Okolju prijaznejši
Honda accord tourer 2,4i executive plus plin


A visoko ceno upraviči na več načinov. Najprej s kakovostno notranjostjo in odlično izdelavo, zaradi česar je počutje zelo dobro. Zlasti spredaj, kjer se sedi odlično, sedeža sta namreč nadvse udobna in ponujata dovolj opore, zato se boste s tem avtomobilom brez težav odpravili na daljšo pot, brez bojazni, da vas bo že po nekaj sto kilometrih vse bolelo.
Tudi podvozje je daleč od športno naravnanega, čeprav se accord presenetljivo lepo in hitro zna peljati, kadar od njega voznik to zahteva. Pravzaprav celo bolje od marsikaterega tekmeca. A se vseeno najbolje počuti takrat, ko se boste zapeljali v bolj umirjenem slogu in ko se bo oddolžil z uglajenim požiranjem cestnih anomalij.
Kljub najmočnejšemu motorju, ki je tokrat poganjal testnega accorda, ta avtomobil nima 147 kilovatov moči zato, da se boste z njim podili v dinamičnem slogu. Je predvsem uglajen in navorsko linearen, če bi bil povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, bi celo rekli odličen. A ker je bil tokrat povezan s petstopenjskim samodejnim menjalnikom, ni čisto tako.
In takrat se lahko za vami pojavi bistveno šibkejši avtomobil, pa vam bo z utripajočimi lučmi vseeno dal vedeti, da se že odmaknite. Za takšno prehitevanje boste morali pretakniti celo v tretjo, potem bo rezultat želen. Mimogrede, v tretji prestavi tega accorda lahko poženete celo do 190 km/h. Toliko o dolgih prestavnih razmerjih.
No, prtljažnik tega accorda je še za dva tisočaka dražji, saj v sebi skriva 65-litrski rezervoar za plin. Sistem vam vgradijo kar pri Hondi, zato ne izgubite garancije, ob njegovi uporabi bo poraba goriva okoli dva litra večja, kar znese okoli 11 litrov. To pomeni, da se investicija povrne le, če se res veliko vozite. Izplačate jo po 50 tisoč kilometrih. Je pa v skladu s Hondino filozofijo v zadnjem času tudi to, da ste s plinom bistveno bolj čisti.
tehnični podatki | Honda accord tourer 2,4i Executive Plus plin |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2354 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 148 (201) pri 7100 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 230 pri 4200 |
menjalnik | samodejni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4750 x 1840 x 1440 |
medosna razdalja v mm | 2705 |
prtljažnik v litrih | 406 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1648 (437) |
največja hitrost v km/h | 222 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 12,5/6,8/9,1 |
poraba na testu v l/100 km | 9,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.780 |
cena testnega vozila v EUR | 40.215 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 43.033 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















