Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Posebnež z vzhoda

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mitsubishi outlander je posebnež. V času, ko se vsi proizvajalco SUV-jev hvalijo z dinamičnimi vrlinami, outlander ponuja predvsem udobje. Celo več udobja od prejšnje generacije.
Posebnež z vzhoda
Foto: Gašper Miš
29. 7. 2013 ob 8:32
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

voznikovo delovno okolje je zgledno urejeno
motor je v praksi prijetno zmogljiv
na avtocesti je outlander odličen potovalnik
udobje druge sedežne klopi poveča kar 25-centimetrski vzdolžni pomik
materiali v notranjosti so kakovostni
na terenu je outlander prepričljiv
sedala sedežev so absolutno prekratka
vozne lastnosti so podpovprečne
prtljažnik je zaradi dodatnih dveh sedežev preplitek
oblika je samosvoja in zahteva določen okus
robovi avtomobila so slabo vidni
outlander v ničemer ne izstopa pred tekmeci
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (23 glasov)
video test mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da so filozofijo malce spremenili, lahko sklepate že, ko ga boste zagledali. Če ga boste seveda sploh prepoznali, saj je oblikovno precej drugačen, samosvoj, predvsem pa ne ponuja prav nobene agresivne podobe več in niti ne spominja kaj dosti na ostale modele iz palete. Saj se spominjate prejšnje generacije s tisto veliko in samozavestno masko, ki je močno spominjala na masko lancerja evolution? Outlander je sedaj umirjen, s kromiranimi dodatki oblikovno bolj eleganten in ne deluje kot avtomobil, ki bi ga kdo želel zapeljati po terenu pa čeprav zna tudi to. Meni je bila prejšnja generacija sicer bolj všeč, bo pa nedvomno ta prepričala več zrelih in umirjenih kupcev.

Zadržane linije se nadaljujejo tudi znotraj, kjer boste našli imitacijo ogljikovih vlaken in velik zaslon, vendar pa se pred nakupom vsekakor vsedite na voznikov sedež, da boste ugotovili, če vam je položaj všeč. Sedalni del je namreč zelo kratek, celo pri mojih slabih 170 centimetrih višine se mi je zdel prekratek, zato vam položaj morda ne bo ustrezal. In to je dejansko največja hiba avtomobila, ker se med vožnjo enostavno morate počutiti dobro. Na zadnji klopi so se potniki pritožili nad pomanjkanjem prostora, a je neverjetni 25-centimetrski vzdolžni pomik težavo rešil, pri čemer je seveda logično, da na šestem in sedmem sedežu v tem primeru nihče ne bo sedel udobno. Zato ju sam niti ne maram in bi raje imel globji prtljažnik namesto tako plitkega. Tudi pri nameščanju otroškega sedeža mi je ušlo par kletvic, ker so sidrišča komaj dosegljiva.

S tem se moje kritike večinoma končajo. Pri voznih lastnostih upoštevajte, da outlander želi biti med udobnejšimi, zato v zavojih ni tako suveren kot kakšen CR-V, vas pa bo navdušil z udobjem in je lahko odličen potovalnik. Meni je bil všeč predvsem na odprtih cestah in avtocestah, kjer je bil tih in uglajen, blažil je lepo, piša vetra se praktično ni slišalo, kljub visoki konturi. Tudi občutek na volanu se mi je zdel dokaj dober, menjalnik natančen, zato na tem področju nimam pripomb in jih tudi vi ne boste imeli, dokler ne boste poskušali biti prezahtevni. V takšnem primeru pa vas bo zmotilo mehko vzmetenje in precej nagibanja v zavojih. Tudi na terenu je s sredinsko zaporo outlander lahko zelo suveren, je pa dejstvo, da ga boste večinoma videvali na asfaltu.

Po pritisku stikala eco nisem opazil spremembe pri občutljivosti stopalke za plin ali zmanjšanja motorne moči, zato sem se ves čas vozil z vključenim programom eco in bil ob koncu testa zadovoljen s porabo goriva, ki je le za kakšen deciliter presegla vrednost osem litrov, kar je za takšno gmoto dober rezultat. Motor ima skoraj 30 'konjev' manj od tistega v predhodniku, ampak je navor zelo linearno razporejen in se zdi, da je moči vedno dovolj, pravzaprav nič manj kot prej.

Skoraj zaščitni znak je postalo v mitsubishijih še ozvočenje Rockford Fosgate in tudi tukaj 710-vatni sistem z desetimi zvočniki zna poskrbeti za razbijanje. Zaslon na dotik deluje dobro, sem pa sam pogrešal še parkirne senzorje zadaj, ker so gabariti avtomobila veliki in robovi kot pri večini terencev slabo vidni, vzvratna kamera pa ne pokaže stanja dovolj dobro. To res doplačajte. Pod črto je outlander torej dober avtomobil, s takšno precej bogato opremo in ceno pod petintridesetimi tisočaki tudi cenovno konkurenčen, le eno težavo ima. Dobrih SUV-jev je na trgu kar veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2268
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4655 x 1800 x 1680
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590 (670)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila v EUR 34.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.490

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |