Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prepričljiv, a daleč od popolnosti

BMW X1 xDrive20d M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Najmanjši BMW-jev model z oznako X je lahko prepričljiv. V primeru, da stane kot limuzinska petica in je nabit z opremo, vsekakor.
Prepričljiv, a daleč od popolnosti
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
21. 4. 2013 ob 18:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

X1 je suveren na asfaltu in slabših podlagah
tako dobre sedeže bi priporočili vsakemu avtomobilu
bogata oprema res razvaja voznika in dolge poti so v užitek
hvalimo kakovost izdelave
med vožnjo je krmilni sistem komunikativen
motor je prožen, radodaren z navorom in zmogljiv
motor je preglasen
cena vozila je previsoka
podvozje M je občutno pretrdo
vrtenje volana na mestu bi bila lahko vaja v fitnesu
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (32 glasov)
video test BMW X1 xDrive20d M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V hribe, ne, v gore nad mestom Sölden smo se zapeljali s tokratnim BMW-jem X1. Smo želeli preizkusiti, kako se obnese njegov pogon in če je zaradi športnega podvozja M kaj manj suveren na brezpotjih. Ugotovili smo troje. Da je pogon odličen, da so vozne lastnosti odlične in da paketa M nikakor ne vzemite. A gremo lepo po vrsti ...

Naj vas enica poleg črke X ne zavede preveč, tole je pravzaprav bolj BMW 3 kot pa 1, saj X1 stoji na trojkini platformi. Sicer pa to verjetno že veste, ker je X1 že dolgo naprodaj. Znotraj je zato precej prostora in se na daljšo pot lahko podate celo z dvema odraslima osebama na zadnjih sedežih pa se nihče ne bo pritoževal. Sedeži zadaj so sicer udobni, seveda pa se boste najbolje počutili spredaj. Že samo sprednja sedeža bosta prepričala marsikaterega kupca, ki se bo z X1 zapeljal ali zgolj v njem sedel nekaj minut, ker sta res odlična. Sicer pa je to v BMW-jih skoraj standard, če ravno ne vzamete najbolj osnovnih. In tudi nasploh je okolje vrhunsko dodelano. Brez nepotrebnih stikal, preprosto in pregledno ter nadvse kakovostno. Tudi to je eden od elementov, ki so pri tej znamki pač 'serijski'.

Je pa tudi res, da morajo biti brez napak, saj je testni X1 stal skoraj petdeset tisočakov, kar je ultra veliko za tako majhen avtomobil, ki je zaradi cene tako večini nedosegljiv. Pa naj bo še tako dober, bogata oprema enostavno ne odtehta cene, pri kateri dobite že dva razreda večjo petico. Nekaj opreme lahko pogrešate, a je nasploh pogled na cenik grotesken. S tem motorjem in brez dodatkov boste za X1 plačali 37 tisočakov pa ne boste dobili niti samodejne klimatske naprave. Jo pa boste za dodatnih 600 evrov.

Ampak, kot pri vseh stvareh, je tudi tukaj tako, da so želje pogosto večje od potreb. In če si takšnega X1 lahko privoščite, boste dobili zelo dober avtomobil, le podvozja M ne vzemite. X1 je SUV, kar posledično pomeni, da je bolj oddaljen od tal, kar spet pomeni, da to ni športnik. Zato niti ne premišljujte o podvozju M, s kakršnim je bil opremljen ta, ker so blažilniki absolutno pretrdi in me je na vsaki grbini preveč pretresalo, predvsem pa je volan oziroma krmilni mehanizem tako težak, da si kakšne gospodične sploh ne predstavljam, kako bi ta avtomobil parkirala. Med vožnjo je v redu in komunikativen, na mestu pa neuporabno težak. Pod črto bi bil avtomobil boljši brez njega in povrh še za štiri tisočake in pol cenejši.

Tisto, kar resnično lahko priporočim, je samodejni osemstopenjski menjalnik. Vrhunsko! In tokrat se je lepo pokazalo, da paše na vse modele znamke, ker smo ga preizkusili že velikokrat in prav vsakič pohvalili. Glede na to, da imajo pri BMW-ju odlične bencinske motorje, bi se moj predlog nagibal v tisto smer. Pa ne zato, ker bi bil dvolitrski dizel iz našega avtomobila slab, le posebej me ni navdušil. Zunaj je prav neugledno glasen, celo preglasen, čeprav ga znotraj zaradi dobre zvočne izolacije ne boste kaj dosti slišali, je pa zelo prožen in tudi varčen. Na naši poti je povprečno porabil deciliter več od šestih litrov, kar je ob stalnem štirikolesnem pogonu dobro. Ne razumem pa, zakaj se ob vsakem zagonu motorja funkcija eco izklopi, ko pa bi bilo bolj smiselno ravno obratno.

Sam bi skratka izbral prav takšno barvo, ker mi je všeč, in samodejni menjalnik. Podvozja M ne bi vzel in preračunal bi tudi, če se mi nakup dizelskega agregata splača in za alternativo vzel katerega od njihovih vrhunskih bencinskih motorjev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X1 xDrive20d M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1750 do 2750
menjalnik osemstopenjski, samodejni
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.454 x 2.044 x 1.545
medosna razdalja v mm 2.760
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.650 (550)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila v EUR 37.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.285

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 10 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 10 meseci  |