tisočaki (oziroma 15 v posebni ponudbi) ni poceni glede na dobljene dolžinske centimetre, vendar cena z izbiro bencinskega agregata postane dostopnejša. Ampak tudi tukaj velja, da tako kot dobri nogometni igralci na trgu niso poceni, ne glede na narodnost, tudi kie ne morejo biti več le poceni avtomobili.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia venga 1.6 CRDi VGT cup
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1900 – 2750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4068 x 1765 x 1600
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 314/1253
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1281 (529)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,4/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 12.790
cena testnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |