Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Osebni izbor

Ford kuga 2,0 TDCi powershift titanium individual

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kuga je predstavnik športnih terencev, segmenta, ki je med kupci zelo priljubljen. Čeprav ti avtomobili niso posebej športni in tudi pravi terenci ne, je priljubljenost tako velika, ker utelešajo osnove obeh razredov in jih združujejo v prijeten skupek.
Osebni izbor
Foto: Anže Jereb
4. 1. 2011 ob 20:46
Komentarjev: 0
video test ford kuga 2,0 TDCi powershift titanium individual
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dejstvo je, da lastniki takšnih vozil ne zahajajo na brezpotja, zato je predvsem pomembno, da je avtomobil dober na asfaltu. In tudi je, kuga je namreč eden najbolje voznih predstavnikov. Zato je tu štirikolesni pogon zanimiv le, ker v teh slabih pogojih, ko so ceste zasnežene, zagotavlja več oprijema, pa tudi skrbeti vas ni treba, da kakšne klančine ne boste zmogli prevoziti. Zato tudi ni potrebe po reduktorju ali po zaporah diferenciala. A ožje zimske gume le nataknite nanj, kajti s takšnimi (berite preširokimi) kot jih je imel testni avtomobil, v snegu ne boste daleč prišli, kljub štirikolesnemu pogonu.

No, na asfaltu je zgodba drugačna, tukaj je kuga zelo suveren, s takšnimi 19-palčnimi pnevmatikami tudi precej trd, zato bi nekateri celo rekli športen SUV. A športnosti ne gre iskati, pa čeprav je za tako visoko težišče in nasploh za ta razred vozil oprijema veliko in tudi povratnih informacij preko volana ne manjka.

Všeč vam bo višji položaj za volanom in z njim povezana boljša preglednost, prostora je tudi dovolj, pri prtljažnem prostoru pa cenimo ločeno odpiranje šipe, saj se je ta možnost izkazala za zelo priročno. Pametni ključ je le na pol pameten, saj ga za odklepanje avtomobila vseeno potrebujete, pa čeprav je za zagon motorja dovolj le pritisk na stikalo. Če ga že moram izveci iz žepa za odklepanje, mi je popolnoma vseeno, če ga moram uporabiti še za zagon.

Motor je dobil dodatno injekcijo adrenalina in ima zdaj 120 kilovatov, ki lepo potegnejo. Ni tih, sploh v mrzlih jutrih ne, porabi pa okoli 8 litrov in pol. Menjalnik ima dvojno sklopko, a ni posebej hiter, pravzaprav za menjalnik z dvojno sklopko presenetljivo počasen. Skratka, ni naravnan na dinamično prestavljanje in se bo prikupil tistim, ki se jim ne da prestavljati. Sam bi veliko raje izbral ročnega, ker so takšni pri Fordu vedno dobri. V tem primeru celo boljši.

Z opremo individual je kuga tudi bolj atraktiven, pa tudi za slabe tri tisočake dražji ford. Notranjost je s tem paketom bogatejša za dodatke na usnjenih sedežih, zunanjost za atraktivna 19-palčna platišča. Armaturno ploščo razbremenijo beli vložki, vendar se mi je zdelo, da ravno zato vse skupaj izpade še bolj ceneno namesto dražje. Kombinacija črne in srebrne bi bila dovolj in ne vidim potrebe po mešanju barv še z dodajanjem bele, seveda pa je to le moje mnenje in verjamem, da je marsikomu všeč. Če vam je všeč še zunanja podoba tega forda, pa tudi skoraj 38 tisoč evrov ne bo težko odšteti zanj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford kuga 2,0 TDCi 4x4 titanium individual
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2000-3250
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4443 x 1842 x 1710
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 410
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1762 (398)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/5,8/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.920
cena testnega vozila v EUR 33.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.970

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 5 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |