Še enostavnejši okretnež
Ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Razlike v primerjavi z ročnim menjalnikom? No, pri porabi se ne pozna kaj dosti, menjalnik je dober in dovolj hiter, celo način sport ima, ki paše fiestinemu karakterju, najbrž pa je čisto nepomemben glede na profil kupcev. Največkrat takšne menjalnike v tem razredu kupujete starejši, ki potrebujete več enostavnosti in lagodja. Samodejni menjalnik ima šest prestav, pri čemer je zadnja dovolj dolga, da na avtocesti motor ni glasen. No, takšna fiesta z opremo titanium vas bo zaradi menjalnika stala dobrega tisočaka in pol več, skupaj torej sedemnajst tisočakov, kar ni malo. Lahko pa seveda izberete manj bogat paket opreme in bo avtomobil cenejši.
Fiesto smo skratka preizkusili že velikokrat, tudi v točno takšni kombinaciji opreme in motorja, zato si več le preberite v ostalih testih. Ta je namenjen predvsem menjalniku, za katerega smo ugotovili, da deluje zelo hitro in tekoče ter prinaša nekaj enostavnosti in udobja, ki ga določeni kupci zahtevate. V tokratnem primeru smo bili presenečeni le nad debelino volanskega obroča, ki je bila prevelika celo za naš okus. Vsekakor pa fiesta s samodejnim menjalnikom ostaja enako zabaven in enako super avtomobilček, pelje se še vedno najbolje med tekmeci, še vedno pa je med najmanj prostornimi in tudi armaturna plošča je že malo za časom.
tehnični podatki | ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 74 (100) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 170 od 1.400 do 4.000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3969 x 1722 x 1495 |
medosna razdalja v mm | 2489 |
prtljažnik v litrih | 276 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1122 (433) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,6/3,9/4,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.390 |
cena testnega vozila v EUR | 17.230 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 17.230 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















