Manekenka močnejše postave
Opel astra sports tourer 1.6 SIDI turbo cosmo

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Je pa zanimivo, da se je večina kupcev večje insignie odločila za karavansko izvedenko v precej zadržani črni barvi in z dizelskim motorjem v nosu. Verjetno je zgodba podobna tudi pri takšni astri, kar se mi po svoje zdi škoda, saj lepe linije pridejo do izraza šele ob zanimivi barvi. Takšna modra ni domišljava ali navihana, ampak precej umirjena in elegantna. Za starejše gospode morda?
So pa zato precej prepričljive vozne lastnosti. Astra se pelje lepo in zanesljivo, ni pretrda, je pa vsekakor čvrsta. V daljših zavojih lepo čepi na cesti in zagotavlja dober občutek, hitrejše in bolj zaprte menjave smeri pa ji ne ustrezajo najbolj, ker je masa prevelika (dobrih dvesto kilogramov ima več od podobno motoriziranega golfa ali focusa), a to boste spoznali le pri res dinamični vožnji. Nasploh vozne lastnosti lahko pohvalim, ker so prepričljive.
Če se vrnem k prtljažniku, naj poudarim, da sami litri niso vedno merilo. Prtljažni prostor astre sportstourer je prijeten predvsem zaradi nedrseče podloge, vodil in mrežic, ki poskrbijo, da med vožnjo predmeti ostanejo varno na svojem mestu. Če vam bo premajhen, pa Opel ponuja inovativni prtljažnik za kolesa, ki je enostavno skrit pod dnom vozila. Kaj vam pomeni več, zgolj prostornina, ali uporabnost, pa se odločite sami. Funkcionalen je ta prtljažnik vsekakor.
Oprema cosmo je najbogatejša in kljub temu, da okolje naredi še nekoliko prijetnejše, zanjo ne vidim prave potrebe. Že opremski paket manj je dovolj bogat in bi ceno 22.000 EUR, kolikor stane takšna astra, že nekoliko zmanjšal. Bi pa sam vzel večino dodatkov, ki so pri ceni testnemu avtomobilu nanesli še slabe tri tisočake. Med najdražjimi je paket base connect, ki pa nas je v uredništvu prepričal in ga priporočamo. Gre za paket pametnih biksenonskih luči, ki svetijo odlično, obenem pa paket doda še vhod USB in povezavo bluetooth. Tega le vzemite, vam ne bo žal, priporočim lahko še doplačilni sistem vodil v prtljažniku.
Pod črto je astra dober avtomobil, pri katerem so najmočnejše vrline uporabnost prtljažnika, oblika zunanjosti in prožen pogonski agregat, manj prepričljiva pa je s ceno, dejansko prostornino prtljažnika in ergonomijo armaturne plošče.
tehnični podatki | opel astra sports tourer 1,6 SIDI turbo cosmo |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 125 (170) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 260 od 1.650 do 3.200 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4698 x 1819 x 1535 |
medosna razdalja v mm | 2685 |
prtljažnik v litrih | 500 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1550 |
največja hitrost v km/h | 220 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,8/4,9/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.030 |
cena testnega vozila v EUR | 21.800 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.500 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















