Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zamegljene korenine

Renault kangoo dCi 110 extrem

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kangoo je po prenovi dobil scenicov volanski obroč. Je zaradi tega postal manj gospodarski in bolj družinski? Zgolj zaradi volana ne, je pa nasploh okolje že skoraj povsem po vzoru vozil, ki imajo v svojem genskem zapisu le zadovoljevanje osebnih potreb.
Zamegljene korenine
Foto: Gašper Miš
29. 4. 2014 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

uporabnosti tovrstnih enoprostornikov ni para
notranjost je z izjemo trde plastike dovolj ugledna in kakovostna
odlagališč je v kangooju veliko, tudi za manjše predmete
volanski obroč je sedaj vzet iz scenica in bolje paše v roke
drsna vrata so zelo uporabna
prtljažni prostor je oglat in po merah zajeten
z opremo extrem izgleda kangoo zelo atraktivno
dostavniške korenine dobro skriva, a povsem jih ne more
krmilni mehanizem je povprečen, blaženje tudi
v zavojih se kangoo nagiba bolj od bolj osebnih enoprostornikov
zvočna zaščita je zgolj povprečna
ni štirikolesnega pogona
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (24 glasov)
video test renault kangoo 1.5 dCi 110 extrem
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Včasih se že sam sebi zdim kot papiga, ker pri skoraj vsakem testu takšnega tipa vozila, ki izhaja iz dostavnika, govorim, da so ti avtomobili postali že res skoraj povsem družinski, da se dostavniških korenin niti ne opazi več. Kot bi poslušal kakšnega marketingarja. Ampak, je res. Kangoo je sedaj nasploh znotraj bolj uporabniško prijazen, čeprav me moti plastika, ker se preveč sveti in deluje ceneno. Tudi predal na vrhu sredinskega grebena, ki je sicer običajno namenjen multimedijskemu vmesniku, je tukaj prazen in izgleda potem vse skupaj precej skopo. Ampak je položaj sedenja že zelo dober, materiali so namenoma bolj trdi, da boste kangooja lahko uporabili tudi za delo in ne bo takoj popraskan, ali pa ga boste enostavno očistili, če ga bo vaš otrok slučajno pobruhal.

Tudi zunaj po prenovi izgleda bolj simpatično. Z novimi žarometi in odbijači je bolj moderen in z ogromnim logotipom spredaj tudi hitro opazen. Celo pri njem so uporabili linije, ki jih dodeljujejo ostalim novejšim modelom in posledično je novi kangoo kar opazen. Takšen sploh, ker gre za bolj robustno zasnovano različico z oznako extrem. Ima nekoliko višje podvozje, serijsko vgrajen sistem ESP, speljevalno asistenco,če ste manj vešči uporabe ročne zavore, in sistem za boljši oprijem na slabši podlagi ima še. Nima pa štirikolesnega pogona.
 

Če se vam celo kangoo za družinsko rabo ne bo zdel dovolj prostoren, potem je rešitev le še kombi. Ali pa kateri od veliki enoprostornikov, ki ima zadaj tri ločene sedeže, ki omogočajo, da nanje postavite tri otroške sedeže, ker tega v kangooju ne boste mogli. Spredaj in na klopi v drugi vrsti je torej prostora ogromno, tako za sedenje, kot tudi za odlaganje manjših ali večjih predmetov. V vrata spredaj gre recimo brez težav liter in pol velika plastenka, krasen je še predal pod stropom, predvsem zato, ker je zaprt in so stvari varno pospravljene. In prtljažnik v kangooju, ki je le malo daljši od megana, ponuja vsaj 660 litrov prostora, ker je čisto oglat, oziroma 2600 litrov, če podrem zadnjo klop. Kangoo ima na boku že od nekdaj  drsna vrata, kar je uporabno, ko je treba priti do klopi, jih je pa težko zapreti. Je treba biti kar malo bolj sunkovit, drugače se le priprejo.

Pod pokrovom motorja se je tokrat nahajal 1,5-litrski dizelski motor dCi in takšnega kupci tudi najpogosteje izberete. S svojimi 81 kilovati je v bistvu dovolj poskočen za mestno in primestno uporabo, v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom pa udobno premaguje tudi avtocestna potovanja in ob tem porabi približno sedem litrov na sto prevoženih kilometrov. V bistvu morate vedeti, da je vseeno malo manj eleganten kot kakšen scenic in manj udoben ter zvočno malce slabše izoliran, nekoliko manj prepričljivo se tudi pelje. Je pa po drugi strani bolj robusten in bolj uporaben.

Takšen, dokaj bogato založen stane dobrih 20.500 €, bi pa sam izbral še multimedijski vmesnik R-link, ki stane približno 350 € in lepo popestri osrednji del armaturne plošče. V bistvu predvsem zato, ker me tista praznina res moti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault kangoo dCi 110 extrem
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4282 x 1829 x 1867
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 660
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1319 (635)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,4/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.690
cena testnega vozila v EUR 19.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.521

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |