Veliko pozornosti
BMW 525d


Notranjost blesti v minimalističnem oblikovanju. Glavnina vseh operacij se izvaja preko iDrive-a, vendar gumbi, ki mu služijo za pomoč, niso tako dobro razporejeni, da bi lahko brez pogleda nanje izbral želeno področje (na primer navigacijo). Le še vprašanje časa je, kdaj bodo Bavarci prelomili tradicijo in merilnik hitrosti 'oskrunili' z nesimetrijo, ki bi, roko na srce, prav prišla v območju od 0 do 100 kilometrov na uro. Kot pri vseh 'premium-znamkah' je tudi BMWja potrebno izdatno založiti z dodatno opremo, da postane takšen, da se počutiš nekaj posebnega v njem. Sedeži so resda odeti v najbolj fino usnje, vendar so po drugi strani preveč 'foteljasti' brez podpore za stegnenico in z le ročnim pomikom. Za kaj več bo potrebno še bolj na široko odpreti denarnico... Največ graje si zasluži prtljažnik. Če mu še nekako spregledamo površno obdelavo, ne morem mimo tega, da zaradi nedeljive in nasploh nepomičnih naslonjal zadnjih sedežev prtljažnika ni mogoče povečati niti za liter. Če imate kakršnekoli ambicije po prevažanju večjih predmetov, si morate obvezno omisliti karavana.
Ker se Bavarci že lep čas poigravajo s številkami, boste iz oznake 525d razbrali le, da ga žene dizelski agregat, ne pa tudi, da je agregat trilitrski vrstni šestvaljnik iste prostornine kot v že preizkušenem 530d. Le da so mu tu 'konjenico' obglavili na 204 'konje' oziroma na 150 kilovatov. S ceno 46.300 tisočakov je tako za 4 tisočake cenejši od 530d in prav toliko dražji od le 15 kilovatov šibkejšega 520d. Sam pri ceni, ki bi jo moral odšteti zanj, definitivno ne bi razmišljal in bi posegel po 180-kilovatnem, ker je veliko bolj suveren in je na testu porabil enako goriva. Je pa res, da boste tudi s 30 kilovati manj prehitro prehitri.
tehnični podatki | BMW 525d |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2993 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 150 (204) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 pri 1750-2500 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4899 x 1860 x 1464 |
medosna razdalja v mm | 2968 |
prtljažnik v litrih | 520 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1780 (520) |
največja hitrost v km/h | 236 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,1/5,1/6,2 |
poraba na testu v l/100 km | 7,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 42.200 |
cena testnega vozila v EUR | 46.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 62.047 |
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od | x |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | x |
testno vozilo v Hypu že od | x |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | x |
osnovni model v Hypu že od | x |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | x |
število mesečnih obrokov | x |
efektivna obrestna mera | x |
* Izračuni so informativni in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si. |




Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















