Skoraj dozorel
Renault clio 1.2 TCE exception


Večja revolucija je v notranjosti. Vendar ne oblikovalska, temveč kakovostna. Vsi materiali, ki so uporabljeni v novem cliu, ustrezajo pragu kakovosti tudi bolj zahtevnim, takisto je s končno izdelavo in obdelavo. Dobra popotnica, da bo ta clio dočakal tudi višjo starost brez čričkov, cviljenja in pokanja plastike. Vidi se le, da je navigacija, ki je po novem na voljo v cliu in je skupni izdelek Carminata in TomToma, naknadno vgrajena in ni skladna s celostno podobo. Tudi njeno upravljanje je možno le s priloženim daljinskim upravljalnikom, ki je nameščen v držalu za pijačo. Dobra stran tega pa je, da je na voljo za dostopnih 450 EUR in omogoča enostavno nadgradnjo kartografije preko pomnilniške kartice SD.
Nikakor pa ne moremo mimo dejstva, da je stabilizacijski program ESP na voljo le proti plačilu kljub zgoraj omenjeni visoki stopnji opreme. Ker doplačilo za ta sistem, ki v slabših razmerah velikokrat reši vozilo pred poškodbami sebe ter potnikov, stane le 350 EUR, je dokup vsekakor smiseln. Ker pri Renaultu ne skoparijo s popusti na ceno, verjamem, da ne rabite biti trd pogajalec, da si ga izposlujete.
Idealen partner cliu je motor. Kljub majhni prostornini je s pritaknjenim turbinskim polnilnikom odlična izbira za takšen avtomobil. S svojimi 74 kilovati se bo dobro znašel v mestu ter na avtocesti. Predvsem pri vožnji po slednjih površinah bi mu dobro dela še šesta prestava, ki bi utišala trušč in zmanjšala porabo; le-ta se je na testu gibala med sedmimi in osmimi litri.
Clio je ostal to, kar smo od njega pričakovali. Če mu lahko odpustite par pomanjkljivosti, bo s svojo ceno tudi zelo dober nakup. Generaciji pred njim sta prepričali številne domače kupce, zato bo presenečenje, če jih ne bo tudi ta.
tehnični podatki | renault clio 1,2 TCE exception |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1149 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 74 (100) pri 5500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 145 pri 3000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4027 x 1707 x 1493 |
medosna razdalja v mm | 2575 |
prtljažnik v litrih | 288 - 1028 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1100 (488) |
največja hitrost v km/h | 184 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,1/4,8/5,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 8.990 |
cena testnega vozila v EUR | 13.620 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.420 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















