Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sivina navzven in po srcu

Toyota avensis wagon 2.2 D-4D sol

Avtor prispevka: Anže Jereb
V času prohibicije so se tisti, ki so alkohol tovorili nelegalno, naokoli prevažali z navzven povsem običajnimi vozili. Neopazno, a pogosto predelano za več udobja, hitrosti in prostora. To bi lahko počeli z avensisom.
Sivina navzven in po srcu
Foto: Anže Jereb
29. 1. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

elegantna, a zadržana oblika je lahko prednost
bolj udobnega predstavnika razreda boste težko našli
prostora za potnike je ogromno, odlagališč dovolj
prtljažnik je med uporabnejšimi, čeprav bolj plitek
motor je lepo prožen in dovolj tih
multimedijski zaslon je pregleden
notranjost je preveč zadržana in včasih kaj zaškripa
motor je povprečno varčen
nekatera stikala delujejo starinsko
ob avensisu se srčni utrip sploh ne dvigne
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (16 glasov)
video test toyota avensis wagon 2.2 D-4D sol
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ta je odličen avtomobil za poslovneža, ki potrebuje veliko prostora in veliko udobja, a ne želi izstopati. Težko si zamislim manj vpadljiv avtomobil v tem segmentu, morda celo manj dolgočasen, ne spomnim se namreč, kdaj me je kateri avtomobil pustil tako nevtralnega. Umirjeno, kakovostno in dolgočasno, so pridevniki, ki jih običajno pripisujemo Toyoti in dejansko veljajo tudi za avensisa. Tole je prenovljeni, ki ponuja predvsem veliko udobja in manj dinamičnega karakterja. Ta je namreč šele v drugem, morda celo tretjem planu.

Kar naj ne zveni kot slabost. Poslovnež, ki bo avensisa izbral (morda ga bo za svoje prostorske potrebe izbrala tudi kakšna družina), bo le redko od njega zahteval veliko napora, saj karavana srednjega razreda kupimo za dirjanje do bližnje trgovine. Torej je udobje bolj pomembno in dejansko je avensis eden najbolj udobnih predstavnikov sebi enakih. Blaženje le redko razočara in lepo pogoltne hibe slabih cest, sedeži, zlasti sprednji, so nadvse udobni, skoraj spomnejo na fotelje v domači dnevni sobi. Obenem pa krmilni mehanizem ni slab in je informacij preko volanskega obroča dovolj. Z avensisom torej ne boste najhitrejši v mestu, boste pa vseeno imeli med vožnjo precej dober občutek.

Potem je tu oblika in z njo povezana zadržanost. Že zunanjost ne zmore pospešiti srčnega utripa, še bolj dolgočasno zadržana pa je notranjost. Zame največja zamera, ker znotraj avensis deluje sterilno, brez duše in povsem nezanimivo. Tudi okrasni elementi iz temnega lesa in usnje ne popravijo vtisa, ki ga mimogrede pokvarijo še nekatera stikala, ki spominjajo na čase, ko so bili hipiji del vsakdana. Za admiralsko ladjo, za najbolj premijski model znamke, se to pač ne spodobi, kot se tudi ne spodobi, da občasno kakšna stvar zaškripa. Sicer pa je v tej prenovi nov še multimedijski zaslon, kakršnega ima tudi yaris, pri čemer navigacije ni mogoče imeti, je pa uporabna povezljivost s telefonom ali predvajanje glasbe preko ključka USB.

Ker gre za karavana, še nekaj besed o prostornosti. Za potnike ga je seveda ogromno, prtljažnik pa je lahko tudi med bolj uporabnimi v segmentu. Se spominjam, ko smo pred leti delali primerjalni test takšnih karavanov in vanje tlačili kolo ter dve veliki škatli in avensis se je takrat zelo izkazal. Širina in globina sta pohvalnih mer, tudi dokaj škatlasta notranja oblika nekaj pripomore k uporabnosti, zataknilo se bo morda le pri višini, saj je prtljažnik karavanskega avensisa nižji od tistega v nekaterih tekmecih. Za hladilnik torej ne bo najboljša izbira, res pa je, da visokih predmetov večin ne prevaža prav pogosto.

In še beseda o motorju. Ta je s 110 kilovati moči spodobno zmogljiv, kot se od njega tudi pričakuje, da lahko suvereno in brez mule premika avensisa. V povprečju nam je porabil dobrih sedem litrov in pol, kar je dobro, je pa tudi zgledno tih in prožen. Tudi pri šeststopenjskem ročnem menjalniku nimamo pripomb, lepo teče in ročica fino sede v roke. Edina pripomba tega področja je namenjena premajhnemu rezervoarju. Doseg je enostavno premajhen, pa ne vidimo posebnega razloga, da rezervoar ne bi bil nekoliko prostornejši.

Eden od avensisovih atributov je nedvomno strošek vzdrževanja, s katerim se dejansko prodajalci lahko pohvalijo. Za prvih 120.000 prevoženih kilometrov vam jih bo avensis zagodel le z dobrim tisočakom za predvidene servise, kar je res malo. Tudi avtomobil sam po sebi ni drag, takšen z opremo sol stane le nekaj več od 31.000 EUR. In dobili boste eleganten, udoben, a precej zadržan avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota avensis wagon 2.2 D-4D sol
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, štirje ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 2.000 do 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.700 x 1.810 x 1.480
medosna razdalja v mm 2.700
prtljažnik v litrih 543
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.620
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/4,6/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 24.900
cena testnega vozila v EUR 31.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |