Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Suknja brez zvenečega imena

Škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 elegance

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kdor nosi obleke in hlače na rob več kot le enkrat letno na kakšni poroki prijatelja, ve, da so pri obleki najbolj pomembni kroj, materiali, barva in počutje, manj pa, kateri logotip je našit na njej.
Suknja brez zvenečega imena
Foto: Matej Mihinjač
10. 6. 2010 ob 12:38
Komentarjev: 0
video test škoda superb combi 2,0 TDI 4x4 elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vzporednice s tekstila lahko hitro potegnemo v avtomobilsko industrijo. Škoda je z najnovejšim superbom combi tipičen primer za to.  Tudi najbolj zveneča imena v tekstilni industriji niso garancija, da vam bo obleka všeč, oziroma tudi marketinško manj znani krojači znajo sešiti suknjo, ki vam bo všeč, v kateri se boste dobro počutili in ne bo le visela v omari. Ko je na ceste pripeljal kombilimuzinski/limuzinski superb druge generacije z inovativnim odpiranjem prtljažnih vrat, so vsi po vrsti hvalili njegovo prostornost, manj oziroma najmanj navdušeni pa so bili nad zadkom vozila. V začetku leta se je na avtomobilsko sceno pripeljal nasploh prvi karavanski superb s popravljeno hibo in še več prostora. Če izpustimo prestiž, je superb karavan največ, kar zahteva povprečni kupec avtomobilov.

Prestiž je to, kar (tej) škodi najbolj manjka. Konec koncev je tako tudi prav, saj imajo v skupini VAG avtomobile tudi za tovrstne kupce. Če niste obremenjeni z znamko na nosu in volanskem obroču (mimogrede je to daleč najgrši detajl na avtomobilu), pa se boste odločili za njen nakup. S kromiranimi 'brki' in pokončnimi letvicami ima isti obraz kot vse novodobne škode. V primerjavi s fabio in octavio je superb spredaj bolj oglat, ravno tako zaobljen kot pri manjših karavanskih modelih te hiše pa je zadek. Glede na velikost prtljažnih vrat so (po občutku) premajhna le zadnja svetila. V primerjavi s prej predstavljenim bratom je karavanski superb skladen na vseh 4838 milimetrih dolžine. Ker avtomobili rastejo, parkirni prostori pa ne sledijo temu trendu, boste najbolj negodovali, ko boste zanj iskali primerno veliko parkirno mesto.

Se pa ta superb zato zelo velikodušno odkupi s svojo prostornostjo. Čeprav se po dolžinskih centimetrih uvršča med bratranca A6 in passata, ju s prostorom, ki je na voljo, poseka na celi črti. Še najmanj tega bosta dobila spredaj vozeča. Občutek je podoben kot v octaviji. Počutje za volanom je dobro, glede na velikost vozila bi bil superb lahko le bolj radodaren z odlagalnimi mesti. Le-teh pa je bistveno več v prtljažniku. Velika predala za blatniki bosta vase sprejela vse tisto, kar bi se sicer nekontrolirano vozilo po prtljažniku, nekaj prostora v sebi skriva tudi dvojno dno, priročne so kljukice za nakupovalne vrečke in magnetna lučka v prtljažniku, ki je odstranljiva in je lahko v pomoč pri nočni montaži rezervnega kolesa. Prtljažnih litrov, ki so na voljo, je vsaj 633, največ 1868. Predsedniško pa je odmerjen prostor za sprednjima sedežema. Tudi najvišja peterka košarkarskega moštva bi se lahko brez težav podala na daljšo pot. V praksi je prostora toliko, da je za vozniškim sedežem, nastavljenim za mojih 183 centimetrov višine, na zadnjem sedežu skoraj 20 centimetrov prostora za kolena do naslonjala prednjega sedeža.

Cena za karavanskega superba z najmočnejšim dizlom (125 kilovatov), najbogatejšim paketom opreme in štirikolesnim pogonom je nekaj drobiža manj kot 33 tisočakov. Z usnjem, samodejnimi prtljažnimi vrati in še kakšno postavko s seznama dodatne opreme cena preseže 36 tisočakov. To je pa že območje, kjer Škoda še ni bila. Če pogledamo neatraktiven emblem tovarne in se spomnimo čeških turistov, ki so s starimi, še zračno hlajenimi škodami obvezno polnili odstavne pasove avtocest, je to veliko denarja, po drugi strani pa je glede na velikost vozila in opremljenost to povsem upravičena cena. Če se lahko odpovemo usnju in vsekolesnemu pogonu, pa si jo zlahka naredimo še cenovno dostopnejšo.

Slednji je pri dizelskih agregatih na voljo le pri agregatu s 125 kilovati in skupnim vodom. Teža in velikost vozila tu zahtevata svoj davek, tako da je poraba tega agregata med sedmimi in osmimi litri. Zaradi vsekolesnega pogona se superb pelje kot po tračnicah, še večjo dodano vrednost pa dobi v slabih voznih razmerah.

Pri nakupu obleke je obvezno treba zaviti tudi v trgovino z manj zvenečimi znamkami na obešalnikih. Nikoli se ne ve, mogoče bo pa kakšna izvrstno pristajala prav vam. Pa še nakup vas ne bo tako zelo močno udaril po žepu. Zadovoljstvo ob uporabi bo pa neprecenljivo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2,0 TDI CR 4x4
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4838 x 1817 x 1462
medosna razdalja v mm 2761
prtljažnik v litrih 633 – 1865
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1593 (620)
največja hitrost v km/h 219
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/5,0/6,7
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 32.928
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.803

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |