Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Posebnež z vzhoda

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mitsubishi outlander je posebnež. V času, ko se vsi proizvajalco SUV-jev hvalijo z dinamičnimi vrlinami, outlander ponuja predvsem udobje. Celo več udobja od prejšnje generacije.
Posebnež z vzhoda
Foto: Gašper Miš
29. 7. 2013 ob 8:32
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

voznikovo delovno okolje je zgledno urejeno
motor je v praksi prijetno zmogljiv
na avtocesti je outlander odličen potovalnik
udobje druge sedežne klopi poveča kar 25-centimetrski vzdolžni pomik
materiali v notranjosti so kakovostni
na terenu je outlander prepričljiv
sedala sedežev so absolutno prekratka
vozne lastnosti so podpovprečne
prtljažnik je zaradi dodatnih dveh sedežev preplitek
oblika je samosvoja in zahteva določen okus
robovi avtomobila so slabo vidni
outlander v ničemer ne izstopa pred tekmeci
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (22 glasov)
video test mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da so filozofijo malce spremenili, lahko sklepate že, ko ga boste zagledali. Če ga boste seveda sploh prepoznali, saj je oblikovno precej drugačen, samosvoj, predvsem pa ne ponuja prav nobene agresivne podobe več in niti ne spominja kaj dosti na ostale modele iz palete. Saj se spominjate prejšnje generacije s tisto veliko in samozavestno masko, ki je močno spominjala na masko lancerja evolution? Outlander je sedaj umirjen, s kromiranimi dodatki oblikovno bolj eleganten in ne deluje kot avtomobil, ki bi ga kdo želel zapeljati po terenu pa čeprav zna tudi to. Meni je bila prejšnja generacija sicer bolj všeč, bo pa nedvomno ta prepričala več zrelih in umirjenih kupcev.

Zadržane linije se nadaljujejo tudi znotraj, kjer boste našli imitacijo ogljikovih vlaken in velik zaslon, vendar pa se pred nakupom vsekakor vsedite na voznikov sedež, da boste ugotovili, če vam je položaj všeč. Sedalni del je namreč zelo kratek, celo pri mojih slabih 170 centimetrih višine se mi je zdel prekratek, zato vam položaj morda ne bo ustrezal. In to je dejansko največja hiba avtomobila, ker se med vožnjo enostavno morate počutiti dobro. Na zadnji klopi so se potniki pritožili nad pomanjkanjem prostora, a je neverjetni 25-centimetrski vzdolžni pomik težavo rešil, pri čemer je seveda logično, da na šestem in sedmem sedežu v tem primeru nihče ne bo sedel udobno. Zato ju sam niti ne maram in bi raje imel globji prtljažnik namesto tako plitkega. Tudi pri nameščanju otroškega sedeža mi je ušlo par kletvic, ker so sidrišča komaj dosegljiva.

S tem se moje kritike večinoma končajo. Pri voznih lastnostih upoštevajte, da outlander želi biti med udobnejšimi, zato v zavojih ni tako suveren kot kakšen CR-V, vas pa bo navdušil z udobjem in je lahko odličen potovalnik. Meni je bil všeč predvsem na odprtih cestah in avtocestah, kjer je bil tih in uglajen, blažil je lepo, piša vetra se praktično ni slišalo, kljub visoki konturi. Tudi občutek na volanu se mi je zdel dokaj dober, menjalnik natančen, zato na tem področju nimam pripomb in jih tudi vi ne boste imeli, dokler ne boste poskušali biti prezahtevni. V takšnem primeru pa vas bo zmotilo mehko vzmetenje in precej nagibanja v zavojih. Tudi na terenu je s sredinsko zaporo outlander lahko zelo suveren, je pa dejstvo, da ga boste večinoma videvali na asfaltu.

Po pritisku stikala eco nisem opazil spremembe pri občutljivosti stopalke za plin ali zmanjšanja motorne moči, zato sem se ves čas vozil z vključenim programom eco in bil ob koncu testa zadovoljen s porabo goriva, ki je le za kakšen deciliter presegla vrednost osem litrov, kar je za takšno gmoto dober rezultat. Motor ima skoraj 30 'konjev' manj od tistega v predhodniku, ampak je navor zelo linearno razporejen in se zdi, da je moči vedno dovolj, pravzaprav nič manj kot prej.

Skoraj zaščitni znak je postalo v mitsubishijih še ozvočenje Rockford Fosgate in tudi tukaj 710-vatni sistem z desetimi zvočniki zna poskrbeti za razbijanje. Zaslon na dotik deluje dobro, sem pa sam pogrešal še parkirne senzorje zadaj, ker so gabariti avtomobila veliki in robovi kot pri večini terencev slabo vidni, vzvratna kamera pa ne pokaže stanja dovolj dobro. To res doplačajte. Pod črto je outlander torej dober avtomobil, s takšno precej bogato opremo in ceno pod petintridesetimi tisočaki tudi cenovno konkurenčen, le eno težavo ima. Dobrih SUV-jev je na trgu kar veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2268
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4655 x 1800 x 1680
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590 (670)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila v EUR 34.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.490

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |