Švedski metal
Volvo V60 D4 A summum

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Saj boste dobili veliko vsega, oprema je zelo bogata, ker ima navigacijo, usnjene sedeže, biksenonska žarometa, varnostne dodatke kot so city safety, opozorilnik na zapuščanje voznega pasu in vozila v mrtvem kotu pa radarski tempomat... praktično vse skupaj z bogatim paketom summum. Tudi digitalne merilnike, ki jih lahko spreminjate, če imate raje drugačen izgled. Švedi so vedno znali ustvariti prijetno okolje, v katerem se potniki super počutijo, zato bi težko ob prenovi naredili kaj narobe. Voznika bo razveselil dober položaj za volanom in čeprav je sam obroč še vedno velik, v ta avto paše in je za povrhu še zelo debel, tako da super sede v moške roke. Odlika je tudi nastavljivost, kar ob dobrih in na pogled zelo prijetnih sedežih pomeni veliko udobja in sproščene vožnje. Prostora je v kabini dovolj, čeprav glede na mere avtomobila sploh ne veliko.
Predvsem prtljažnik je v bistvu zelo majhen, samo 430 litrov ima, kar je na ravni za vsaj razred manjših avtomobilov. Najbolj moti, da je tako nizek, zato veliki predmeti ne gredo vanj in potem se večina vpraša, zakaj bi sploh kupil karavana. Verjetno samo zaradi izgleda. Ker sam prostor je pa res lepo obdelan. Ni za umazane škornje, samo za fine torbe.
Tudi sicer boste morali narediti kar konkretno raziskavo, da boste našli podatke o tem V60. Na uradni slovenski strani so zmešani, netočni in slabo prevedeni, da je groza in prav nič ne pomagajo k rasti ugleda te sicer prav fine znamke. No, na koncu sem ugotovil, da kljub prenovi takšen, kot je testni, sploh ne bo več naprodaj.
Hm, hm, za toliko denarja bi vseeno kakšne stvari lahko še malo bolje naredili. Po občutku je še vedno enako dober kot prejšnji model, torej še vedno dober, zunaj pa pač malo lepši. Da bi ga povprečen Slovenec zamenjal za audija? Ali BMW-ja? To pa kar težko verjamem, čeprav imam sam še kako rad raznolikost na cestah.
tehnični podatki | volvo V60 D4 A summum |
vrsta motorja | turbodizelski, petvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 od 1.500 do 2.750 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4628 x 1865 x 1484 |
medosna razdalja v mm | 2776 |
prtljažnik v litrih | 430 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1524 (676) |
največja hitrost v km/h | 215 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,1/4,8/5,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.580 |
cena testnega vozila v EUR | 42.852 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 60.387 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















