Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V službi družine

Dacia logan MCV 1,6 16V laureate

Avtor prispevka: Miha Dovč
Romunska Dacia ni sinonim za prestižen avtomobil. To niti ne želi biti, saj prihaja iz dežele z nizkim prihodkom na prebivalca, s poceni delovno silo. Za boljši zaslužek se je zato potrebno podati na drugi konec Evrope. Za njihove evropske migracije so zato najbolj primerni kombiji in logani MCV.
V službi družine
Foto: Matej Mihinjač
12. 4. 2010 ob 11:07
Komentarjev: 0
test dacia logan MCV 1.6 16V laureate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če bi bili Romuni količkaj patrioti, bi za svoja transevropska popotovanja izbrali domač produkt in posredno pomagali domačemu gospodarstvu. Le-temu pa je krepko pomagal francoski Renault, ko je pred 11 leti kupil to znamko in vanjo vložil precej denarja. Logično posledica tega je, da so v vsa Daciina vozila vgrajene preverjene 'tehnikalije' Renaulta. Največji privrženci te romunske znamke pa bodo prišli do zaključka, da je tehnika Renaulta 'testni poligon' za znamko Dacia.

Ker Dacia s tehnologijo 'caplja' za Renaultom, je v njihove avtomobile vgrajena preverjena, vendar ne najmodernejša tehnika. O turbobencinskih agregatih in robotiziranih menjalnikih z dvema sklopkama tu še nekaj časa ne bo govora. 16-ventilska tehnika je bržkone največ, kar trenutno ponuja bencinski agregat. In prav ta se je sukal v dotičnen loganu MCV.

Čeprav vlada sveto prepričanje, da v družinsko vozilo, kamor spada karavanski logan, spada turbodizelski agregat, se 'bencinar' tu odlično izkaže. V hladnejših dneh hitro doseže delovno temperaturo, zato topel zrak hitreje zapolni prostor. Z ugodnejšo ceno pri nakupu in cenejšim vzdrževanjem je prijaznejši za velikokrat močno okrnjen družinski proračun, le ob avtocestnih vožnjah se bo zaradi (pre)kratke pete (zadnje) prestave vrtel s štirimi tisočaki, kar bo botrovalo k bolj pogostemu ustavljanju na bencinskih postajališčih. 77 kilovatov moči je za sto prevoženih kilometrov v povprečju zahtevalo 9 litrov neosvinčenega.

Ker Romunija (očitno) nima dobrih cest, je temu loganu primerno nastavljeno tudi vzmetenje. Blažilniki imajo za 2 centimetra daljši hod za še bolj dovzetno pobiranje cestnih anomalij, zato je vožnja presenetljivo udobna in prizanesljiva do potnikov tudi na slabših podlagah. A vzmetenje ni premehko, saj je zaradi nosilnosti več kot 550 kilogramov pripravljeno na pomik karoserije k tlom. Če novodobnim Renaultom očitamo pomanjkanje pristnosti pri volanskem servu, je pri daciji le-ta očitno še stare šole, saj daje boljši občutek na volanu.

V navezi z dolgo medosno razdaljo je logan dobro vodljiv tudi pri bolj dinamični vožnji in daje zanesljiv občutek, kljub odsotnosti elektronskih pomagal. Pri vsakodnevni vožnji ga zatorej ne potrebujete, v imenu družine pa le doplačajte zanj. Zaradi kratkih previsov in prednjega pogona ima MCV nekaj težav le s trakcijo, kar boste opazili na drsečih podlagah.

Z opremljenostjo logan MCV ni pretirano radodaren, kljub temu da smo preizkušali najbolj opremljeno (in posledično najdražjo) izvedenko. Ročna klima, ABS, dve zračni blazini, potovalni računalnik in ključ z daljincem. Izgled armaturke vas bo spomnil na prve generacije méganov, ki so se po naših cestah vozili že, ko je Renault 'snubil' Dacio. Dodatna oprema, ki jo ima le redki njegov konkurent, pa se skriva v prtljažniku. Tam sta nameščena še dva dodatna sedeža, ki sta, kljub svoji zasilnosti, presenetljivo udobna, vendar malce težje dostopna. Ko nista v uporabi, prtljažniku zasedeta kar nekaj prostora, v plus jima pa štejemo, da se ju da odstraniti.

Največji razlog, zakaj logana MCV kupiti, je v njegovi ceni. Z vso opremo vas bo stal dobrih 13 tisočakov, kar je bistveno ceneje od primerljivih vozil. Ko so finance omejene in na obzorju hitro povečanje družine, vam pa tako ali tako ne ostane nič drugega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan MCV 1,6 16V laureate
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 5750
največji navor v Nm pri vrt./min 148 pri 3750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4473 x 1740 x 1636
medosna razdalja v mm 2905
prtljažnik v litrih 700 – 2350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1225 (555)
največja hitrost v km/h 12,1
pospešek 0-100 km/h v s 174
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,3/7,5
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 8.400
cena testnega vozila v EUR 12.120
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.420

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |