Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

BMW quattro

BMW 525d xDrive touring

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Razred, v katerem nastopa veliki BMW-jev karavan, je v Sloveniji eden najslabše zastopanih. Verjetno je jasno, zakaj. S ceno vsaj 45 tisoč evrov oz. 60 ali več ni ravno dosegljiv vsakemu Slovencu. Je pa odličen.
BMW quattro
Foto: Anže Jereb
3. 9. 2012 ob 17:54
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

uporabnost karavana v prestižnem paketu
motor je kljub le štirim valjem dovolj zmogljiv
pogon xDrive deluje perfektno in ne uniči veselja v vožnji
poraba goriva je zelo zmerna
menjalnik z osmimi stopnjami navdušuje
kljub velikosti avtomobil ni okoren, odlično je vodljiv
počutje za volanom je vrhunsko, ergonomija odlična
motor bi bil lahko bolj miren in tih
prostora na zadnji klopi še vedno ni toliko kot pri nekateri konkurenci
cena z dodatki zraste čez marsikatero mejo
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (9 glasov)
video test BMW 525d xDrive touring
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer le 4-valjni turbodizelski motor ima 160 kilovatov, kar je 218 'konjev', iz dveh litrov prostornine, porabi pa nekje med 7 in 8 litrov. Motor seveda ni tako miren in tih kot šestvaljni in bi sam veliko raje imel 530d, je pa čisto lepo zmogljiv. Dve turbini pomagata, da je dovolj odločen tudi pri nizkih vrtljajih, tako da je praktično edina opazka nekaj več tresljajev, ki jih voznik čuti tako pri prostem teku kot pospeševanju. In manj ugleden zvok. Ne pozabite pa, da gre še vedno za enega najbolj uglajenih štirivaljnih 'turbodizlov' na trgu. Vendar tudi večji motor pri 530d ne porabi bistveno več goriva, razlika je še najbolj opazna pri konstantni vožnji z zmerno hitrostjo na regionalnih cestah, kjer manjša delovna prostornina pokaže svoje prednosti. In seveda je tukaj še vprašanje cene. Razlika je namreč 4.000 evrov, kar pa tudi ni zanemarljivo.

Štirikolesni pogon deluje kot urica. Najlepše je, da avtomobil kljub temu deluje lahkotno v rokah voznika, vodljivost je odlična, dodatno trakcijo pa boste cenili v razmerah, ko obstane marsikateri voznik avtomobila z zadnjim pogonom. To je tudi razlog, zakaj se nekateri vozniki ne odločijo za BMW, saj jih je strah, da pozimi ne bo šlo. V kombinaciji z odličnim samodejnim menjalnikom z osmimi prestavami je zato vožnja res brezskrbna in mora voznik narediti kakšno hudo neumnost, da ne pripelje svoje družine varno domov v vseh razmerah.

Ker je to karavan, je ta družina lahko še konkretno založena s prtljago, če zadaj nihče ne sedi, pa se seveda lepo podre še zadnja klop. S tem postane hiter in zelo udoben avtomobil še lepo uporaben in praktično ni napake, ki bi bodla v oči. Tu so le še osebne želje in zahteve. Pa seveda zmožnost nakupa. Avto je namreč, tako kot prestižna konkurenca, drag. Predrag. Ampak vozniki BMWjev vedo, zakaj jih hočejo. Ker se odlično sedi, ker vse deluje, kot mora, in ker ima ta bavarska znamka odličen ugled.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki bmw 525d xDrive touring
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 160 (218) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4907 x 1860 x 1462
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1895 (565)
največja hitrost v km/h 228
pospešek 0-100 km/h v s 7,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,9/5,4
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 45.200
cena testnega vozila v EUR 55.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 80.371

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
matej39 pravi:
Če bi še dodali M izgled ter belo barvo bi pa bil res na nivoju najboljših
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |