Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilne domislice

Opel meriva 1,4 turbo enjoy

Avtor prispevka: Miha Dovč
Vsak avtomobil ima na sebi nekaj, kar buri domišljijo in je tema moških debat. Navadno za šankom … Nekateri avtomobili so znani po svoji zadnjici, nekateri po svojem atraktivnem nosu, spet tretji po agregatu.
Fleksibilne domislice
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 10:53
Komentarjev: 0
video test opel meriva 1,4 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oplova meriva pa bo v analih zgodovine ostala znana po svojih zadnjih bočnih vratih. Prikupno obliko, živahno notranjost in nov motor kar neupravičeno spregledamo. Če želimo odpreti oboja bočna vrata hkrati, je manever na las podoben odpiranju dvokrilnih balkonskih vrat. Vendar so zaradi varnosti tu sredinski stebriček pustili, tako da se nimate česa bati v primeru trka. Vsa vrata se odpirajo skoraj s pravim kotom, zato res ni bojazni, da bi bila gneča in da bi voznik in zadaj sedeči recimo hkrati skočila ven iz avtomobila, kar pa ne velja na ozkih parkiriščih, ko bosta morala potnika pač počakati eden drugega. Zadnja vrata so tudi krajša od takšnih, ki imajo vodila na B-stebričku, in ja, predvsem izstop iz avtomobila je precej lažji. Dostop do zadnjih sedežev pa še toliko bolj, če tja pogosto dajete kakšne stvari kot je recimo otroški sedež.

Notranjost je z rdečim vrhom armaturne plošče prijetno živahna, gumbov na sredinski konzoli je absolutno preveč, so pa k sreči vsaj nametani v nekem logičnem redu. Če boste na hitro pogledali, resda ne boste našli veliko uporabnih odlagalnih površin. Vendar sredinski naslon v sebi skriva volumen podzemnega rudnika, vse skupaj pa je na tračnicah, da si ta del med sedežema prilagajate glede na potrebe. Čeprav so se trudili vse skupaj narediti čimbolj zaobljeno, so nekateri robovi vseeno precej ostri in je potrebno malo paziti, ko z roko segate v ta globok prostor. Tudi prtljažnik je poln domislic, ima dvojno dno in veliko prostora.

Najbolj me je presenetil položaj za volanom. Vse skupaj se zdi dobro zamišljeno, saj se sedi visoko, volan lepo sede v roke in prestavna ročica je pripravno blizu desnice. Nisem pa se mogel znebiti občutka, da je volan postavljen malo levo od sredine voznikovega sedeža, zato se mi je na začetku zdelo, da ne sedim pravilno. Po nekaj kilometrih se seveda privadite na prostor pred seboj, vseeno pa se mi je to zdelo malce nenavadno in česar večina verjetno niti opazila ne bi.

Motor z 88 kilovati je nov izdelek, saj opla do sedaj še niso gnali 1,4-litrski turbinci. Lahko zapišem, da je dober izdelek, s solidno porabo, če ga ne priganjate, na žalost pa menjalnik s predolgimi razmerji in le petimi prestavami izniči največjo prednost prisilno polnjenih agregatov - prožnost. Pri višjih vrtljajih postane agregat razmeroma glasen, sicer pa je sama vožnja kljub velikim kolesom dovolj udobna. Višja karoserija pomeni malo več nagibanja kot pri corsi, vseeno pa meriva zelo solidno sledi vašim ukazom na volanu. Počutili se boste varno, kar je pri takšnem avtomobilu zelo pomembno, saj bi ga Opel rad prodajal predvsem mladim družinam, čeprav ga kupujejo ravno starejši vozniki, ki imajo že odrasle otroke in se vozijo večinoma sami.

Cena je za tovrsten avtomobil in količino opreme s 16 tisoč evri (18.809 z vso dodatno opremo) solidna in če vam je zanimivo odpiranje vrat všeč, ni razloga, da vam ne bi bil tudi avto kot celota. Vse domislice pri Oplu nosijo ime, ki se začne s flex: flexdoors, flexrail, flexspace, flexfloor, in zdi se, da zelo lepo in sveže dopolnjujejo Oplovo ponudbo, ki z vsakim novim avtomobilom predstavi nekaj novega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel meriva 1,4 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.398
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4800-6000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1750-4800
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4288 x 1812 x 1615
medosna razdalja v mm 2644
prtljažnik v litrih 409 - 920
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1393 (542)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,0/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 16.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.809

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2021
November 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 5 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |