Vroče žemljice
Renault captur TCe 120 expression EDC

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Že nekaj časa vsi trobimo, da je segment malih križancev zdaj najbolj priljubljen in najhitreje rastoč segment avtomobilov.
Že nekaj časa vsi trobimo, da je segment malih križancev zdaj najbolj priljubljen in najhitreje rastoč segment avtomobilov, ampak, ali je prav, da je tako? Če mene vprašate, ne. Ti avtomobili so višji, ta konkretno recimo od clia, in se zato slabše pelje, je že v osnovi dražji, ne nujno bolj varen, porabi več goriva in je malo dražji za vzdrževanje. Zame so to zelo tehtni razlogi.
Ampak, da ne bom delal krivice capturju, ki ni čisto nič kriv in je v bistvu čisto fin nov avtomobil in če ste se vi zapičili v ta segment avtomobilov, pozabimo na prej zapisano. Priznam, super izgleda. Skoraj tako kot koncept, ki ga je napovedal. Renault je z novo generacijo svojih avtomobilov zadel v polno, saj skupaj s cliom odlično izgledata, testni captur pa je imel še posebno barvo in svetlo streho, spodaj krom, res je lahko privlačen in opazen. Prav tako je zelo zanimiv znotraj, kjer je sicer veliko plastike, kar zahtevnim niti zdaleč ne bo všeč. Precej igračkasto deluje in na gladki plastiki se zelo hitro poznajo prstni odtisi. Ima celo na dotik občutljiv zaslon z enostavno navigacijo, tako da je v vsem praktično enak kot clio, le da ima Predal. Z veliko začetnico! V videu lahko vidite, koliko vode sem spravil vanj. Odlična ideja Francozov, neroden je le, ko sovoznik sedi zelo naprej ali ima zelo dolge noge, ker ga potem težko odprete, sicer pa je res prostoren in zaradi kvadratne oblike zelo uporaben.
Osnovna cena preseneti, saj stane manj kot 14 tisoč evrov.
Osnovna cena preseneti, saj stane manj kot 14 tisoč evrov, pri testnem pa je vseeno nanesla že krepko čez 17 tisočakov, kar ni več tako ugodno. Vseeno zna postati pravi hit, saj je zanimanje zanj veliko, mimoidoči se ob njem ustavljajo, gledajo notranjost, tako da je očitno, kako dobro delo so opravili Francozi. Vsaj na pogled, sicer capturju še kar veliko manjka do popolnosti, če vam ni pomembno, da sedite višje in da je bolj odmaknjen od tal, pa raje vzemite clia. Ali pa clia grandtour, če rabite več prostora.
tehnični podatki | renault captur TCe120 expression EDC |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1197 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 4.900 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 190 pri 2.000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4122 x 1778 x 1566 |
medosna razdalja v mm | 2606 |
prtljažnik v litrih | 377 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1180 (546) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,6/4,7/5,4 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.590 |
cena testnega vozila v EUR | 16.590 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 18.830 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















