Idealen drugi avto
Mini cooper S

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Podobno velja za notranjost. Toliko raznih elementov je na armaturni plošči, da vse skupaj izgleda preveč natrpano in komplicirano, pa tako enostavno je v resnici. Kar težko verjamem, da lahko ena znamka tako lepo poskrbi za dobro počutje. Ne vem, ali se ostalim ne da, ali je res vsaka malenkost tako draga, ampak ima recimo dodaten senčnik na stropu na levi strani, da vam ne sije sonce s strani. In krasen gumb za zagon motorja, takšen, kot bi ga ukradli iz letala. Ali pa prekrasna sedeža, ki imata odlično oporo in oprijem za telo... no, ta sta draga. Ali pa hud in velik 8,8-palčni zaslon, kjer je vse prevedeno v domač jezik... ja, ta je tudi drag. V bistvu je vse drago. Testni mini je stal kar 37 jurjev! Ja, cena ni mini, je pa osnovni model s tem motorjem 24. To je pa ok, sploh, ker ima zdaj nov motor!
Kljub električnemu servu je občutek na volanu odličen, bi pa sam imel še malo manjši obroč, nekam velik se mi zdi v tem natlačenem okolju. Da je mehanizem res pameten, je jasno, ko ga tiščite v ovinek in elektronika pomaga, da ga ne trga iz rok, ker je mini vseeno še vedno spredaj gnan avto. Je pa kljub temu zabaven, ker so podvozje nastavili tako, da mu hoče pobegniti zadek. In vsi navdušenci nad vožnjo dobro veste, kaj to pomeni: eno samo veselje! Navdušen sem bil tudi sam, saj kljub vsem omenjenim pomagalom še vedno ves čas skrbi za nasmešek voznika. Kljub vsem novim in nekaterim res odličnim hitrim malčkom je mini še vedno nekaj posebnega, v izdaji cooper S pa sploh.
tehnični podatki | mini cooper S |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 141 (192) od 4.700 do 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 od 1.250 do 4.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3850 x 1727 x 1414 |
medosna razdalja v mm | 2495 |
prtljažnik v litrih | 211 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1235 |
največja hitrost v km/h | 235 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,6/4,6/5,7 |
poraba na testu v l/100 km | 9,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.350 |
cena testnega vozila v EUR | 24.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 36.181 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















