Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Draga šminka, a brez ugriza

Mercedes-benz CLA 220 CDI AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko vozila, ki ti jih je za tekoče leto obljubila tovarna, razprodaš v enem samem mesecu, potem si lahko prepričan, da imaš zanimiv proizvod. Mercedes-benz CLA je tak proizvod.
Draga šminka, a brez ugriza
Foto: Gašper Miš
13. 12. 2013 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s paketom AMG line je oblikovno sila prepričljiv
položaj za volanom nudi športni pridih
notranjost je pregledna in bogata
prtljažnik ponuja več prostora od razreda A
ročica menjalnika je nameščena idealno
vozne lastnosti so prepričljive
dizelski motor je odločen in uglajen
podvozje je občutno pretrdo
velika dolžina skriva srednje prostorno notranjost
ročica za upravljanje brisalnikov in smernikov ni intuitivna
menjalnik je v samodejnem načinu le povprečno hiter
ob ceni se orosijo oči
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (33 glasov)
video test mercedes-benz CLA 220 CDI AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Naj vas dolžina vozila ne zavede, ko boste ugotovili, da je CLA celo daljši od razreda C. CLA je limuzinski A, torej za razred manjši avtomobil, je pa zaradi dolgih previsov in zajetnih odbijačev precej dolg, a znotraj ne ponuja toliko prostora kot razred C. Ponuja pa vsekakor več športnega pridiha, zlasti s takšnim paketom AMG line. Ta paket je celo tako zanimiv, da se je zanj odločila velika večina kupcev, pa čeprav k znesku doda tri tisočake in imamo ob njem vsaj en pomislek.

Mercedes-benz je z uspešnim spajanjem kupejevsko-limuzinskih linij začel že z modelom CLS in tudi takšen CLA je lep dokaz, da znajo narediti nadvse privlačen avtomobil. Če bi paket AMG line pomenil samo vizualne dodatke (spojlerje, 18-palčna platišča, nastopaško masko AMG, pragove) potem bi ga vsekakor priporočili, saj šele z njim CLA resnično zaživi. Ampak omenjeni paket doda še športno podvozje, ki pa poskrbi, da je avtomobil občutno trši, a o tem nekoliko nižje. Zaenkrat dodajam še to, da bi zgolj glede na obliko pričakoval pogon zadaj in vsaj dvesto konjičev pod pokrovom. A ne pozabite, to je v osnovi vendarle razred A, zato je pogon spredaj.

Tudi notranjost vam bo nudila enake športne občutke. Sedi se dokaj nizko, v sedežih, ki lepo objamejo hrbet in s položnim vetrobranom, ki povečuje občutek športne utesnjenosti. Gre zgolj za občutek, ki je namenoma prisoten pri športnih vozilih oziroma tistih, ki to želijo biti, zato je pogosto tudi strop v črni barvi, ker to kabino optično zmanjša. Sicer pa je prostora dovolj, zadaj pri kolenih ne bo težav, le višji bodo znali kakšno pikro dodati glede prostora za glavo, saj se streha po kupejevsko hitro spusti.

Oblikovno in prostorsko je avtomobil torej precej prepričljiv, vozniško pa zelo, a z zadržkom. Pred časom smo v testu običajnega razreda A povedali, da se pelje zelo lepo in predvidljivo, z dobrimi povratnimi informacijami. CLA ni seveda nič slabši, dejansko je zaradi športnega podvozja in nizkopresečnih pnevmatik celo bolj oster in suveren, a bo v takšni kombinaciji marsikomu pretrd. Na slabi cesti pretresa bolj od najbolj športnih bombic tipa golf GTI ali focus ST. Tako zelo je trd, da boste čutili vsako travno bilko, preko katere se boste zapeljali. Mene osebno to sicer ni motilo, ker imam trde avtomobile rad in posledično takšen avtomobil tudi ponudi več občutka o dogajanju pod kolesi, a dejstvo ostaja. Blaženje je občutno pretrdo, sploh ker gre dejansko za običajno različico in ne kakšnega AMG-ja. Me zanima, če se kateri od lastnikov, ki ga je s takšnim paketom opreme premamila lepota avtomobila, sedaj tolče po glavi?

Pri Volanu večino časa pri vozilih predlagamo izbiro bencinskega agregata. Zaradi čistosti, uglajenosti in drugih prednosti in takšnega sem si želel tudi tukaj, a se je v testnem vrtel 2,2-litrski turbodizelski agregat s 125 kilovati moči. Da se razumemo, motor je sicer super, dovolj tih, porabi le okoli šest litrov in več kot lepo potegne. Ampak ob takšnih linijah bi raje videl nekaj zmogljivega bencinskega, recimo dvolitrskega turbobencinarja z oznako 250. Zlasti v takšni različici s paketom AMG line bi bil odličen. Potem bi dejansko (pre)trdo vzmetenje dobilo smisel, ker bi bil avtomobil pač športno nastrojen. Bi pa obdržal takšen samodejni sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Najprej se mi je zdel povprečno hiter, ampak če ga premaknete na način sport, ali pa prestavljate sami, potem zamer ne boste imeli, ker je res hiter. Predvsem pa karakterno ustreza avtomobilu in tudi prestavna ročica ob volanu je nameščena idealno.

CLA, ki ga vidite na fotografijah, stane 48.000 EUR. Dovolj, da se človeku orosijo oči, ampak dodatki stanejo in to veliko. Še osem tisočakov bi prineslo pravo zverino CLA 45 AMG, a verjamem, da so potrebe mnogih usmerjene v več opreme in ne tako zmogljiv motor. Zato pri zastopniku tudi radi povedo, da je bila povprečna vrednost prodanega CLA preko štirideset tisočakov. Opreme testnemu ni manjkalo, pravzaprav je imel praktično vse. Le motorja ne pravega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz CLA 220 CDI
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3.400 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.400 do 3.400
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4630 x 1777 x 1432
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1525 (480)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/3,8/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 27.440
cena testnega vozila v EUR 35.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.989

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 4 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 10 meseci  |