Z roko v roki
BMW 320d efficient dynamics


Efficient dynamics pomeni, da je ta BMW še bolj ekološko osveščen od ostalih, zato pa ima tudi nekaj manj moči. Slednjo so zmanjšali na 120 kilovatov, zato je avtomobil za odtenek manj živahen, a brez skrbi, moči je še vedno dovolj. Do sto kilometrov na uro pospeši v zglednih osmih sekundah, kar pomeni, da nikakor ne boste med počasnejšimi na cesti.
Nanj so nataknili še drugačne pnevmatike z manjšim kotalnim uporom in drugačna platišča, med vožnjo pa se vsa zavorna energija regenerira. Nekaj malega pripomoreta k majhni porabi še električni servo mehanizem in indikator prestav, več pa sistem start&stop, zaradi katerega se avtomobil na semaforjih ugaša.
Praktično vsi proizvajalci pri svojih ekoloških izvedenkah naredijo še nekaj popravkov pri menjalnikih. A večina poskrbi le za daljšo zadnjo oziroma zadnje tri prestave, zaradi česar pa med njimi nastanejo prevelike razlike. In včasih je zadnja prestava tako dolga, da se raje vozimo v eni nižje in pri uporabnih vrtljajih, a posledično izničimo celoten namen daljših menjalnikov.
Zato so tukaj daljše vse prestave, dodatna gred v motorju pa izniči tresljaje, ki bi pri najnižjih vrtljajih prehajali v potniško kabino. V praksi je tako motor povsem zadovoljen in miren med vožnjo že pri vsega 1000 vrtljajih. In se v šesti prestavi pri 130 km/h vrti z vsega 1900 vrtljaji v minuti. Pohvalno.
Ta avtomobil je lep dokaz, da gresta lahko tudi ekologija in dinamičen karakter z roko v roki. Tak 320d efficient dynamics namreč porabi malo goriva, a je vseeno pravi BMW. Z odlično vozno dinamiko in odličnim delovnim okoljem.
Pohvalno pri vsem skupaj je še dejstvo, da izvedenka efficient dynamics stane celo sto evrov manj od običajne. Če se lahko zadovoljite s petnajst kilovati manj moči v primerjavi s slednjo, se boste tudi vozili nekoliko ceneje. A le v primeru, da vas ne bo od nakupa odvrnila cena, za 320d efficient dynamics boste morali odšteti vsaj 33.500 evrov, v primeru testnega z nekaj dodatki pa še osem tisočakov več.
tehnični podatki | BMW 320d efficient dynamics | |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj | |
prostornina v ccm | 1995 | |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3250-4200 | |
največji navor v Nm pri vrt./min | 380 pri 1900-2750 | |
menjalnik | ročni, šeststopenjski | |
pogon | na zadnji kolesi | |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4531 x 1817 x 1421 | |
medosna razdalja v mm | 2760 | |
prtljažnik v litrih | 460 | |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1495 (445) | |
največja hitrost v km/h | 228 | |
pospešek 0-100 km/h v s | 8 | |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5/3,6/4,1 | |
poraba na testu v l/100 km | 5,3 | |
cena osnovnega vozila v EUR | 27.700 | |
cena testnega vozila v EUR |
|
|
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 41.170 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















