Za dobrim konjem se dviguje prah
Dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate


Potem je tu notranjost. Spet, materiali so ceneni, plastika je trda, osvetlitev le tam, kjer je nujno, ampak vse skupaj je kvalitetno in robustno sestavljeno, zaradi česar imate takoj občutek, da bo trajalo. Prostora je veliko pa tudi namestitev za volanom je spodobna, čeprav si boste na dolgih vožnjah zaželeli še bolj udobne sedeže. Zaradi štirikolesnega pogona je v prtljažniku nekaj manj prostora in dno je visoko, še vedno pa mislim, da bo zadovoljil večino potreb.
Verjetno pa je od vsega najpomembnejše vse, kar se skriva pod pločevino. Lahko vam zaupam, da je večina tehnologije za prenos moči japonske, kar boste poznavalci takoj spoznali po gumbu za preklop med različnimi prenosi navora h kolesom, ki je isti kot pri nissanih. Z njim lahko vozite le s pogonom na sprednji kolesi, prepustite elektroniki, da se odloča namesto vas, ali pa zaklenete štirikolesnega. Jasno, na večino slabih cest se boste lahko podali le s sprednjim pogonom, le v redkih primerih pa boste morali vklopiti še 'zaklenjen' štirikolesni pogon, ki pa tudi ni vsemogočen. Z razmerjem 50:50 namreč zelo pomaga pri speljevanju in počasni vožnji po slabem terenu, ko se boste enkrat vkopali, pa bi potrebovali vsaj še kakšno zaporo diferenciala, da bi vas potegnil ven. Duster pač ni terensko vozilo, česar pa tudi ne pričakujemo glede na sam ustroj.
In za konec stvar, ki vas najbolj zanima. Cena. No, takšen stane malenkost čez 19 tisoč evrov in ima praktično vse, kar je možno. Tudi ESP. Na testu je porabil 7,5 litra na 100 kilometrov, kar je tudi sprejemljiva vrednost. Mene je prepričal in glede na omejene količine očitno še marsikoga.
tehnični podatki | dacia duster 1,5 dCi 4x4 laureate |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1.461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 80 (109) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 1750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4316 x 1822 x 1630 |
medosna razdalja v mm | 2671 |
prtljažnik v litrih | 408 - 1570 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1294 (550) |
največja hitrost v km/h | 168 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,5/5,3/5,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 |
cena testnega vozila v EUR | 17.290 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.040 |

Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















