Draga šminka, a brez ugriza
Mercedes-benz CLA 220 CDI AMG line

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Tudi notranjost vam bo nudila enake športne občutke. Sedi se dokaj nizko, v sedežih, ki lepo objamejo hrbet in s položnim vetrobranom, ki povečuje občutek športne utesnjenosti. Gre zgolj za občutek, ki je namenoma prisoten pri športnih vozilih oziroma tistih, ki to želijo biti, zato je pogosto tudi strop v črni barvi, ker to kabino optično zmanjša. Sicer pa je prostora dovolj, zadaj pri kolenih ne bo težav, le višji bodo znali kakšno pikro dodati glede prostora za glavo, saj se streha po kupejevsko hitro spusti.
Oblikovno in prostorsko je avtomobil torej precej prepričljiv, vozniško pa zelo, a z zadržkom. Pred časom smo v testu običajnega razreda A povedali, da se pelje zelo lepo in predvidljivo, z dobrimi povratnimi informacijami. CLA ni seveda nič slabši, dejansko je zaradi športnega podvozja in nizkopresečnih pnevmatik celo bolj oster in suveren, a bo v takšni kombinaciji marsikomu pretrd. Na slabi cesti pretresa bolj od najbolj športnih bombic tipa golf GTI ali focus ST. Tako zelo je trd, da boste čutili vsako travno bilko, preko katere se boste zapeljali. Mene osebno to sicer ni motilo, ker imam trde avtomobile rad in posledično takšen avtomobil tudi ponudi več občutka o dogajanju pod kolesi, a dejstvo ostaja. Blaženje je občutno pretrdo, sploh ker gre dejansko za običajno različico in ne kakšnega AMG-ja. Me zanima, če se kateri od lastnikov, ki ga je s takšnim paketom opreme premamila lepota avtomobila, sedaj tolče po glavi?
CLA, ki ga vidite na fotografijah, stane 48.000 EUR. Dovolj, da se človeku orosijo oči, ampak dodatki stanejo in to veliko. Še osem tisočakov bi prineslo pravo zverino CLA 45 AMG, a verjamem, da so potrebe mnogih usmerjene v več opreme in ne tako zmogljiv motor. Zato pri zastopniku tudi radi povedo, da je bila povprečna vrednost prodanega CLA preko štirideset tisočakov. Opreme testnemu ni manjkalo, pravzaprav je imel praktično vse. Le motorja ne pravega.
tehnični podatki | mercedes-benz CLA 220 CDI |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2143 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 125 (170) od 3.400 do 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.400 do 3.400 |
menjalnik | robotiziran, sedemstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4630 x 1777 x 1432 |
medosna razdalja v mm | 2699 |
prtljažnik v litrih | 470 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1525 (480) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,6/3,8/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 27.440 |
cena testnega vozila v EUR | 35.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 47.989 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















